OBSERWATORZY

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Niewiele do pokazania

Sporo zrobiłam w tym tygodniu, ale nie mogę pokazać aby nie psuć niespodzianki. W przyszłym tygodniu post będzie więc jakby podwójny. Na razie pokażę to co mogę. Zacznę od szkatułki frywolitkowej jako komplet do wcześniej pokazanego różańca.
Dla kogoś sympatycznego zrobiłam różyczki z krepiny w małym koszyku.
Skończyłam też ażurowy szal na drutach ale nie zdążyłam go zblokować.
Do kompletu miała być broszka.
I karteczka
W domu zakwitły
A tak nasze koty spędzają czas, bo u nas cały tydzień oprócz niedzieli był deszczowy i bardzo wietrzny.
Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Alis masz do mnie w sumie niedaleko. Zapraszam
Iwona tak, słupki krzyżowałam na różach.
Czarna dama zdjęcie schodów zrobię jak pogoda się chociaz trochę poprawi. Zresztą możesz mnie odwiedzić i zobaczysz wtedy jak to wygląda w realu
dom Klary  papuguj ile chcesz.
Dendrobium  najczęściej do podlewania kwiatów używam Florowitu

Tyle dzisiaj. Dzień zapowiada się w końcu cieplejszy. Udanego tygodnia życzę i do napisania :)    

23 komentarze:

  1. Cudowne prace! Podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace jest co podziwiać u Ciebie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko frywolitkowe cudne.Zachwycam się różanym koszyczkiem-piękny jest.Kociaki sama słodycz.Pogodnego tygodnia i dużo słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko, szkatułka jest cudowna, skradnie każde serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się wydaje, że zrobiłaś bardzo dużo, to wszystko jest bardzo pracochłonne, a jakie piękne:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomijając drobiazgi,szkatułka i szal, to piękne,pracochłonne rzeczy, a Ty Janeczko piszesz,że niewiele masz do pokazania? Pomarańczowy kwiatek nie jest mi znany,a bardzo ciekawy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż z tego, że nie wiele jak takie piękne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Janeczko,przesliczna ta szkatułka:)Rózaniec już w poprzednim poście podziwiałam i razem musze powiedzieć tworzą śliczną całośc.Szal urzekł mnie na maxa.Cos tak cudownego że nawet nie wiem jak go opisac.Kwiatuchy podziwiam niezmiennie czy to w broszkowe czy parapetówki czy też z bibułki:)Urzekaja wszystkie.Juz niedługo imieninki Janeczki wiec wszystkiego co najlepsze Janeczko dla Ciebie:)Karteluszek już poleciał.Buziolki wielkie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko! Jak dla mnie to bardzo dużo pokazałaś, Wszystko jest przecudowne,Ale najbardziej podoba mi się szkatułka i szal są Cudowne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. to miłe...
    i być może kiedyś....
    imieninowe uśmiechy już pozostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten frywolitkowy różaniec:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego!!! pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Niewiele dla Ciebie, a dla mnie bardzo dużo :) Zawsze podziwiam Cię właśnie za ilość prac jaką jesteś w stanie wykonać w tydzień. To wszystko jest przecież bardzo pracochłonne. Wszystkie Twoje prace są przepiękne! Tym razem wyjątkowo oczarowała mnie szkatułka na różaniec :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko, może kiedyś uda mi się Ciebie odwiedzić, tym bardziej że obok (w Osowie) mieszka kuzyn mojego męża :)
    Śliczne prace znów powstały. Szal jest piękny, a szkatułka z różańcem jest cudna. Zresztą na które Twoje zdjęcie nie spojrzę, to się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko
    W dniu Twojego święta,
    życzę Ci zdrowia, zdrowia, zdrowia.
    Abyś zawsze była szczęśliwa,
    żebyś wreszcie coś sobie zrobiła.
    Aby piękna pogoda zawsze Ci towarzyszyła.
    spełnienia wszystkich marzeń, tych małych i dużych.
    Mniej pracy.
    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze.
    Samych radosnych chwil.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko Droga, Wiele szczęścia, pomyślności i zdrowia życzę Ci z całego serca :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycające prace, Janeczko. Koszyczek z kwiatami przeuroczy. Przyjmij i ode mnie życzenia wszelkiego dobra i błogosławieństwa Bożego na każdy dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wszystkie prace, ale szal i szkatułka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny szal, śliczne kwiaty, wszystkie: szydełkowe, papierowe, naturalne! Bardzo łądne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. I love to see your work always eye candy for all who view! My favorite is your baby booties so very cute! hugs from Carollyn!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkatułka mistrzostwo:)
    śliczne kwiatuszki masz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)