OBSERWATORZY

poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Blisko, coraz bliżej.

Nie ukrywam, że denerwuję się zbliżającym się ślubem i weselem syna. Dzisiaj pokażę prawie ostatnie prace z tej okazji. Jeszcze dzisiaj mam do zrobienia  trzy kartki ślubne, których zresztą chyba lepiej nie pokazywać przed uroczystością, więc będą już po, razem z relacją. 

Zacznę od szala dla mnie. To trzeci szal z tej włóczki czyli Lace Langa. Kocham tą niteczkę, ale na jakiś czas mam jej dosyć a właściwie pracy z tej cienizny. Fajnie wygląda także w połączeniu z inną włóczką, ale jej cena mocno odstrasza, więc na razie koniec z jej przerabianiem. Do dziergania oprócz nitki dodałam małe szklane kryształki. Użyłam drutów nr 3. Wymiary szala wynoszą 180x65cm. Zdjęcia są mocno rozjaśnione, bo szal, tak jak wszystkie moje dodatki jest w kolorze chabrowym.

Oprócz szala powstała także pasująca biżuteria.
No i na koniec wykonane przeze mnie winietki dla gości na stoły weselne . Przez panującą sytuację z koronawirusem wesele będzie mniejsze, bo część zaproszonych osób po prostu się boi. Ja mam wielką nadzieję, że nic złego się nam nie przydarzy.

Z serca dziękuję za wszystkie życzenia z okazji mojego przejścia na emeryturę, no i oczywiście za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Bokasia   pod torbą z poprzedniego posta  leży ażurowa cerata a nie szydełkowy obrus. Kupiłam ją na Allegro i bardzo sprawdza się w codzienności. Wiele osób się nabiera że to praca ręczna.

Tyle na dzisiaj. Zjawię się za 2 tygodnie. Udanego nadchodzącego czasu Wam życzę i proszę o trzymanie za mnie kciuków w sobotę. Pozdrawiam serdecznie.

20 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudne prace! Trzymam kciuki za sobotę i mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawiła, a wesele przebiegnie bez żadnych niemiłych niespodzianek :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję cierpliwości,prace jak zawsze piękne.Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal jest zjawiskowy, jeżeli w naturze ma intensywniejszy kolor, to cudo! Winietki rewelacyjne! Trzymam kciuki,żeby się wszystko udało na weselu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest takie piękne, pełne miłości. Ślub będzie piękny, będzie magicznie, będzie radośnie, tergo życzę i w to wierzę. :) Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny szal.wyglada jak mgielka,niesamowita bizuteria i cudowne kartki,pozdrawiam i tzrymam kciuki za Ciebie i cala Rodzine,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten szal i piękna biżuteria-Janeczko tylko żebyś nie przyćmiła panny młodej :) też mam taką ceratę szydełkową tylko inny wzór. Trzymaj się i przytulam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szal oszałamiający...zyczę szampańskiej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Szal piękny, jak i winietki.
    Życzę Wam w sobotę ładnej pogody i pięknej uroczystości, wspaniałego wesela i zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny ten szal sobie zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Któż mógłby mieć piękniejszy...? Janeczko, będzie pięknie, to będzie cudowny dzień, ciesz się nim i niczym nie denerwuj. Najpierw żenił się młodszy syn i było 120 gości, a potem drugi i było 16 osób, bo syn fotograf nie chciał dużego wesela, chyba ma dość imprez:-) Ale obie uroczystości mocno przeżywałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny szał, wszystko piękne.Trzymam kciuki, ja też bardzo przeżywałam ślub córki, sama to przygotowałam, będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal cudowny. Ale i te winietki!
    Rozumiem Cię doskonale, niech będzie wszystko dobrze! Dużo spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  13. Będziesz wyglądać zjawiskowo w tych wszystkich dodatkach :) Szal to prawdziwe cacuszko!
    Trzymam kciuki, na pewno wszystko się uda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace Janeczko.:) Będziesz wyglądała przepięknie. Życzę udanej imprezy, żeby wszystko odbyło się po Waszej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne prace, co jedna to ładniejsza!
    Pozdrawiam serdecznie 🙋

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje wspaniałe prace!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla Młodych wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia , prace jak zwykle piękne !

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś pięknego. Zwłaszcza ten szal w cudnym kolorze mnie zachwycił. Udanego dnia weselnego życzę Janeczko :-))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)