OBSERWATORZY

poniedziałek, 9 maja 2022

Moje swetrzycho i kartki.

Trochę to trwało, ale znowu zrobiłam coś dla siebie. Mam dużo planów z dziergadełkami dla siebie, ale też sporo zamówień, więc nie wiem kiedy znowu powstanie coś dla mnie. Swetrzycho wydziergałam z włóczki Cedro. Poszło prawie 19 motków na drutach nr 5,5 i 6. Na wykończenia dodałam jeszcze 2 motki włóczki Paillettes i resztki włóczki ze zrobionego swetra dla synowej. Zdjęcia zrobione jeszcze przed praniem, bo tuż po przyszyciu guzików.

Dzisiaj jeszcze mam do pokazania 2 karteczki. 
Pierwsza dla przyjaciółki w kształcie litery A.
I druga komunijna dla chłopca w kształcie książki.
To tyle dzisiaj. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. One szczególnie cieszą, bo zawsze poprawiają nastrój. Pogoda nareszcie poprawiła się, więc czas aby oprócz robótek i prac domowych, zając się roślinami na zewnątrz domu. Mąż zajął się sianiem warzyw a ja roślinami ozdobnymi. Może w następnym poście uda mi się cos pokazać, chociaż w tym roku wszystko mocno opóźnione, a przecież i tak na Kaszubach zawsze wszystko później kwitnie i dojrzewa niż w reszcie kraju. Udanego majowego tygodnia życzę i do napisami.

4 komentarze:

  1. Super sweter zrobiłaś, takie długie są najlepsze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter Super delikatne kolorki , fajny prosty fason.Kartki jak zwykle perfekcja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już wcześniej napisać, ale nie mogę się zalogować żeby zostawić podpisany komentarz... Dlatego zostawię "anonimowy". Janeczko sweter super- podziwiam Twoją pracowitość i szybkość działania :) karteczki też piękne i bogato zdobione :) pozdrawiam serdecznie- akrimeks

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)