OBSERWATORZY

poniedziałek, 24 listopada 2014

Mam dużo pracy

I bardzo się z tego cieszę. Gdy zamówienia pojawiają się często i jestem zasypana robotkami, to lepiej sie potrafię zorganizować. Mam poczucie, że dobrze wykorzystuję dany mi czas. Czasami tylko jestem zmęczona. Dlatego aby wszystko ogarnąć i przygotować się należycie do zbliżających sie świąt, to zamówienia będę przyjmowała tylko do końca listopada. W grudniu dokończę to co mam do dokończenia, wezmę się za wykonanie potrzebnych prezentów, no i z Brysią zabierzemy się za kartki świąteczne. Na razie jednak pokażę co powstało w poprzednim tygodniu. Zdjęcia są nieciekawe bo i pogoda u nas taka, że zimno, wietrznie, mokro i ciągle brakowało światła. Dopiero wczoraj pokazało sie słońce.
Na początek moje duże szydełkowe anioły.
Pierwszy wykończony na srebrno.
Drugi anioł zrobiony na szydełku wykończony w kolorze złotym.
Trochę moich szydełkowych bombek.
Szydełkowe złote dzwonki .
Dwie szydełkowe bombki z szopką.
Szydełkowe grzybki-muchomorki wciąż się podobają. Te na zdjęciu polecą dzisiaj do Niemiec.
I jeszczec trochę biżuterii.  Zdjęcia fatalne bo robione rano gdy było ciemno ale bardzo
spieszyłam się z wysyłką. Jest to sznur koralikowo frywolitkowy, który może być naszyjnikiem lub bransoletką oraz kolczyki z tych samych materiałów mające przypominać winogrona. .
A na koniec mój Książe który często pomaga przy pakowaniu przesyłek.
I to wszystkie moje wytworki które powstały w minionym tygodniu.
Serdecznie witam kolejne 3 osoby obserwujące mój blog. Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Wciąż zapraszam na moją rozdawajkę. Jeszcze jest trochę czasu aby się zapisać.

Akrimeks Dorota napiszcie do mnie na maila janeczka33@wp.pl swoje adresy, to wyślę Wam sadzonki żółtego grudnika
Lidia moje szydełkowe wytworki usztywniam lukrem z cukru i wody
volpina przepis na ciasto ze szpinakiem jest tu http://przyjemnosczpieczenia.blogspot.com/2013/03/ciasto-ze-szpinakiem-i-granatem-lesny.html

Zaczyna się kolejny tydzień. Dla mnie będzie bardzo pracowity.Wam życzę aby przyniósł dużo radości. Buziaki przesyłam:)  

47 komentarzy:

  1. Bardzo intensywny tydzień miałaś:) Wszystkie prace bardzo ładne, a kot to może sam chciałby wyruszyć w małą podróż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bombki, duch zimy zaklęty w szydełkowym cudzie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko, nic nowego o Twoich dziełach nie napiszę, są nudnie śliczne. Fajnie, że masz zamówienia - to optymistycznie nastraja.:)Stęskniłam się..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes jak ta mróweczka pracujesz i tworzysz cudeńka.Jak znajdziesz chwilkę to zajrzyj do anki-wrocławianki na blog zamoimidrzwiami bo prezenty wykonane przez Ciebie doszły do Wrocławia..Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczko jesteś tak zorganizowaną osobą jaką ja chciałam być całe życie, a nigdy mi się nie udało. Ja mam poczucie, że czas przecieka mi przez palce i że ciągle go marnuję. Jak Ty to robisz, że co tydzień masz do pokazania tyle wspaniałości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Janeczko, kiedy Ty na to wszystko masz czas? Ale z drugiej strony fajnie mieć takie zamówienia, wiedzieć że podoba się to co robisz... Twoje wytworki jak zawsze sliczne, a kociak jaki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego tygodnia i dla Twojej rodzinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Janeczko! Widziałam szydełkową czarownicę Matylde, którą zrobiłaś dla Gosianki Wrocławianki! Jesteś niezwykle utalentowana.I masz złote serce!
    Uściski gorące Ci zasyłam!:-))*

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko, wszystkie Twoje stworki są cudne! No i jesteś niesamowitym pracusiem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też tak mam, że im więcej roboty tym bardziej się potrafię zorganizować i szybciej praca idzie. Wcale się nie dziwię, że masz dużo zamówień, bo robisz niepowtarzalne cudeńka. Miłego tygodnia życzę i przesyłam buziaki dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko jesteś pracowita i dobrze, że masz dużo pracy inaczej martwiłabyś się. Piękne jak zwykle wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś jest w tym, że im więcej obowiązków tym lepsze wykorzystanie czasu. Piękne prace. Kocie pobudziło moją wyobraźnię, jak by tak zawieruszył się w jakimś kartonie i wyruszył w podróż. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie niezmiennie bombki zachwycają. Ale też ta biżuteria przyciągnęła mój wzrok - piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne prace. Nic dziwnego, że masz tyle zamówień:)
    Książę wspaniały! Sliczna kicia.

    OdpowiedzUsuń
  15. kociak dumnie się prezentuje, gratuluję zamówień i jeszcze raz za kartkę i życzenia dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko rzeczywiście intensywnie pracujesz, ale za to z jakimi efektami. Oczopląsu można dostać. Ja niestety kartki mam na tapecie już od 2 tygodni. Nie zdążyłabym gdybym zostawiła na grudzień. Jakoś haftowanie dłużej mi zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na temat muchomorków już się wypowiadałam, że są świetne, ale bombka z szopką jest po prostu boska ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze na początku tygodnia pokazujesz cudne prace :) Daje to zdecydowanie twórczego kopa bo aż się chce chwycić za robótkę jak się człowiek napatrzy na takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Twą pracowitość i zorganizowanie - muchomorkiiiiii , już pisałam, jestem zauroczona. Buziaki Janeczko. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jestes najbardziej pracowita osobka w blogowym swiecie jaka znam . Bombki z szopka sa cudne jak zwykle . Przegapiłam poprzedni wpis , a tam byla moja ulubiona Baba - Jaga . Cudnie .

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne ozdoby :-) Podobają mi się wszystkie bez wyjątku :-)
    Biżuteria wspaniała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczności-szydełkowe ozdoby świąteczne !
    a książę... widać kto w domu rządzi... hihi
    buźka Janeczko

    OdpowiedzUsuń
  23. Pracusiu! Zapracujesz się na amen! Kiedy Ty już odpoczniesz? Dużo zdrówka i wytrwałości życzę! Jak dla mnie, to grzybki wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne prace ,a pomagacza można wynająć ?????

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko piękne! zakwitł mi grudnik żółty który dostałam od Ciebie, jeszcze raz dziękuję. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. te bombki z szopką są rewelacyjne i grzybki też super!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana Janeczko - napisałam do Ciebie maila :) jaka z Ciebie dobra kobieta - a ja miałam dzisiaj zły dzień, więc tym grudnikiem poprawiłaś mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Żebyś kotka nie wysłała przez pomyłkę Janeczko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko pięknie wykonane i dopieszczone na ostatni guziczek. Bardzo Janeczko dziękuje za piękną karteczkę i życzenia. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana Janeczko - moje serce krwawi, a oczy zachodzą mgłą, bo tyle śliczności tutaj zgromadziłaś. Podziwiam Cię za liczbę wykonanych egzemplarzy i ich kunszt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nieustannie podziwiam twoje prace, są cudowne. I wciąż nie mogę pojąć jak ty to wszystko ogarniasz, piękny ogród i dom, ciasta, weki i nie wiem co jeszcze :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle cuda nam pokazałaś:))muchomorki są cudne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. All are wonderful and so love this nativity seen, so perfect! All items makes us ready for the holidays! thank You for the post :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tylko podziwiać i zazdrościć pracowitości!!!! Dobry plan i śliczne wytworki!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowita jesteś! Tyle prac i wszystkie perfekcyjnie zrobione. Pozdrawiam serdecznie i idę dalej do swoich bombek ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podziwiam Cię za taką ilość cudnych prac :) Bardzo świątecznie jest już u Ciebie Janeczko :) mnie też motywują zamówienia, nawet teraz dziergam Twoje bombeczki, uwielbiam je robić :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Muchomorki są tak cudowne, że nie mogę się na nie napatrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie prace piękne. Czy to szydełko to ma jakieś turbo doładowanie, może też takie sobie kupię?
    Frywolitkowe śnieżynki cudne, a te muchomorki............
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. to dobrze, że masz dużo pracy....nadrobiłam zaległości....Ty chyba śpisz z szydełkiem :) ale pięknie Ci to wychodzi....pozdrawiam....zimowo....

    OdpowiedzUsuń
  40. Szopka przepiękna bardzo misterna robota. Ale efekt powalający.
    Pozdrawiam i życzę owocnej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiadomo - sezon przedświąteczny wre u Ciebie. Wszystko jak zawsze jest idealne. Ja jak zawsze zachwycam się muchomorkami. Ale dzisiaj Książę na pierwszym miejscu... i te Jego.... OCZY.... :)

    OdpowiedzUsuń
  42. grzybki wymiatają :))
    znalazłam Cię tu :
    http://www.liveinternet.ru/users/skilona/post302873448/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie można oczu oderwać od tych cudeniek niesamowite są

    OdpowiedzUsuń
  44. Kot najcudniejszy! Nr 1! Potem jak zwykle grzybki cieszą oko. Biżu bardzo fajna - pomysłowa. Jak zwykle wszystko śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  45. i znowu te cudne anioły i szopka w bombce! Ty to umiesz wprawić mnie w zdumienie. Jesteś niemożliwa, sama jesteś jak ten anioł tworząc takie rzeczy-piękne rzeczy! Na Twoje candy się zapisałam ale tylu jest chętnych, że moja nadzieja powoli opada, że to właśnie moje imie wylosujesz. Z reszta jak ma nie być tylu chętnych skoro taka cudnowna jest nagroda. Ach... normalnie już nie wiem nawet co powiedzieć widząc twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)