OBSERWATORZY

sobota, 11 kwietnia 2020

Życzenia wielkanocne i prezenty na zająca.

Sporo u mnie ostatnio powstało, ale jak zwykle mogę pokazać tylko to co już dotarło na swoje miejsce przeznaczenia. Tak się złożyło, że moje prezenty na zająca głównie są w kolorze bordowym. Zacznę od torby dla mojej przyjaciółki. Wykonana jest z nici Dora Sim. Robiłam ją w 2 nitki i poszło na to prawie 8 motków tej włóczki. Środek to gotowa płócienna torba zakupiona na Allegro. Najbardziej zbliżony do rzeczywistości jest kolor z pierwszego zdjęcia, tylko nie widać błysku czerwonej metalicznej nitki.
Drugi prezent to podłużna chusta. Zrobiłam ją ze skarpetkowej włóczki Fabel Dropsa  w kolorze bordowym i wielokolorowym z dodatkiem koralików Toho.
I na koniec coś dla mnie. Musze trochę zmniejszyć zapasy włóczek, bo ciągle dziwnym trafem ich  przybywa zamiast ubywać. Zaczęłam od komina z prutymi oczkami. Zrobiłam go z 2 motków włóczki Sol Degrade Langa. Wiem, że przeważnie na taki komin wystarcza jeden motek, ale ja jestem dużą kobietą i zresztą nie lubię takich kominów całkiem koło szyi, a ten komin to raczej taka biżuteria bawełniana niż grzejący komin.
A co jeszcze u mnie na warsztacie? Skończyłam białą spódnicę dla siebie, ale czekam na spóźniającą się dostawę gumy aby wciągnąć ją w tunel na pasek. Jestem w połowie dużego kardigana dla siebie i niedługo skończę narzutkę, takie małe ponczo siatkowe na zamówienie. Planów mam dużo, ale zobaczymy ile dam radę ich zrealizować. Ciągle mam mało czasu i naprawdę jakoś trudno mi zrozumieć osoby które się nudzą. Teraz jest specyficzny, trudny czas, chociaz u mnie nie jest to tak bardzo uciążliwe. Życie zawsze płynęło wolniej spokojniej na tej mojej wsi. Brakuje mi najbardziej bezpośrednich kontaktów z ludźmi, bo często ktoś wpadał na kawę i male co nieco. Zakupy to tylko podstawowe produkty jak chleb czy mleko i masło od gospodarzy. Świeże powietrze , wiosna i ogród mam wokół domu. Święta będą skromniejsze, ale tylko dlatego, że będzie nas mniej przy stole.
Mam nadzieję, że będą udane, ale to przecież zależy to tylko od nas.

Święta Wielkiej Nocy
to czas otuchy i nadziei,
czas odradzania się wiary
w siłę Chrystusa i w siłę człowieka.
Życzę, aby Święta Wielkanocne
przyniosły radość,
pokój oraz wzajemną życzliwość.
By stały się źródłem wzmacniania ducha.


Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Nie będzie mnie raczej w tygodniu poświątecznym, ale zjawię się jak zwykle w następny poniedziałek i chyba ogłoszę moja rozdawajkę. Dawno tego nie robiłam, ale teraz są powody do świętowania. Czasu na wykonanie prezentów też mam więcej. Pod koniec maja mija 10 rocznica "Janeczkowa" i będą moje okrągłe urodziny. Muszę jeszcze to dokładnie przemyśleć.
Teraz uciekam, bo jeszcze trochę muszę posprzątać i potem tylko czekać na Zmartwychwstanie Jezusa.

25 komentarzy:

  1. Święta na pewno będą inne niż poprzednio, ale może nie będą takie zabiegane.
    Janeczko, życzę Ci wszystkiego dobrego, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prezenty śliczne, obdarowanie Panie będą szczęśliwe.
    Tobie i najbliższym życzę spokojnych, zdrowych błogosławionych Świąt wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, spokojnych,wesołych, pełnych słońca Świąt Wielkanocnych.
    Spędzonych w rodzinnej atmosferze.
    Abyśmy przetrwali ten trudny dla nas wszystkich czas, w zdrowiu.
    Wszystkiego co najlepsze życzę wraz z córką.

    Robótki wyszły przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz,że ja zawsze myślałam,że zaczęłaś pisać bloga wcześniej niż ja ,a Ty w tym samym roku :))))
    Wesołych świąt Kochana moja:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace!
    Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt, pełnych wiary i nadziei w lepsze juro. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajączek będzie gustowny i bogaty. Janeczko spokojnych i dobrych Świąt , wesołego Alleluja 🐣🐣🐣🐣🐣🐣

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace Janeczko. Niech Chrystus Zmartwychwstały błogosławi Tobie i Twoim Bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze pokazałaś wspaniałe swoje prace!!!
    Dużo zdrowia i spokoju z okazji tych nietypowych Świąt Wielkanocnych życzę Tobie Janeczko i Twoim bliskim:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pracę! Chusta cudna, a i torebka warta uwagi. Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko, radosnego swietowania mimo wszystko, wielu lask Bozych. Serdecznie pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim i w szczególe ZDROWYCH Świąt Janeczko życzę i pozdrawiam także ze wsi w dalekiej Hiszpanii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne super rzeczy Janeczko nam pokazałaś, torba jest ekstra.
    Wesołego Alleluja! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnych Świąt. Chrystus zmartwychwstał. Alleluja. Torba prześliczna się chusta to mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace. Udanego świętowania Wielkanocy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne prace ,zawsze godne podziwu,zycze zdrowych i spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne prace, chusta najbardziej mi się podoba. Życzę zdrowia i spokoju ducha w te Święta Wielkanocne

    OdpowiedzUsuń
  18. I love them both Happy Easter 🐣

    OdpowiedzUsuń
  19. Janeczko, Twoje szydełkowe prace zawsze bardzo mi się podobają :) Szydełkowe kocie torby od Ciebie nadal służą moim córkom.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Janeczko kochana, dziękuję za życzenia i dla Ciebie również zdrowych, spokojnych, pełnych wiary, nadziei, miłości i wiosny w sercu świąt Wielkiej Nocy 🌷🐰🐣. Cudowne prace zrobiłaś! Przepiękne prezenty! Bardzo jesteś zdolna! :) Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne prace Janeczko, chylę czoła. Życzę dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle pięknie, Janeczko dużo zdrowia i spokoju, pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle cuda zrobiłaś Janeczko. Mnie się torba podoba najbardziej :-) Kiedyś zamówię koniecznie :-) Mam nadzieję, ze święta były wesołe mimo wszystko :-) bardzo mi się spodobała piosenka, którą wykonali wirtualnie aktorzy z teatru Ateneum. Na pewno znasz Wojciecha Młynarskiego ...."jeszcze w zielone gramy, jeszcze nie umieramy, jeszcze, któregoś rana odbijemy się od ściany" to mi przypomina, ze było gorzej, policja nie tylko sprawdzała na ulicach, co lała palami jak się ktoś nie podobał. Będzie dobrze, nie długo wpadnie ktoś na kawkę. Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta torebka to marzenie. Piękna. Co roku chcę taką kupić i do tej pory nie znalazłam odpowiedniej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)