OBSERWATORZY

poniedziałek, 14 lipca 2014

Nadal anielsko.

No tak, podobają się Wam moje anioły, więc powstają następne i następne. Zacznę jednak od czegoś innego. Na zamówienie powstała kolejna moja szydełkowa Maryja z Dzieciątkiem. Tym razem także z różańcem, bo tak chciała zamawiająca.
Łatwo nie było, choćby dlatego, że nie miałam wszystkich potrzebnych elementów do tego małego różańca, ale pogłówkowalam i jakoś wybrnęłam. Mam nadzieję, ze efekt jest zadowalający.
Jednak w minionym tygodniu powstawały głównie anioły. Bardzo różne były te anioły. Najpierw typowy aniołek szydełkowy z różowymi wykończeniami.
Następny anioł też zrobiony na szydełku jest bardzo duży. Chyba ze 2 razy większy niż te typowe.
I jeszcze para aniołów ślubnych.
Oprócz pokazanych przedmiotów zrobiłam ostatnią z zamówionych szkatułek szydełkowych.
Żeby trochę odpocząć od szydełka na chwilkę wróciłam do frywolitek i zrobiłam na prezent urodzinowy, naszyjnik ze srebrnej metalizowanej nitki z różyczkami. w tym samym kolorze.
Oprócz tego na prośbę osoby obdarowanej przedłużyłam niedawno pokazywaną tunikę . Żeby przedłużyć ten ciuszek to właściwie powinnam przerobić całą górę, a więc spruć kaptur, wypruć rękawy i podpruć podkrój pachy. Nie miałam ochoty na taką demolkę i jakiekolwiek prucie. Usiadłam więc, podumałam i przedłużyłam tunikę najpierw za pomocą elementów podobnych do wzoru a potem już tym samym wzorem. Co zresztą będę gadać. Tak to wygląda. Tunika została wysłana i mam nadzieję, że dobrze będzie się nosić nie tylko na plaży.
Niedawno brałam udział w kolejnej wymiance na moim ulubionym forum maranciaki. Prezent robiłam dla samej organizatorki czyli Ani. Oto co jej wysłałam, oczywiście były też  przydasie i słodkośći.
Ja prezenty dostałam od Dżastii. Prześliczne upominki a ich ilość wystarczyłaby na kilka wymianek. Zajrzyjcie do tej zdolnej dziewczyny a na razie zobaczcie co dostałam.
Z całego serca dziękuję Wam dziewczyny że mogłam się fajnie bawić.
Aby zakończyć na dzisiaj temat robótek pokażę Wam małą zajawkę tego co powstaje w tzw miedzyczasie. To będzie spory obrus z elementów.
Jest lato i chociaż pogoda jakby nie całkiem letnia, bo albo okropnie wieje albo pada to jednak kwiaty przypominają o tej porze roku.
Serdecznie wszystkim dziękuję za odwiedziny a szczególnie za komentarze. Witam nowych obserwatorów i żegnam tych, którzy zrezygnowali z obserwacji tego bloga.
Elżbieta K ten włochaty kwiat to stapelia. Kwitnie co roku i chociaż mi miejsca już brakuje w domu na nowe roślinki to mam ochotę na jeszcze inne odmiany tego kwiatka
Agaja mnie Włóczykij to kojarzy się z Mumunkami, a te bardzo lubię. Szkoda tylko, ze czasu mało na próbowanie takich nowości 
ania.n na razie trudno powiedzieć, ale tez mam nadzieję, ze coś się przyjmie, chociaż ostatnio warunki dla roślin nie były sprzyjające, bo i wiatr i deszcz przygniatały je do ziemi

Zaczyna się nowy tydzień, Życzę Wam aby był bardzo udany i aby każdemu przyniósł to co komu  jest potrzebne. Ja uciekam, bo obowiązki wzywają. Uściski i do napisania. 

38 komentarzy:

  1. Janeczko kochana, jak zwykle od rana zachwycasz pracami, a Twój kolejny wpis rozjaśnia dzień. Ech te anioły...pamiętam jak robiłaś ślubną parę dla Wioli i Marcina. Są cudowne. Cały czas stoją u Wioli na komodzie w honorowym miejscu. Uwielbiam Twoje prace. Miłego dnia Januś. Całusy dla całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, zapomniałam o Maryi , która jest zjawiskowa. Pięknie z tym różańcem całość wygląda. Buziaki

      Usuń
  2. Śliczności :-) Matką Boską z dzieciątkiem nie przestaję się zachwycać... jest najpiękniejsza :-)
    Tunikę przedłużyłaś genialnie - bardzo mi się podoba.
    Piękne kwiaty z twojego ogrodu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. no i jak zwykle wszystko mi się podoba, anioł z różem cudnie delikatny, Maryja z dzieciątkiem piękna, reszta też, ja bardzo lubię Twoje prace bo mimo że niby podobne to każda inna....a to co powstaje w międzyczasie będzie piękne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesłychane jak wiele cudnych prac potrafisz wydziergać w niewielkim czasie. Wciąż podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Janeczko :)
    Jak zawsze u Ciebie na bogato.
    Piękne anioły, a Maryja niesamowita. Nie wiedziałam, że takie wspaniałości można zrobić na szydełku.
    Prezenty wspaniałe dostałaś - tylko pozazdrościć.
    Biżuteria także świetna.
    Kwiatki odwdzięczyły się za poświęcony czas i troskę - wspaniałe, urzekające.Uwielbiam kalle (jeśli dobrze napisałam - inaczej cantedeskia).
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.
    Anka
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jak zawsze anioły i ten naszyjnik z różami zachwycający . Liliowiec i cantedeskie urocze :-))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ohh Twoje anioły i Maryja z dzieciątkiem są po prostu najpiękniejsze na świecie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć znamy już i anioły i Madonny, to jednak ciągle zachwycasz nowymi pomysłami. Czekałam na to, jak wygląda ten duży, ale super wyszedł, śliczną ma fryzurkę i różyczkę:) Bardzo piękna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są Twoje prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje anioły są przepiękne :) o frywolitkach już nie wspomnę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko strasznie mnie cieszy, że podobały Ci się prezenty. Miałam ogromny stres wysyłając paczkę. Twoje prace są wspaniałe, kwiaty również.

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiałabym zachwycac sie kazda rzecza po kolei , bo kazda piekna , doskonala i perfekcyjna i moj wpis nie mialby konca ,dlatego zachwyce sie kwiatami .Rewelacyjnie udaja cisie kalie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tych aniołach
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Frywolitkowy naszyjnik jest śliczny. Bardzo podoba mi się figurka Maryi z dzieciątkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maryja jest piękna :) a ja ciągle jestem pod nieustającym wrażeniem dla Twego talentu Janeczko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anioły i Maryja ,są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj pracowita Istoto;-)
    Wszystko śliczne, jak zwykle.
    Powiedz mi Janeczko, gdzie Ty znajdujesz tak zwany "międzyczas"?????????
    Chyba muszę się do Ciebie zapisać na korepetycje z zarządzania czasem.
    Buziaki ślę i wspaniałego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. All pieces are done so magnificently wonderful perfect work, I can't seem to pick a favorite! wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie prace jak zwykle przepiękne! Naszyjnik z różyczkami jest po prostu cudny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Madonna piękna! zreszta wszystkie prace śliczne
    gratuluję wymianki, widać ,że prezenty były szykowane pod Twój gust

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczko :)u Ciebie jak zwykle pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Anioły ślubne podbiły moje serce, są świetne. Zresztą wszystkie Twoje prace są piękne i dopracowane w każdym szczególe. A takiej wymianki to po prostu zazdroszczę, zwłaszcza tego pudełka, jest w moich kolorach, niebieskich.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. Janeczko Twoje ręce to skrzydła aniołów !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szaleńczo u Ciebie :) Bozia jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem jedno, CUDA tworzysz kochana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem co wyróżnić, bo wszystko cudne. Taki raj w świecie aniołów okwiecony. I niech tak chociaż na chwilę zostanie. Pozdrawiam serdecznie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czesc Janeczko:)
    Ale anielsko u Ciebie:)ach:)Napatrzec sie nie moge.Cudne te anioly i do tego Maryja -przepiekna:)Masz talent nie ma co:)Kwiatuchy tez sliczne:)Tunika pewnie tez chodz po kawalki to raczej nie ma jak sie wypowiedziec ale widac ze dokladnie wykonana i wzorek piekny:)Ach Ty Mistrzynio:)Radujesz nasze oczeta co tydzien pioeknymi wytworami twoich rak:)Tak pogoda moze przyprawic o zawal.Mnie tez:)Albo upal nie do wytrzymania albo burzyska grrrr.Pozdrowka sle tym razem z upalnej Czestochowy i do uslyszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślubne anioły przepiękne :))
    Frywolitki cudne i jak wszystko u Ciebie Janeczko takie dopracowane i równiutkie. Zapowiedź elementów na obrus juz zachwyca.
    Pozdrawiam serdecznie:***

    OdpowiedzUsuń
  29. Anioły Twoje są boskie! A różyczkowy naszyjnik tak mnie oczarował, że chyba mi się wytrzeszcz oczu zrobił. Pozdrawiam z zachwytem:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Janeczko, moje oczy łzawią z wrażenia, kiedy Ty zdążysz tyle pięknych prac wykonywać i łączyć swoją pasję z obowiązkami domowymi?! Zapraszam Cię na małe candy u mnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam !! Nareszcie udało mi się napisać coś mi wybia a ja nie miała bym serca nie napisać jak są pokazane takie cudności . Aniołki to naprawdę mistrzowsko zrobione i to na każdą okazję .Wszystko mi się podoba a tuniczka bomba wyszła pozdrawiam serdecznie cornelka2

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniałe prace,prezenty widzę że bardzo udane i przydatne

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana Janeczko !!!
    Ogromnie dziękuję za tak cudną, karteczkę z życzeniami.
    Za pamięć.

    Gorąco pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pomysłowe te ślubne anioły i reszta prac też ciekawa, ale najpiękniejsze wymiankowe prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  35. Janeczko Dziś trafiłam do Twojego bloga jakie masz piękne prace to aż dech zapiera ,ja nie potrafię za dużo buszowac po kompie ale nie raz coś dobrego poszukam i to właśnie u Ciebie ,gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)