OBSERWATORZY

niedziela, 8 kwietnia 2018

Ciężko

Bardzo mi ciężko. Odeszła moja mama. Tak jak sobie wymodliła bardzo szybko. Jeszcze niedawno świętowaliśmy jej urodziny. Do końca sprawna i pomocna. We mnie uczucia od niedowierzania do rozpaczy. Z wiarą dam radę, chociaż trudny czas przede mną. Piszę bo nie wiem kiedy teraz znowu się zjawię a chciałabym jeszcze zamknąć czas świąteczny i podziękować za ogrom życzeń, a  przede wszystkim za kartki.
Oli, Joli, Agacie i Kasi
Gosi, Basi, Beacie i Marii
Tereni
Ewelinie, Danusi i Eli
Dasi, Ilonie i Beacie
Ani, Beacie, Mirce i Edycie
Lidzi, Sylwii i Justynie
Naprawdę z serca Wam wszystkim dziękuję.
Mam bardzo dużo prac do pokazania. U mnie praca to najlepsze lekarstwo na niemyślenie na zmartwienia. Pojawię się gdy wszystko jako tako się ułoży.


61 komentarzy:

  1. Bardzo Ci współczuje Janeczko[*], moja mama zmarła pół roku temu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczne odpoczywanie racz Jej dać Panie.....
    A Tobie Janeczko, niech Pan pomoże w pogodzeniu się z tak wielką stratą. Wyrazy współczucia dla Ciebie i całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko łączę się z Tobą w modlitwie. Żal po bliskiej osobie trwa długo, bardzo brakuje jej obecności, spojrzeń, powiedzonek, rad, humorów, Myslę, że Ona jest i spogląda na Ciebie i czasem podpowiada i wspiera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Janeczko :( Będę pamiętała o Was w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyrazy współczucia kochana [*]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na coś takiego nigdy nie sposób się przygotować. Taki już nasz ludzki los. Kto się urodził, umrzeć musi. Krzepiąca jest myśl, że nie na zawsze. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrazy współczucia Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci współczuję i mocno przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko i ja Ci bardzo współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko, myślami jestem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Smutny to czas, gdy odchodzą rodzice
    Trzymaj się Janeczko. Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wyrazy współczucia Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko, bardzo Ci współczuję, to boli ogromnie, ale taka śmierć to wielka łaska. Moja Mama cierpiała 8 lat, a my wszyscy razem z nią bezradni...

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję Tobie i Twojej rodzinie...łącze się w bólu i modlitwie...

    OdpowiedzUsuń
  16. pamiętam jak pisałaś o urodzinach mamy- całkiem niedawno... bardzo Ci współczuję kochana - trzymaj się, przytulam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci współczuję. Trzymaj się, sama nie tak dawno przeżywałam to co Ty teraz. Wiem, że nie jest łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie współczuję. Pomodlę się za Twoją Mamę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Janeczko, bardzo mi przykro, przytulam Was mocno.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyrazy wspolczucia wiem co to stracic mamusie a to juz siedem lat jak jej z nami nie ma

    OdpowiedzUsuń
  21. Janeczko bardzo Ci współczuję i wspieram cię duchowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Janeczko bardzo Ci współczuję i wspieram cię duchowo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Janeczko! Serdeczne wyrazy Współczucia, Śmierć Matki jest największą stratą - Pozdrawiam Cię Cieplutko i trzymaj się dzielnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje wyrazy głębokiego współczucia.
    Trzymaj się Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Janeczko tak mi przykro... trzymaj się kochana i wróć do nas jak już będziesz czuła się na siłach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyrazy współczucia, Janeczko

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie wspolczuje Janeczko ,jak dojdziesz do siebie to wroc do nas tak bardzo Cie potrzebujemy i Twoich pieknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo Ci Janeczko współczuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Janeczko bardzo Ci współczuję.
    Wiem co czujesz, ja także nie mam już mamy; moja mama podobnie jak Twoja odeszła cichutko, niespodziewanie.
    Mocno przytulam

    OdpowiedzUsuń
  30. Trudny to czas i w ogóle zastanawiałam się, czy w poniedziałek zastane tu Twój post... Trzymaj się kochana mimo wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Całym sercem jestem z Tobą Janeczko.Serdeczne współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje kondolencje z powodu śmierci Twojej mamy.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  33. Your cards are unique and love the design on each one. Always look forward to what your creations are :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje najszczersze kondolencje z powodu mamy. Trzymaj się jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdeczne wyrazy współczucia

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyjmij wyrazy współczucia Janeczko.Przytulam mocno i modlę się.Dorota

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo współczuje, dobrze chociaz ze nie cierpiala i nie musiala czekac na smierc. Jej juz dobrze , a Ty musisz to przezyc. Przesylam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyjmij Janeczko serdeczne wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrzy ludzie mają moc - mogą żyć jeszcze po śmierci w niejednym wspomnieniu. Janeczko wiesz , że jestem cały czas przy tobie ...Angela.

    OdpowiedzUsuń
  40. wspieram i znam.... piétnaßcie lat mija gdy poæegnalißmy Teßciów i mojego Taté, boli ciágle......
    to prawdziwy dar.... moæliwosc odejßcia bez dlugich cierpieñ.....

    Alis niezalogowana

    klawiatura mi wariuje.....

    OdpowiedzUsuń
  41. Janeczko, znam ten ból i bardzo Ci współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  42. Janeczko, trzymaj się, przytulam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  43. .....współczuję...
    ....jestem myślami przy Tobie....

    OdpowiedzUsuń
  44. Współczuję z całego serca.
    Wracaj prędko .

    OdpowiedzUsuń
  45. Przykro mi... Trzymaj się kochana

    OdpowiedzUsuń
  46. Janeczko, z całego serca Ci współczuję i dużo dobrych myśli przesyłam. Ściskam Cię mocno, trzymaj się. I czekamy na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Trzymaj się dziewczyno! Wiem, że bardzo Ci teraz ciężko. Bez zbędnych słów... Niech ziemia jej będzie puchem... Przyjmij szczere wyrazy współczucia!

    OdpowiedzUsuń
  48. Prosze.przyjmji.moje.wyrazy.wspolczucia,nie.bylo.mnie.tu.w.Polsce,i.nie.bylam.na.biezaco,moja.Mama.odeszla.juz.14lattemu,azdaje.mi.sie.,ze.to.bylo.wczoraj,Pozdrawiam.CIE.cieplo.i.serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)