OBSERWATORZY

poniedziałek, 31 maja 2021

11 lat minęło.....

Wczoraj minęło 11 lat  od dnia gdy postanowiłam założyć blog. Bardzo dziękuję wszystkim tu zaglądającym za to, że przez tyle lat mi towarzyszyli. Bywało różnie jak to w życiu, ale jestem  bardzo wdzięczna głównie za wspaniale znajomości i przyjaźnie. Coraz częściej zastanawiam się nad sensem prowadzenia bloga, ale na razie pozostaje jako mój pamiętnik. 

Dzisiejszą prezentację moich prac zacznę od tego, czego nie mogłam pokazać w zeszłym tygodniu. Upominek po perturbacjach dotarł. Taki prezent otrzymała Marzenka  za 25000 komentarz na tym blogu.

I czekoladownik.
Teraz kolejne zamówienie, czyli szal znowu z włóczki Langa Lace Lame. Użyłam drutów 4,5 i z 2 moteczków po 25g wyszedł  szal o wymiarach 50x180cm. Kolor przekłamany bo naprawdę to raczej ciemny przybrudzony petrolowo niebieski z delikatna błyszczącą niteczką.
I na koniec chcę podziękować niezawodnej Lidzi, za pamięć i prezenty urodzinowe. Jesteś naprawdę kochana. Dziękuję i mocno ściskam.
I druga część prezentu, czyli patera która przydała się od razu do moich wypieków.
Tort urodzinowy tym razem był jagodowo czekoladowy. Jeszcze zostało, to możecie się częstować.
To wszystko dzisiaj. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Udanego tygodnia życzę i do napisania.

17 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy.Udziergi jak zwykle cudowne a szal to taka delikatna poranna mgiełka.Wszystkiego najlepszego.Tort prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka Janeczko!!!
    Dziergutki przecudne:))
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S. Torcikiem się poczęstowałam, mniamniuśny ci on jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i prowadzenia tak długo bloga.
    Wspaniałe prace.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Ci życzę. Wypieki są takie apetyczne, szkoda że tylko wirtualnie mogę się nimi poczęstować :) Gratuluję też rocznicy bloga. Fajnie, że nadal tutaj nam pokazujesz swoje śliczne prace. Te dzisiejsze szale piękne. Ja swój blog też traktuje jako pamiętnik, więc choćby już ani jedna osoba nie zaglądała i nie komentowała to póki starczy mi si na jego prowadzenie to on istniał będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tyle lat inspiracji i gratuluję ! Piękny ten szal- mgiełka i smakowicie wyglądający tort. Urodzinowe serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknej rocznicy, Janeczko! Prace jak zawsze wspaniałe! Podziwiam je za każdym razem. Życzę jeszcze wielu twórczych lat blogowania. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Janeczko, wszystko co z Twoich rąk wychodzi jest cudowne. Nie mam pamięci do urodzin, bardziej do imienin, to kwestia czasów w jakich wzrastałam, ale życzę Ci zawsze byś była zdrowa, szczęśliwa, spełniona i zadowolona ze swojego życia. Nie wyobrażam sobie poniedziałków bez Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione ale szczere życzenia ślę : dużo zdrowia i pomyślności :)
    Ja niestety zapominam o urodzinach, czasem nawet własnych :( Serniczkiem i rurkami z chęcią bym się poczęstowała. Zawsze podziwiam Twoje prace,są piękne :) Dzisiejsze szale również.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio myślę często o zakończeniu blogowania:)ale wciąż mi żal tych moich ulubionych obserwatorek i kontaktu z nimi:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ten czas szybko leci... mnie też się czasem nie chce pisać postów, mimo że wciąż coś tworzę, ale od czasu do czasu coś wrzucam- nie dla innych, dla siebie, jako swego rodzaju pamiętnik :) także nic na siłę- pisz kiedy masz ochotę i tyle. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.
    Gratuluję także 11 latek bloga:) Pokazałaś piękne prace!
    Jakoś tak się stało, że życie w internecie przenosi się na inne fora i blogi powoli zanikają. Ja swój traktuję też jako swego rodzaju pamiętnik moich prac, chociaż czasami z przyczyn losowych mam bardzo długie przerwy.
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakos przegapilam... Wszystkiego najlepszego na realne i blogowe urodziny- moc serdecznosci i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko kochana prezenty od Ciebie cudne. Czekoladownik to dopiero niespodzianka hehe. Przepraszam, ze nie wpadłam wcześniej ale zagoniona trochę byłam, dokumenty musiałam złożyć w urzędzie, uch. Trzymaj kciuki, żeby się powiodło. Uściski jeszcze raz. :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Najserdeczniejsze życzenia pomyślności składam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne prace! A Twego bloga bardzo lubie. Przynajmniej jest na co popatrzec i poczytac - osobiscie nie przepadam za Instagramem i podobnymi formatami. Wole blogi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak TY znajdujesz na to wszystko czas, Kochana, piekna chusta i szal,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  17. W końcu moje szczęście zostało przywrócone, mój były kochany mężczyzna wrócił wczoraj do domu po 9 miesiącach naszej separacji. Nigdy nie wierzyłam, że mój kochany człowiek Micheal do mnie wróci, próbowałam tak wiele sposobów przeprosić mojego męża, aby mi wybaczył, że raz go zdradziłam i stało się to tak błędnie, że dowiedział się, że go zdradzam i zawsze od tego czasu zachowuje się nienormalnie w stosunku do mnie, mój kochany człowiek Micheal zerwał ze mną i chciał rozwodu. oboje jesteśmy małżeństwem od lat i mamy razem dziecko płci męskiej.
    Tak bardzo kocham mojego męża i ze względu na nasze dziecko, które ma zaledwie 3 lata, Micheal porzucił nas i zamieszkał z inną kobietą w tym samym mieście. tak się martwiłam i żałowałam, że go zdradziłam, mimo że przepraszam kilka razy, ale on nie chce mnie słuchać ani nie wracać, byłam gotowa zrobić wszystko, aby wrócił do domu, do tego czasu dzielę się tą moją sytuacją z moimi siostra Anna i ona poradziła mi, abym skontaktował się z prawdziwym rzucającym zaklęcia miłosne o imieniu Dr.oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) komunikuję się z nim przez jego e-mail rozmawiam z nim, aby przywrócić mojego byłego mężczyznę miłości. Dr.Oduduwa odpowiedział mi i powiedział, że mój problem jest dla niego łatwy do rozwiązania, a następnie napisał listę elementów ortografii miłosnej, które mają być używane do modlitw zaklęć, a także kupuję pierścień z talizmanem, który był używany do rytuałów ortograficznych wiążących miłość. reszta jest prosta i łatwa do zrozumienia, procedura modlitwy pisowni miłości została wykonana w ciągu 2 nocy. trzeciego dnia otrzymałem telefon z nieznanego numeru i oto mój kochany człowiek Micheal zadzwonił do mnie po raz pierwszy po 4 miesiącach rozstania się, jestem dziś bardzo podekscytowany i gorąco polecam Dr.oduduwa wszystkim, którzy są chętni do uzyskania tego samego wyniku zaklęcia miłości, aby przywrócić dawną miłość, zarówno mężczyznę, jak i kobietę, miłość powróci w ciągu trzech dni od modlitwy pisowni miłości.
    to działa dla mnie bez żadnych skutków ubocznych i dzisiaj jestem bardzo szczęśliwy, że mój kochany człowiek wrócił do domu, a nasz syn Felix jest bardzo szczęśliwy, że dorastał ze swoim ojcem. dzielę się tymi informacjami tutaj, ponieważ wiem, że z pewnością pomoże to komuś, kto przechodzi przez łamanie serca w związku. jest to łatwe i najprostsze rozwiązanie, aby przywrócić byłego partnera po rozwodzie lub separacji.
    skontaktuj się z dr.oduduwą (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    komunikuj się z nim, aby przywrócić byłego partnera miłosnego, bez względu na to, jak długo pary się rozwodzą / separacji, oboje kochankowie powrócą do miłości i zaufania bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)