OBSERWATORZY

wtorek, 15 stycznia 2019

Znowu jestem.

Dziękuję za troskę tym osobom, które się martwiły że nie pojawiam się na blogu. Nic złego się nie stało. Po prostu realne życie wciągnęło mnie na maksa i jakoś po świętach nie potrafię wejść na normalne tory pracy. Nie lubię siebie tak słabo zorganizowanej. Innym powodem jest to, że nie przepadam za robieniem zdjęć. Nie zrobiłam np żadnego zdjęcia z tego co upichciłam na domowe uroczystości. A było tego sporo, bo najpierw święta, potem urodziny starszego syna, potem Nowy Rok, następnie urodziny męża i w końcu przygotowujemy się do największej obecnie imprezy czyli 90 urodziny teściowej. I od tego zacznę pokazywanie moich robótek, czyli jakby od końca, od najnowszych prac.
Na urodzinowym balu chciałabym wyglądać jak najlepiej i dlatego powstała biżuteria, którą prawdopodobnie założę do czarnej koronkowej sukienki. 
Jak widać klipsy jeszcze nie dokończone ale czekam na dostawę, bo nie miałam w zapasach bazy w złotym kolorze.
Na ta uroczystość zrobiłam też potrzebne karteczki, dla mnie i męża i dla moich synów.
A na urodziny blogowej sympatycznej koleżanki powstały karteczka i komplecik biżuterii.
Cofam się powoli, więc czas na serwetki. Najpierw w kolorze złotym z metalizowanego kordonka nowosolskiego. Jestem nim zachwycona. Szkoda, że zdjęcia nie oddają jego blasku. Niestety błyszczące kolory ciężko fotografować no i pogoda nie rozpieszcza.
Obie serwetki są zrobione z tego samego kordonka a wyglądają całkiem inaczej. Ta druga sfotografowana w prawie całkowitych ciemnościach.
Zrobiłam też dwie małe serwetki, które ozdobiły słoiczki z moimi zaprawami.
I ostatnie, już bo po sezonie świątecznym śnieżynki.
W czasie świąt nie wytrzymałam całkiem bez dziergania i powstały szal z broszka.
I komin w kolorze rudym,czego znowu nie widać.
A będąc jeszcze przy świętach pragnę jeszcze raz bardzo, bardzo podziękować za wszystkie życzenia, które spłynęły do mnie różnymi drogami. To trochę spóźnione podziękowania, ale bardzo szczere. Najbardziej dziękuję za karteczki i upominki, które docierały jeszcze po Nowym Roku.
Beacie, Gosi, Beacie, Kasi, Edycie i Teni
Ewie, Ani, Mirce i Agacie
Ewelinie
Eli, Mirce, Joli i Eluni
Bożence
Marzence
Eli
Niedużo w sumie tych moich prac jak na prawie miesiąc nieobecności. Nie wszystko mogę jednak pokazać bo mam trochę tajnych projektów, a zresztą ostatnio jakoś najwięcej zamówień dotyczy wykonywania odzieży a to są prace bardziej czasochłonne, tym bardziej jeżeli dotyczą drutowania.

Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Alis niestety nie mam zadnego kontaktu z Brysią. Szkoda że po 11 latach w naszej rodzinie olała nas całkowicie. Docierają do mnie tylko plotki i nie są one pomyślne, więc staram się jak najmniej brać je do serca, bo to jest po prostu bolesne.

Tyle dzisiaj. Mam nadzieję, że powoli wrócę na normalne tory blogowania i będę zjawiać się w poniedziałki. Angeli i Lucynce dziekuje za pozytywnego kopniaka abym wróciła na blog. Uściski serdeczne

24 komentarze:

  1. ten pierwszy komplet wystrzałowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace, to już wiesz, że bardzo się podobają i zawsze warto je chwalić.
    Dziękuję za odpowiedź na moje pytanie. Ciepłe serdeczne myśli posyłam. Pozdrawiam z usmiechem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się , że mogę oglądać te piękne kartki, biżuterię i inne rękodzieła.Po prostu szczęka opada , świetny pomysł z powrotem do blogowania.Pozdrawiam - zaglądająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się cieszę,że jesteś.Wszystkie prace bardzo ładne jak zawsze,ale pierwszy komplet biżuteri jest cudowny,bedzie pasował do wielu kreacji.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj w takim komplecie to na pewno będzie cudnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ten komplet sobie zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie się cieszę Janeczko, że już jesteś.
    Sama się już denerwowałam, czy u ciebie wszystko ok.
    Ogromnie dziękuję za życzenia i karteczkę świąteczną, oaz pamięć.
    Cieszę się bardzo,że coś sobie zrobiłaś. Komplet przecudny.
    Teraz warto abyś zrobiła sobie jeszcze jakiś ciuszek.:)
    Wszystko wyszło przepiękne, Dla teściowej moc serdecznych życzeń, zdrowia, również ode mnie.
    Serdecznie pozdrawiam i pięknej pogody życzę. Bez śniegu... bo osobiście, odśnieżania mam już dość.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się cieszę,że już jesteś! Tyle prac wykonałaś i nie chwaliłaś się nimi. Oj nieładnie:) Twój komplet biżuterii na urodziny teściowej rewelacyjny! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko, ta prześliczna kolia w pełni usprawiedliwia Twoją nieobecność. Oczarujesz wszystkich na przyjęciu. Udanego spotkania Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudną kolię dla siebie stworzyłaś :) Reszta prac śliczna i jaki ogrom !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, a ta kolia po prostu prześliczna. Ja też sobie zapisałam wzór na nią, ale jakoś nie mogę się zmobilizować. Muszę chyba poczekać na odpowiednią okazję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne wszystko. Piekny wiek Teściowej - najlepsze zyczenia :).
    Myslę, że będziesz pięknie wygladac w tej bizuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko, biżuteria zachwycająca! Udanej rodzinnej imprezy Wam życzę:))
    Podziwiam również Twoje szydełkowe wytwory oraz szal i komin!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Janeczko za cudny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się martwiłam, że tak długo Cię tu nie ma. Odetchnęłam z ulgą nawieść, że wszystko w porządku. Zapracowana jak zwykle. Ale efekty naprawdę niesamowite. Komplecik dla siebie zrobiłaś baaardzo elegancki i pracochłonny. Szczególną uwagę moją zwrócił ten szal z broszką. Uroczy i delikatny. A serwety z nowosolskiego super. Ja też bardzo lubię ten metalizowany, tylko ten najcieńszy, z którego powstają frywolitki. Jest bardzo dobrej jakości. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną biżuterię sobie stworzyłaś Janeczko :-) Super, że już jesteś, że nic Ci nie jest i szykuje Ci się wspaniały bal. Brysia może się wstydzi, że Cię zostawiła, często nie umie się okazać uczuć, łatwiej uciekać. Nie sądzę, żeby serdeczność zamieniła się w obojętność. Czasem trzeba czasu. Na pewno Was pokochała, a teraz zmaga się z nowym życiem, łatwo się pogubić, niestety. Uściski mocne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko cudowne, Twój komplet ekstra, 100 lat w zdrowiu dla teściowej,

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne prace. Biźuteria niezwykła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. biżuteria bombowa!!! pozostałe prace również zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dużo?! Tu bym mocno dyskutowała!
    Wszystkie prace piękne, ale biżuteria na uroczystość rewelacyjna! Na pewno będzie reprezentowała się niej pięknie!
    Znalazłam na Twoim blogu wiele pięknych i ciekawych prac, więc zatrzymam się tu na dłużej
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękną biżuterię przygotowałaś:)Kartki i pamiątki ślicznie wyglądają, miałaś super pomysł na ich kompozycję:)a szydełkowe tworki po prostu cuda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace a ten komplet biżuterii mistrzostwo, oj szkoda, że nie potrafię tworzyć tak cudownej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)