OBSERWATORZY

poniedziałek, 17 września 2018

Jesienne szydełko.

Dzisiaj oprócz jednej pracy, reszta to jesienne drobiazgi szydełkowe. Jesień nie należy do moich ulubionych pór roku. Nie te kolory ani melancholijny nastrój. Są jednak tacy, którzy ją kochają. I dlatego otrzymałam takie jesienne zamówienie. Najpierw wszystko co zrobiłam  razem.
Teraz po kolei. Najpierw żołędzie i liście dębu.
Teraz duża dynia. Wszystkie miały mieć twarze. Zapomniałam zrobić osobne zdjęcia tym mniejszym.
Jesienny wianek
Trzy śmieszne dynie. Pomysł nie jest mój. Inspiracja z pinterestu
I jeszcze grzybki, które nie załapały się na zdjęcie zbiorcze, bo kończyłam je tuż przed wysłaniem, gdy inne przedmioty były już spakowane.
A ostatnia praca, tym razem nie jesienna, to mój kolejny szydełkowy anioł przeznaczony dla pewnej młodej pary.
Następny post będzie już w temacie świątecznym, bo mam zamówienie na bombki ze św Rodziną. Potem zaś wrócę do klimatów letnich bo w tym tygodniu zacznę dziergać letnią ażurową tunikę. Pracy więc jak zwykle przede mną sporo. Żeby jeszcze tylko udało się szybko uporać z resztą zapraw. Za miesiąc mamy rodzinną uroczystość, do której tez muszę się przygotować, tzn dokładniej ogarnąć dom, zrobić zakupy, popichcić  itp.

Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Udanego tygodnia życzę i do napisania.

23 komentarze:

  1. Ja lubię złotą jesień, ale nie przepadam za szarą i deszczową jesienią. Tworki jesienne są prześliczne:) a aniołek cudny :) też jeszcze mam kilka zapraw do zrobienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham jesień. Jest zamyślona i melancholijna, a ja też taka jestem, pasujemy wiec do siebie idealnie.
    Żołędzie i grzybki to moje faworyty, są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale energetyczny, kolorowy jesienny zastrzyk energii, ale przyjemnie u Ciebie Janeczko zacząć poniedziałek. Udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory jesienne,taka rześka jesień jest piękna.Dyńki urocze,wszystkie udziergi przepiekne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Your talents are so diverse, and each is wonderfully done ♥️🌻♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace a ten wianek po prostu rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Złota jesień jest piękna. Twoje jesienne rękodzieło zachwycające.
    Pozdrawiam.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za to uwielbiam jesienne barwy :) Chociaż najbardziej zachwyciły mnie szaro - bure żołędzie, piękne są!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesienią najbardziej korzystamy z darów natury, jak można jej nie lubić? Jest kolorowa i apetyczna tak, jak Twoje dziergadełka.Dynia w kapeluszu podbiła moje serce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te jesienne ozdóbki to prawdziwe arcydzieła :). Przepięknie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna szydełkowa jesień u Ciebie:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękna ta Twoja jesień :) a czy te grzybki jakoś w środku usztywniasz sztywnym wypełnieniem ?czy może zostają miękkie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko! Aniołek jest Prześliczny, Piękne są też żołędzie - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień u Ciebie jest przezabawna> Dynie rozweselą każdego ! Szkoda, że mnie już wszystko jesiennie boli, łoj. Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace Janeczko, a szczególnie podobają mi się grzybki.:) Bardzo jestem ciekawa kolejnego postu. Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękna, złota polska jesień zagościła u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle Janeczko dużo u Ciebie sie dzieje. Piękne poczyniłaś jesienne akcenty. Anioł jak zwykle wyjątkowy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko dynie mnie rozbroiły,są superowe i śmieszne

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne owoce jesieni. Podziwiam perfekcyjne wykonanie.
    Zainspirowałaś mnie i chyba też sobie wydziergam taki jesienny wianuszek:)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczu nie mogłam oderwać od tych jesiennych prac. Radość ogromna petrzeć bo świetne kształty i wesołe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne robótki szydełkowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kolorową jesień. Janeczko Twoja wygląda wybornie! Wszystkie elementy doskonale skomponowane w formie wianka. Przepięknie!!!
    Aniołem także się zachwycam, jest dobrym prezentem na wiele okazji. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wieńce jesienne są przepiękne! piękne prace, podziwiam niezmiennie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)