OBSERWATORZY

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Wianek frywolitkowy, wysłane prezenty i zamówienie

Wszyscy cieszą się wiosną, tymczasem na Kaszubach wszystko jeszcze jakby lekko uśpione. Słońce świeci, ale jest wietrznie i zimno. Trochę zazdroszczę tym co mieszkają w cieplejszych miejscach Polski. Marzy mi się kawka i robótki na powietrzu. Trzeba niestety jeszcze na to poczekać. Ma to też swoje dobre strony bo praca w domu idzie pełną parą. W dodatku z tym tygodniu w tutejszej parafii 3 maja ma odbyć się uroczystość pierwszokomunijna. Jesteśmy całą  rodzina zaproszeni w dwa miejsca, ale zanim to nastąpi najpierw będę piekła torty dla syna kuzynki. Dzisiaj więc w planie praca nad masą cukrową i lepienie ozdób do tortu. Ale póki co, najpierw to co już było, a więc kolejny frywolitkowy wianek komunijny. Tym razem zastosowałam kryształki akrylowe. Wianek już na miejscu i podoba się. Bardzo się cieszę, więc mogę go pokazać.
Koniec kwietnia i początek maja to okres obfity w urodziny moich przyjacółek, zarówno z realu jak i blogosfery. Dlatego powstały karteczki.

Jako prezent znana już Wam  zawieszka frywolitkowa.
I także mojego pomysłu róża frywolitkowa.


I na koniec zrealizowane zamówienie biżuteryjne.

I to na dzisiaj wszystkie zdjęcia. Następny post prawdopodobnie będzie ubraniowy. Mam nadzieję, że wszystko co zaplanowałam uda mi się zrealizować bo grafik mam napięty.
Witam serdecznie nowych obserwatorów. Tradycja już u mnie stało obdarowywanie 100, 200 itd aż do 900. Trochę to dziwne ale dwie osoby zostały moim 900 obserwatorem. Po prostu najpierw jako 900 zaczęła obserwować mój blog Anna Muszyńska, potem jedna z osób zrezygnowała z obserwacji i potem znowu 900 obserwatorem została pasje ali.Obie panie poproszę o adresy, to wyślę małe upominki. Będę też wdzięczna za podpowiedź, co z moich wytworków Was by uradowało. Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny a najbardziej za komentarze, bo one sprawiają najwięcej radości i dają kopa do dalszej pracy.
Ludwika pomysłów mi nigdy nie brakuje, gorzej z czasem na realizację wszystkiego. Mam nadzieję wkrótce wszystkich czymś zaskoczyć.
Agnieszka bardzo lubię to co robię, więc i siła na to mi nie brakuje
Ptysiek podpadłaś mi. Byłaś tak blisko. Trzeba było się przyznać i odwiedzić mnie. Jeżeli będzie następny raz to już dzisiaj zapraszam.

Na koniec ciągle zapraszam na moje  Potrójne rocznicowe candy. Jakoś zainteresowanie jest mniejsze niż w zeszłym roku.

Teraz znikam, bo pracy mnie czeka moc. Mam nadzieję, ze to będzie udany dla Was tydzień. Życzę udanego majowego odpoczynku i pozdrawiam serdecznie:)))

46 komentarzy:

  1. Janeczko... wspaniałe to za małe słowo na Twoje karteluchy...
    oj wpadły mi w oko !
    serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek, kiedyś nie było takich możliwości.
    U nas świeci słońce , ale zimno niestety..

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czekałam na te Twoje wianki ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianuszek...a biżu cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianek, a różyczka mnie zauroczyła :))
    Jesteś niezwykle wszechstronnie utalentowana, ciągle Cię za to podziwiam, no i to tempo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Janeczko, znowu zachwycające.Tylko podziwiać.Pozdrawiam i rozciągliwego czasu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianki komunijne zawsze mnie powalają z nóg,RÓŻYCZKA BARDZO FAJNA ALE TE KORALE....HO,HO ....!!!!!! Życzę również udanego i słonecznego weekendu majowego, a na pocieszenie dodam,że i u nas się ochłodziło, a ja z południowego wschodu jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianuszek komunijny CUDNY!!!! A od frywolitkowej biżuterii Twojego autorstwa oczu oderwać nie mogę!!!!! Wszystko jak zawsze wspaniałe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kryształki w wianuszku aż błyszczą. Cudownie zakwitła ta Twoja różyczka, świetny pomysł. Dziś jestem pod ogromnym wrażeniem zamówionej biżutki. Kolia normalnie wymiata. U nas pochmurno drugi dzień ale cieplutko. Zapraszam do Lublina. Wszystko kwitnie w mgnieniu oka. Miłego dnia Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainspirowała mnie biała róża-PIĘKNA!!!
    Zaraz idę eksperymentować.
    Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda Twoja praca zachwyca, ale tym razem najbardziej moje serce skradła róża. Piękna. Myślę, że byłaby z niej wspaniała brosza :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wykonałaś karteczki. Róża to bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prace Twoje Janeczko zawsze mnie zachwycają i zawsze czekam na nowy wpis by ujrzeć Twoje wspaniałe dzieła sztuki.Może nie zawsze komentuję(wina mojego internetu)ale zawsze czytam i podziwiam.Życzę trochę więcej czasu i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Tworzysz rzeczy tak wspaniałe, że za każdym razem otwieram szeroko oczy i chłonę to piękno:)Frywolitki są cudowne- delikatne, subtelne i mają w sobie tak wiele romantyzmu:) Karteczki zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko pokazujesz nam kolejne cudowne prace. Moje serce zawładnęła frywolitkowa róża. Jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna róża i naszyjnik, o wianku nie wspomnę, bo już wiele razy je chwaliłam:)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje wianki! Mojej Tildzie komunijnej też zrobiłam wianek z Twoich kwiatuszków :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze podziwiam u Ciebie frywolitki i nie mogę się napatrzyć. Wszystkie prace są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. cuda ...a ta rózyczka....ojoo

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko przepiękne, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja , do pięknych frywolitek u ciebie to ja już przywykłam,ale karteczki z życzeniami mnie powaliły . bardzo pracowita i zdolna osóbka z Ciebie .pozdrawiam bardzo serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace są piękne ale kolia to cudo pozdrawiam Ziuta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co prawda moja córcia już u komunii była, ale Twoje wianki Janeczko sprawiają, że chcę nauczyć się frywolitkowania, aby móc obdarować ze dwie dziewczynki takimi cudeńkami! :)
    Dziękuję Ci za wspaniałe inspiracje!
    Pozdrawiam i życzę Ci, aby udało się wykorzystać czas maksymalnie, znajdując jednak odrobinkę na odpoczynek.
    Monia

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko, co stworzyłaś jest piękne, ale mnie zachwyciła róża. Jest idealna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne tworzysz rękodzieła podziwiam .
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne wszystkie prace! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Róża frywolitkowa - pierwszy raz widzę takie cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. patrzę, podziwiam ... i bez końca się zachwycam ~! Naszyjnik powalił mnie na kolana ... cudeńko !!! Masz kochana złote rączki :)
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie się prezentuje ten wianuszek i karteczki są śliczne nie wspominając o biżutkach :) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  30. ależ Ty masz pomysły, ta róża jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Twoje wianki!!! Ten jest piękny i ta róża jest fantastyczna!
    Kartki i biżuteria są bardzo ładne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzież Byś mogła czyms mnie nie zaskoczyć....róża bossska...
    śliczności Janeczko! i jestem pod coraz większym wrażeniem karteczek..śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko takie piękne, misterne!!! Róża powala na kolana, bezapelacyjnie!! Miłego długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wianek jest CUDOWNY !!!!a karteczki są niesamowite i tak pięknie wykonane że nie mogę oczu od nich oderwać. Złote rączki masz dziewczyno.
    Dużo słoneczka Ci życzę i ciepłego wiaterku;-)
    Pozdrawiam
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  35. Róża piękna, ale ten naszyjnik cudo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Róża śliczna i bardzo elegancka, ale ten naszyjnik to po prostu arcydzieło.Pozdrawiam Magda.

    OdpowiedzUsuń
  37. Janeczko mam nadzieję że dostałaś maila z podziękowaniami.Jeśli nie to dziękuję jeszcze tutaj :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj-pięknie tu u Ciebie.Pomysłowo,wiosennie i kolorowo.Podoba mi się,więc rozgoszczę się na dłużej,a Ciebie zapraszam w wolnej chwili do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń
  39. Sliczne wszystkie prace i tak swietnie wykonane ,ze zostane i poodpoczywam ogladajac . Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny wianuszek a ten kwiatuszek bajka........

    OdpowiedzUsuń
  41. ale piękne te karteczki! te portretami są bardzo oryginalne, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne ! wszystko piękne! podziwiam wszechstronność i talent ! :)
    http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Frywolitkowa róża powaliła mnie na kolana! Jest taka misterna...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)