OBSERWATORZY

poniedziałek, 28 lipca 2014

Wreszcie coś innego.

Nie będę dużo pisać tylko pokażę coś, co robiłam po raz pierwszy. Dziękuję mojej klientce za zaufanie, że dam radę. Mam nadzieję, że się spodoba. Oto szydełkowa Para Młoda na butelkach.
I osobno.
A dalej będzie po staremu, czyli podobne przedmioty jak w poprzednich postach. Zacznę od szydełkowej szkatułki ze słonecznikami.
I oczywiście szydełkowe aniołki. Najpierw te małe.
I duży na prezent imieninowy.
Dwie następne bombki szydełkowe ze św Rodziną.
Tyle zrobiłam w tygodniu, który minął. Ale nie tylko robótkowo działałam. Ano nastał czas zapraw. Oto część z nich, bo przerobiłam jeszcze porzeczki i wiśnie.
I oczywiście kwiaty, a właściwie to co z nich zostało po ostatnich bardzo porwistych wiatrach. Najbardziej ucierpiały moje datury, które straciły połowę kwiatów.
To wszystkie zdjęcia dzisiaj. Dziękuję wszystkim za odwiedziny na moim blogu i za komentarze. One bardzo wiele dla mnie znaczą.
Iza kama bardzo lubię ciepełko i upały w robótkach mi nie bardzo przeszkadzają, żeby jeszcze nie było tych okropnych wiatrów.
darias bombki usztywniam lukrem z cukru a suszę na balonikach
MikaMila chyba chodzi Ci o floksy
Kaprys widziałam i dziękuję, chociaż i tak wszystko robię po swojemu

I to tyle na dzisiaj. Zabieram się od rana do pracy aby ze wszystkim zdążyć. Życzę wszystkim dużo uśmiechu na rozpoczynający się tydzień i pozdrawiam:)  

41 komentarzy:

  1. U Ciebie to można naprawdę fajnie zacząć tydzień. Miłego poniedziałku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod powyższym postem,wszystko piękne, a para młodych,pomysł oryginalny.Angela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post - na cały tydzień wystarczy oglądania - jak zawsze na bogato.
    Piękna jest ta para młoda. Rewelacyjny pomysł i niebanalny efekt.
    Aniołki jak zawsze zachwycające - i bombki także.
    Dziś mi szczęka opadła jak zobaczyłam Twoje kwiaty. Rewelacja prawdziwa.
    Wiem ile pracy jest przy przetworach. Ostatnio mniej ich robię, bo nie bardzo jest komu to jeść, ale bardzo to lubię.
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.
    Anka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowicie u ciebie, jest co podziwiać. Malutkie aniołki urocze, bardzo się mi podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szydełkowa para młoda jest fantastyczna, więc myślę, że będzie na nią więcej zamówień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Janeczko, buteleczki w tych strojach wyglądają prześlicznie, szkatułka fantastyczna, a mój wielki szacunek za te bombki ze św Rodziną, to jest dopiero misterna praca, ja aż tak się szydełkiem posługiwać nie umiem...
    Widać, że tydzień miałaś pracowity i owocny, bo same wspaniałe rzeczy powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Janeczko;-)
    Piękne. Wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe..Pomysł na buteleczki i szydełkowe bombki jest genialny.
    Mistrzyni szydełka!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie Janeczko wszystko jest piękne, dorodne i wypracowane. Szydełko wymiata wszystko! Twoje szkatułki to arcydzieła! kwiaty, no ja takich nie potrafię wychodować, przetwory wyglądają tak apetycznie, że już chciałoby się otwierać słoiki i pałaszować. Czy Ty w ogóle sypiasz?? serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna para! Naprawdę fajnie wyszło. Szkatułka też świetna. Słoneczniki to wdzięczne kwiaty, tak samo jak maki i lawenda:) U Ciebie jak zawsze pracowicie, a kwiaty i tak wyglądają piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko butelki zrobiłaś wspaniale ,cudny pomysł .
    I reszta prac też wspaniała ,gratuluję zdolniacho .Kiedy Ty to Kochana wszystko robisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko - Para Młoda Super! Bardzo fajny pomysł! Zaprawy wyglądają smakowicie a Twoje kwiaty zawsze cieszą oczy:) Bardzo, bardzo dziękuję Ci za pamięć i życzenia imieninowe! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyzwanie prezentuje sie bardzo ładnie:) Nie zrozumiem, jak można zrobic takie sliczne bombki (to nierozumienie juz trwa trochę). Ja czekam na koniec upałów, to zdecydowanie nie dla mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle pracowicie u Ciebie Janeczko. Para młoda urocza ...wszystko piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko para młoda cudna ale Twoje anioły niezmiennie najpiękniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozbrajają mnie zawsze te Twoje bombki ze Św. Rodziną. Są the best!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna ta ślubna para :)
    Szkatułka i bombki przepiękne...dziękuję za odpowiedź :*
    Zaprawy....ogród....kwiaty....robótek tyle....nie wiem jak Ty to robisz Kochana....podziwiam niezmiennie
    Pozdrawiam serdecznie i buziaki przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko sliczne a para młoda na butelki ekstra

    OdpowiedzUsuń
  18. Debiut bardzo udany, para młoda urocza. Tak nastał okres robienia przetworów, fasolki to jeszcze nigdy nie robiłam w słoiki. Pozdrawiam serdecznie, choć nie komentuję często za każdym razem podziwiam wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja janeczko padam z zachwytu zawsze ja u ciebie goszcze ale wiesz kochana czego zazdroszcze wszystkimi tobie ze robicie przetwory a ja mojego meza niestety do tej pracy dopuscic nie chce - baba to baba wie co i jak .... butelki kochaniutka ubralas super a cala reszta jest sliczna i dziekuje za przemile slowa pozostawione mi w poprzenim poscie - dla mnie to jest bardzo cenne - dziekuje - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne prace,a te trabki na oststnim zdjęciu rewelacja,może się zamienisz za żółte?

    OdpowiedzUsuń
  21. Butelkowa para wyszła super, szczególnie pan młody mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Młoda Para jest SUPER ! Pozostałe Twoje prace też śliczne. Zazdroszczę smacznych zapraw choć wiem, że to kosztowało Cię dużo pracy. Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Janeczko, potrafisz zaskoczyć! Ta butelkowa para jest fantastyczna!!! I moje aniołki ulubione i bombki i... nie sposób wyliczyć tych cudowności :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Brawo! Młoda para wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne rzeczy :) Nie dziwię się, że klientka Ci zaufała, ja bym też brała w ciemno, bo wszystko co robisz jest przepiękne :) A najbardziej zazdroszczę Ci tempa, ja jedną rzecz dłubię i dłubię... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna młoda para!!! Szkatułka rewelacyjna! A moja datura jeszcze nie ma kwiatków:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocza młoda para i świetny pomysł na ozdobienie butelek.

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne prace,cudne kwiaty a ubranka butelkowe świetne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. U Ciebie zawsze "bogato" w pomysły i wspaniałe wykonanie:))

    OdpowiedzUsuń
  30. oj przypomnialaś mi, że kiedyś były podobne ubranka na butelki wódki, miały pompony i były robione z jakiegoś foliowo-plastikowego materiału
    wdzianka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Janeczko, jaką Ty masz piękną daturę! Jakim nawozem ją karmisz? Bo moja nie kwitnie w ogóle :( a kiedyś też była taka piękna.
    A butelkowa para wyszła Ci super! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. U Ciebie zawsze jest coś co zachwyci. Młoda para bardzo udana. Ale pierwsza liga to bombki ze Świętą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  33. Janeczko,po prostu nie wiem jak Ty to robisz ze w takie upaly nadal jestes tak aktywna.Ja przyznaje bez bicia padam na dziob!!!!!!Nie mam sil aby reka czy noga ruszyc a Ty prosze a to robotki przesliczne zreszta jak zawsze a to przetwory.ech jak Ty to robisz to pojecia nie mam.Patrze i patrze i napatrzec sie nie moge takie sliczne wszystko i karteczki i prezenty i ten boski aniol co to do mnie zawedrowal i do konca zycia nie bede sie mogla napatrzec i nadziwic jak to on misternie i dokladnie zrobiony.Janeczko szczene zbieram z podlogi do dzisiaj.A dziekowac nie przestane chyba nigdy.
    Kwiatuchy takze sliczne i po prostu az zal gdy mowisz ze wichry i burze poniszczyly takie pieknosci.ech teraz ta pogoda jakies charce wyczynia.Nie to co to bylo za mlodu lekka burza przeszla i tyle a teraz to nawalnice ,gradobicia ,traby i ....a nie poki co trab niet:)Taki klimat coz zrobic:))))
    Janeczko podolalas zadaniu i dumna jestem ze znam taka zdolniache:)Para butlowa gitarowa:)))))))))Pozdrawiam i ide se pomachac wachlarzem bo upal straszny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie mogę z Tobą! przy każdym nowym wpisie zaskakujesz jeszcze bardziej. Para młoda jest genialna! Bardzo pomysłowe i cudne. Kwiaty przecudne. U nas upał niemiłosierny, wszystko wysycha i trzeba dużo podlewać. Korzystamy z dziećmi z każdego dnia i mało co siedzimy w domu. Zupełnie inaczej znosi się taką pogodę na łonie przyrody niż w mieście. Buziaki serdeczne posyłam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bombki powaliły mnie na kolana, jak ja bym chciała umieć, choć w połowie tak szydełkować jak Ty. Rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna młoda para- bombka rewelacja i aniołki przepiękne ach ile wspaniałości stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko mi się jak zwykle podoba, ale butelkowa para - wymiata!!! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi, i think that i saw you visited my weblog so i came to “return the favor”.I'm
    attempting to find things to improve my website!I suppose its ok to use
    some of your ideas!!

    my web-site; Family Guy The Quest for Stuff cheats for coins -
    -

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko genialne Janeczko! Przez mój kilkudniowy wyjazd narobiłam sobie blogowych zaległości, więc teraz nadrabiam i zielenieję z zazdrości:-) żartowałam- podziwiam, niech się szczęśliwcy cieszą Twoimi cudami...SŁONECZNIKI!!!!!! samo piękno!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudna butelkowa Młoda Para :) Słoneczniki zachwycają :) ja mam je w ogródku warzywnym, jeden już zjadamy :) Pięknie wyglądają Twoje przetwory :) Kwiatki cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)