OBSERWATORZY

poniedziałek, 7 czerwca 2010

Moja chanelkowa wariacja

Niby dzisiaj skończyłam moją chanelkę. Niby bo postanowiłam dorobić jej rękawki. Po przymierzeniu doszłam do wniosku, że takiej nie będę nosić. Po pierwsze mam grube ręce i nie noszę nic bez rękawów, a po drugie będzie bielszy pasek bez opalenizny. Większość czasu spędzam na powietrzu, nawet dziergając, więc nie ma siły żeby nie złapało mnie słońce. Tak więc sukienka nadal w robocie.
Skończyłam też pracki na wymiankę u Maranty. Jestem zadowolona z efektu, ale oczywiście nie mogę jeszcze nic pokazać. Ciekawa jestem czy dotarł mój prezencik na wymianę u Lucyny, który wysłałam już 2 tygodnie temu.
No i na koniec zdjęcia tej mojej chanelkowej wariacji. Jest robiona ze starych nici grubości podobnej do maxi. Mam pytanie: Jak Wam się podoba ten kolor??? Ja zastanawiam się czy sukienki nie przefarbować. Nie jestem czasami za stara na ten kolor?? Zdania moich znajomych są podzielone

To pierwsze zdjęcie wierniej oddaje kolor sukienki

8 komentarzy:

  1. Nie farbuj! To śliczny kolor i z pewnością będzie Ci w niej do twarzy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś masz mało komentarzy bo trudne jest Twoje pytanie. Nie jest ładne to, co ładne, ale to, co się komuś podoba. A przecież się różnimy. Kolor na pierwszym zdjęciu wg mnie jest śliczny. Na drugim trochę mniej śliczny,powiedzmy średnio ładny. Ważne jest jak Ty się w tym czujesz, czy podobasz się sama sobie, jak staniesz przed lustrem. Farbowanie nie zawsze oznacza poprawę koloru. W moim przekonaniu nie ma pojęcia za stara na jakiś kolor ( mam różową cukierkową bluzkę i b. ją lubię). Zatem tym tropem wcale iść nie powinnaś. Najważniejsze, najistotniejsze jest to jak się w tym czujesz. I tylko to się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm, mnie ten kolor sie podoba, bo ja takie lubię
    jeśli jesteś opalona to wydaje mi się,że będzie Ci pasował
    Ale ma rację przedmówczyni, wkońcu to Ty musisz się w tym dobrze czuć

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten kolor bardzo się podoba - ale jeśli wygląda jak ten na pierwszym zdjęciu = bo ten drugi już mniej :)

    P.S. Piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym nie farbowała. Ten kolor jest taki pozytywny i słoneczny :-) A znajomych co mówią, że na coś jesteś za stara pogoń na cztery wiatry!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny. Dlaczego za stara przestań? Wzór bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zwracaj uwagi na znajomych. To już w Twoim wieku tylko czarny i brązowy został do noszenia?
    Dla mnie kolorek super. Jak się dobrze czujesz w tej sukience to w czym problem?
    Jak dorobisz rękawki to się pokaż w całej okazałości

    OdpowiedzUsuń
  8. Janeczko, też uważam , że ten kolor jest jak najbardziej dla Ciebie :)
    Na zdjęciach sukienka wygląda wspaniale i mam nadzieję, że jak skończysz to pokażesz nam się w niej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)