OBSERWATORZY

poniedziałek, 12 kwietnia 2021

Sweter na drutach i jeszcze świątecznie.

Dla mojej siostry zrobiłam sweter z włóczki Italian Tweed Langa, na drutach nr 4. Zdjęcia jak zwykle na płasko, bo nie dostałam obiecanego zdjęcia na właścicielce
Do mojej siostry poleciały też dwa jajka ubrane we frywolitkę.
Teraz prezent dla przyjaciółki na "zajączka". Komplet biżuterii srebrnej z kryształkami Swarovskiego
Zrobiłam też kartkę urodzinową, która poleciała do Rosji.
I na koniec serdeczne podziękowania za wszystkie życzenia świąteczne, które dotarły do mnie różnymi drogami, a najbardziej za kartki świąteczne, które otrzymałam przed i po świętach. Dziękuję z całego serca.
Kasi, Magdalenie i  Agacie
Eluni, Ewelinie i Gosi
Basi, Dorocie i Edycie 
Mirce i Lidzi z Kanady
Bardzo też dziękuję za odwiedziny i komentarze. 
Akrimeks  kurki jak to przeważnie u mnie robiłam na podstawie zdjęcia, bez gotowego wzoru.
jajołki pomysłowe  staram się nie oceniać ludzi

No i to tyle dzisiaj. Mam jeszcze zrobiony jeden sweter na drutach, ale nie mogę go na razie pokazać żeby nie psuć niespodzianki. Zaczęłam też coś dla siebie, ale ze względu na duży rozmiar i cienką nitkę, to raczej długo trzeba będzie czekać na rezultat. Sporo mam planów, chociaż ostatnio jakoś trudniej u mnie z ich realizacją. Malutkie zmartwienia i kłopoty dnia codziennego nałożyły się na siebie i sprawiły że nie mam normalnego dobrego humoru, a wtedy wszystko jest trudniejsze. Udanego tygodnia Wam życzę i serdeczne pozdrowienia przesyłam.

11 komentarzy:

  1. Ten sweterek Janeczko to mistrzostwo świata:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są Twoje prace Janeczko . Komplet biżuterii mnie urzekł , bo uwielbiam zielone kryształy. Dobrego tygodnia 🌷🌺🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko niech wszystkie zmartwienia i kłopoty idą w kąt - przytulam wirtualnie :) Już znalazłam wzór na te kurki - okazało się że miałam wydrukowany, tylko włożyłam nie tam gdzie być powinien, no ale na szczęście się znalazł :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko ogromnie dziękuję za życzenia i karteczkę, oraz pamięć.
    Sweterk wyszedł rewelacyjny!!!
    Mam nadzieję że siostra doceni Twoją pracę. A pisanki, coraz piękniejsze na nich wzory tworzysz. Prawdę perełki.

    Mam nadzieję, że to będzie pozytywny tydzień, myśl tylko pozytywnie,podobno patrzenie w przyszłość z optymizmem ma moc.
    Ciepłej pogody Wam życzę, dość mam już zimy.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny ten sweterek!
    Dużo dobra, Janeczko, niech się wszystko jak najlepiej poukłada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweterek!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, a kartka ode mnie nie dotarła? :(
    Jak zawsze piękne rzeczy Janeczko zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. wzajemnie, udanego tygodnia i rozwiazania problemów. Zawsze mi się przypomina wtedy powiedzenie mojego taty, lepiej trzy problemy mniejszej wagi niz jeden poważny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. a to dlatego jesteś takim dobrym człowiekiem :-) super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)