OBSERWATORZY

poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Sweterek na drutach i różności..

Zamówień nadal nie mam, ale pracy mi nie brakuje. Dla mojej niedługo synowej, na urodziny zrobiłam sweter. Włóczka to Alize Cotton Gold Tweed w kolorze bardzo jasno różowym. Wykorzystałam 5 motków 100 gramowych na drutach 4,5. Prezent dotarł więc mogę pokazać.
Przez obecną sytuację nie możemy się spotkać, więc dodałam jeszcze karteczkę.
Jak już wspominałam w poprzednim poście, mój starszy syn planuje ślub i wesele we wrześniu. Nie wiadomo jak to jeszcze będzie i jaka będzie wtedy sytuacja z epidemią, tym bardziej że Marcin jest policjantem, więc zagrożenie zarażeniem jest większe. Póki co jestem dobrej myśli i zrobiłam próbne zaproszenia. Wcześniej ustaliłam z młodymi wygląd, kolory i inne elementy.
Wybrali pierwszą wersję.
Sporo robótek w minionych tygodniach skończyłam, ale już niewiele mogę pokazać żeby nie psuć niespodzianki. Między innymi powstał wiosenny aniołek, który był prezentem dla bardzo sympatycznej i wyjątkowo zdolnej osoby.
To tyle zdjęć dzisiaj. Planuję trochę nietypowo, ale zjawić się jeszcze przed świętami nie w poniedziałek, żeby pokazać co zrobiłam i złożyć życzenia świąteczne. Kartek świątecznych nie wysyłam nie tylko z powodu epidemii ale przede wszystkim z powodu zbyt niskich finansów przez brak zamówień.

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Lucyna  no niestety ludzie nie składają u mnie  zamówień, bo przez to że siedzą w domu mają też mniejsze dochody.
Aga Chmurka  bardzo cieszę się że wracasz do blogowania
Urszula97  na ślub oprócz zaproszeń i zawiadomień  planuję szale dla mnie i dla młodej, koronkową parasolkę, poduszeczkę na obrączki, podziękowania dla gości, winietki i pewnie to jeszcze nie wszystko. Wesele duże, więc pracy mnie czeka sporo.

Na tym dzisiaj kończę. Życzę Wam zdrowia i optymizmu na każdy dzień. Pozdrawiam serdecznie. 

16 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek śliczny. Z tego co planujesz dla młodych to pracy masz bardzo dużo. Życzę Ci zdrowia i oby zamówienia zaczęły się pojawiać. Niestety masz rację. dochody się zmniejszają i też myślę o zakupach tylko to co najważniejsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek i wszystkie karteczki . Jesteś wszechstronnie utalentowana . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent od teściowej. Jeśli synowa lubi takie rzeczy to super.Ja jeszcze córce robiłam podwiazkę.Przez zimę robiłam kwiatki szyfonowe do ozdoby koszyka i do wystroju poręczy i plotków w lokalu gdzie był ślub. Życzę owocnego dziergania. Oby było wszystko ok
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Sweterek cudny - zarówno wykonanie jak i kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny sweterek, oj dobrze mają z Tobą młodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko śliczne. Niech wirus trzyma się od Was z daleka! :) Aniołek to mój ulubieniec, idealny. :) Pozdrawiam serdecznie, będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wirus nas wszystkich zubożył finansowo. Mój syn jest fotografem, a wszystkie śluby są przekładane. Pary z września nie przekładaja, mam nadzieję, że do tej pory wszystko będzie dobrze. Wszystkiego dobrego Janeczko, zdrowia wam wszystkim życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko, piękny sweterek, teściowa taka jak Ty, to skarb;-) Serdeczności ślę i życzę pięknego tygodnia, mimo wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosenny anioł zawitał i do Warszawy :-)) Jednym słowem czas kwarantanny wykorzystasz na zrobienie cudnych atrybutów na ślub. Na pewno do września będzie już spokojnie. Dziś mówili, że zatrzymała się liczna zakażonych w USA. Przetrzymamy w domu i będzie cuda jesień. To naprawdę szczęście, że nie wypadło w Boże Narodzenie i w wakacje, uff. Dużo zdrówka i spokojnej cierpliwości. Uściski serdeczne dla całej rodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek uroczy.
    Piękne zaproszena będą mieli Młodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek:)))Niestety wszystkim nam zrobiło się trudniej.Ale musimy być dobrej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace piękne Janeczko, a co do wyboru zaproszenia to mój gust pokrywa się z gustem Młodych, pierwsze zaproszenie jest chyba najbardziej delikatne i eleganckie. Sporo pracy przed Tobą, jestem ciekawa kolejnych prac. Życzę dużo zdrówka dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały sweterek przygotowałaś Janeczko dla przyszłej Synowej! To piękny gest. Anioł jest uroczy, niech strzeże dom obdarowanej.
    Zaproszenia piękne i oby były wykorzystane w zaplanowanym terminie, bo czas nieprzewidywalny się stał. Wszystkiego dobrego na nadchodzące dni:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)