OBSERWATORZY

poniedziałek, 23 września 2019

Trochę tego i owego.

Dzisiaj prac do pokazania trochę mniej. Powoli się rozkręcam po wyjeździe. Zamówień jest sporo, więc czas wrócić na normalne tory pracy. Dziękuję za wszystkie życzenia udanej zabawy. Weselny wyjazd bardzo udany a to dlatego, że byliśmy wśród fajnych ludzi.
Zacznę od chusty a właściwie jakby baktusa, bo chustka według życzenia miała być bardzo długa a niezbyt wysoka. Włóczka to Merino Paillettes firmy Lang, czyli wełna z cekinami. Druty nr3,5. Wyszedł rozmiar 200x50cm.
Też na drutach ale rozmiaru 6 z włóczki tasiemkowej Sol Degrade firmy Lang, zrobiłam dwa otulacze
Na konkretne zamówienie powstał komplet biżuterii w której główną rolę grają czarne drewniane koraliki. Dodatkowo dołączyłam trzy rodzaje szklanych koralików.
I na koniec dwa frywolitkowe różańce. Zamówienie było takie, że jeden różaniec miał być męski a drugi damski. Czarny to matowe koraliki szklane i kordonek Maxi a drugi różaniec z przeźroczystych szklanych koralików w oprawie srebrnego kordonka.
Tyle dzisiaj. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
kuferek  gwiazdki tak jak wszystkie moje przestrzenne prace usztywniam lukrem
Szkatułka Ami  pomysły do moich prac same się rodzą. Czasem jestem zła bo jest ich za dużo i trudno się zdecydować.
BasiaW  no Basiu wielu technik jeszcze nie spróbowałam ale staram się sprostać każdemu wyzwaniu, które stawiają przede mną zamawiający

Post dzisiaj trochę mało interesujący, ale mam nadzieję, że się poprawię za tydzień, chociaż już jesień a to wymaga wiele pracy i mniej czasu na robótki. W ogrodzie już trochę zrobionych porządków. Jeszcze trochę warzyw zostało do przerobienia. Zaczął się sezon grzewczy a dla mnie to oznacza zmianę firan długich na krótkie i co się z tym wiąże mycie okien. Dom spory a ja do takich prac sama, ale póki co daję radę. Trzeba i dzisiaj wykorzystać dobrą pogodę, bo jesienią na Kaszubach to rzadkość. Uciekam więc, udanego tygodnia Wam życzę i do napisania.

17 komentarzy:

  1. Fajne prace, a najładniejsza to ten szaro-czarny otulacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace Janeczko, a najbardziej urzekł mnie czarny różaniec. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy szal... i komplet biżuterii.
    Podziwiam nieodmiennie Twój talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szale a rózańce niesamowite, będzie się działo skoro czekają zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie pracusiu,zdrówka ci zyczę

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace! a chusta jest wprost zachwycająca! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo pięknych prac, szczególnie zachwyciły mnie różańce:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Twoją chustę Janeczko i oryginalne różańce!!!
    Uściski przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta na żywo pewnie jest zachwycająca. Różańce bardzo oryginalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful works and always fun to visit your blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko, wszystko piękne jak zawsze, a różańce absolutnie mnie zachwyciły. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki piękny, biały różaniec zamówiłabym dla mojej kochanej babuni, gdyby jeszcze żyła. Pozdrawiam serdecznie Janeczko i cieszę się, że miło spędziłaś czas i odpoczęłaś sobie :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko- piękne, a różaniec jest mi szczególnie bliski...

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko jak to mało interesujący??? No ja Cię proszę :)
    Największe wrażenie zrobiła na mnie biżuteria. Duża a wcale nie ciężka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)