OBSERWATORZY

poniedziałek, 26 lipca 2021

Kolejna chusta i karteczki z różnych okazji.

 Dzisiaj pokażę kolejna chustę. Tym razem z włóczki Lace Lame od Langa. Powstała z niecalych 3 moteczków tej włóczki na drutach nr 3. Chusta jest robiona od rogu.

Oprócz chusty mam jeszcze skończoną sukienkę i kończę kolejny sweterek. Ciągle mam problem z robieniem zdjęć.
Po chuście czas na kartki. Pierwsza z okazji ślubu. Zanim kartka powędrowała do osoby zamawiającej, nie zdążyłam zrobić zdjęcia, więc tylko później otrzymałam taka fotkę.
Miałam też zamówienia na kartki z okazji Chrztu sw. dla chłopca.
Pierwsza w kształcie książki.
I druga w kształcie pudełka.
U mnie ciągle gorący sezon na przetwory. Przerobiłam już truskawki, agrest, porzeczki, wiśnie, czarne jagody a ostatnio oczywiście ogórki i fasolkę szparagową.
W związku z tym, zamówione słoiczki z dżemami miały być odrobione serwetkami w jagodowym kolorze. Zrobiłam serwetki z kordonka nowosolskiego nr 4. 5 sztuk matowych a 5 z dodatkiem srebrnej przędzy.
I to tyle dzisiaj. Piszę oczywiście w pośpiechu bo praca goni. Jestem w ciągłym niedoczasie. 

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. 
Nitki A nitki  wzór oczywiście możesz otrzymać. Koleżanka która sweterek zamawiała przysłała mi skan strony z jakiejś gazetki. Jeżeli podasz mi maila to Ci go wyślę.

Udanego tygodnia Wam życzę i uściski serdeczne przesyłam.

14 komentarzy:

  1. Janeczko, jak zwykle piękne rzeczy pokazujesz. Udanego tygodnia życzę :) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda !!! A kto obiad gotuje ? Ha ha !!! Jestem zauroczona chustą. Jest przepiękna - jak delikatna sieć, tkana przez pająka ! Kartki bardzo ładne i... jeszcze serwetki na słoiczki ?! Podziwiam talent i zapał twórczy. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna chusta ,mistrzostwo świata ,dojrzałam koraliczki. Podaje maila anita25@poczta.onet.eu Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna mgiełka z kropelkami powstała, karteczki urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta i świetne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle dziergadełek i nie tylko... kiedy Ty to wszystko Janeczko robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta bardzo elegancka, wydaje się lekka jak mgiełka.
    Karteczki będą piękną pamiątką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta jak mgiełka. Kartki takie w najmniejszym szczególe przemyślane. A zakrywki na słoiczki słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna chusta Janeczko Ci wyszła.
    Takie mgiełki, bardzo pracochłonne.
    Serdecznie pozdrawiam i słonecznej pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta:)))Pracuś z Ciebie nieziemski:))zaprawy i jeszcze serweteczki na słoiczki:)niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są piękne, a kartka z wózkiem urocza. Dobrego tygodnia Janeczko :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Janeczko, uwielbiam Cię za Twoją pracowitość, ja też ani chwili nie marnuję. Piękne rzeczy stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)