OBSERWATORZY

poniedziałek, 30 maja 2016

Prezentowo

Zacznę jednak przekornie, bo nie od prezentów. Oto moje postępy we Frywolitkowej serwetce on-line WIOSNA2016 u Renulka. Jestem obecnie na bieżąco. Ale po kolei.
7 rząd
8 rząd
9 rząd
Teraz kilka przedmiotów, które zostały przeznaczone na prezenty i już wędrują do nowych właścicielek.
Karteczki
Srebrno turkusowy turecki sznur koralikowy
Srebrno czarny wisiorek
I w końcu frywolitkowy komplet biżuterii w zieleni, do ktorego użyłam moich ulubionych przezroczystych szklanych koralików
Jak wspomniałam bardzo lubię szklane przezroczyste koraliki. Dlatego ogromnie ucieszyłam się gdy dostałam prezent z nich wykonany. Naszyjnik jest cudny. Violu bardzo dziękuję.
Bardzo dziękuję za prezent Wiesi z forum maranciaki, którą osobiście poznałam na zeszłorocznym jubileuszowym zlocie. Serwetka śliczna a przydasie na pewno wykorzystam.
Dziękuję także Oli, która kiedyś była moją klientką. Jestem zachwycona mydełkiem. Ciekawe skąd wiedziałaś że uwielbiam konwalie i ich zapach??
Wspaniała poducha i jeszcze małe co nieco przywędrowało od  Joasi. Serdecznie dziękuję.
Kolejny prezent dostałam także  od byłej klientki. Małgosiu mydełko cieszy lawendowym zapachem a herbatka czeka na spróbowanie, ale to już po całym urodzinowym zamieszaniu.
Od najwierniejszej klientki Angeli otrzymałam wspaniałe wykrojniki. Doskonale wiecie jak cieszą takie robótkowe prezenty. Moja kochana Ty wiesz co sprawia mi najwięcej radości. W wolnej chwili wybiorę też kwiatki za bon prezentowy od Ciebie. Prezenty cieszą ale to Twoja przyjaźń jest bezcenna.
Pochwalę się też prezentami od przyjaciół i rodziny. Storczyk, słonecznik i magnolia
Oprócz prezentów przywędrowały do mnie także karteczki z życzeniami.
Od Joli
Gosi.
Dziewczyny serdecznie dziękuję za życzenia i pamięć.
A na koniec trochę urodzinowych słodkości.
Tort kasetowy, sernik i "czerwony kapturek"
I babeczki
Witam kolejnego obserwatora a jedną osobę żegnam i dziękuję za dotychczasową obecność. Wszystkim zaś dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Przypominam, że jeszcze do jutra do północy można się zapisywać na moje Rocznicowe candy. Wystarczy komentarz pod rocznicowym postem. W następny poniedziałek podam wyniki zabawy.
Serdecznie dziękuję za chęć pomocy w poszukiwaniu schematu brzozy. Tego poszukiwanego nie udało się znaleźć ale zaczęłam już firaneczkę z innym drzewem ze schematu przesłanego do mnie. Mam nadzieję, że spełni oczekiwania klientki. Poszukiwania schematu brzozy jednak nadal aktualne, bo i taka firanka ma powstać.
Małgorzata P   ewa_m na firanki z poprzedniego postu zużyłam prawie 90 dkg kordonka Babylo20
Iwona  to klientka podała wymiary serwetek i prosiła abym się tego trzymała.

To tyle dzisiaj. Uciekam, bo jak to w poniedziałek obowiązków jest sporo a oprócz tego po sobocie i niedzieli oczekuję trzeciej już tury bo poniedziałkowych gości.  Miłego tygodnia:)

37 komentarzy:

  1. Najserdeczniejsze zyczenia urodzinowe Janeczko.Duzo zdrowia,zadnych trosk i czasu na poswiecenie sie pasji.I milosci!Tego Ci zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Janeczko za odpowiedź.Jak zwykle wpadając do Ciebie podziwiam Twoje cudeńka. Jak dużo prezentów Dostalas .Przyjmij odemnie życzenia urodzinowe.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze pięknie i wspaniale. Wszystkiego Najlepszego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko jak zwykle śliczne rzeczy zrobiłaś! Oglądałam serwetkę frywolitkową z myślą spróbowania, ale na razie wydaje się za trudna... Mam nadzieję, że herbatka Ci posmakuje, a jak nie to naprowadź mnie na Twój smak i podpowiedz co lubisz! Ściskam na ten tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Janeczko :) Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin! Serwetka prześliczna, karteczki niezwykle piękne, wszystkie Twoje dzieła niezwyczajne i niepowtarzalne. Ciasta bardzo apetyczne, piję kawusię a więc wirtualnie się poczęstuję i dziękuję. Dary i podarunki są cudowne/wszystkie, a najwspanialsza jest przyjaźń i pisana z serca treść. Podziwiam, przytulam i serdeczności na cały tydzień ślę... Imienniczka Jania

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości!!! Ja zawsze będę się zachwycała frywolitkami!
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cuda! serwetka Renulkowa już pięknie się prezentuje (ja dopiero nadganiam), karteczki przepiękne poczyniłaś, komplet frywolitkowy równie cudowny! a i super prezenty dostałaś! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałości jak zawsze :) myślę, że dużo spóźnionych prezentów do Ciebie jeszcze przywędruje. Cieszę się że podusia się podoba :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego zdrowia i pogody ducha życzę. Wszystko jak zawsze piękne. Serwetka frywolitkowa zachwyca mnie i podziwiam jej sploty. : ) Miłych chwil z gośćmi życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. W Janeczkowie jak zawsze klimatycznie. Tym razem urodzinowo-prezentowo:)
    Miłe sercu prezenty dostałaś i takowe też naszykowałaś.
    Zaintrygował mnie tort kasetowy. A cóż to takiego?:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. A u Ciebie Janeczko jak zwykle mnóstwo prezentów. Jak nie od Ciebie, to dla Ciebie. Uwielbiam tu zaglądać i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Janeczko, cuda otrzymałaś! ale Ty też cuda rozdajesz :)) Wyjątkowa Kobieto :)) Serdeczności Janeczko, a.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze raz ... wszystkiego dobrego Janeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ponieważ prawie cały tydzień spędziłam poza Polską, nie mogłam ci, Janeczko, złożyć życzeń w terminie, co też niniejszym czynię: zdrowia, radości, mnóstwa prezentów i gości, przyjaźni wielkich i małych, wielu przygód niebywałych, uśmiechu wesołego i wszystkiego, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  15. :)
    pozdrowienia poniedziałkowe zostawiam .. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jesteś pracowita i wszystko takie piękne :)
    Gratuluje prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszegp. I niech czynione przez Ciebie dobro wraca po stokroć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze podziwiam frywolitki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. sto lat,moja karteczka pewnie nie doszła na czas

    OdpowiedzUsuń
  20. najserdeczniejsze życzenia urodzinowe przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie Janeczko jak zwykle cuda wianki:)))piękne rzeczy przygotowałaś ale i piękne dostałaś:))
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego urodzinkowo:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. 100 lat Janeczko i trzymaj się zdrowo. Masz wielką wprawę w technice frywolitkowej, więc są piękne wszystkie.Prezenty są miłe, zawłaszcza jak dziewczyny musiały kombinować, co dać osobie, która wszystko potrafi? pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. spełnienia marzeń Janeczko! ale pyszności pokazujesz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja dołączę się do życzeń jednocześnie dziękując za niespodziankę i karteczkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego co naj,naj,najlepsze, Janeczko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tyle pięknych rzeczy u Ciebie. Wszystkiego najlepszego:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Janeczko!U Ciebie jak zawsze wszystko piękne, karteczki są cudowne, biżuteria piękna a ciasto smakowite. prezenty też otrzymałaś śliczne, ten biały naszyjnik jest cudowny - pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszechstronne zdolności posiadasz, cudowne te serwetki a karteczki nie mniej i biżuteria także. Ja tylko dziergam na drutach i szydełkiem, no i też grzebie w ziemi w naszym ogrodzie. Przyjaźń jest ważna, niezależnie czy realna czy wirtualna a wszystko zależy od samych ludzi, jak ją traktują. Również i ja dziękuję Ci za tę wirtualną przyjaźń, choć od niedawna Cię czytam ale zawsze z przyjemnością. Wspaniała Jesteś i też cudowne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam Janeczko

    OdpowiedzUsuń
  29. Niech Ci się darzy, Janeczko, jak najwięcej!!! :-D
    Mi to się najbardziej podoba naszyjnik z zielonych, przeźroczystych koralików. Zielony to mój ulubiony kolor jak Twój, hehe zielony to kolor nadziei chyba a to zawsze potrzebne. Jak źle to wiadomo,a jak dobrze to żeby się nie zmieniło. Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności :-) Wspaniałe prace.
    Nie zdążyłam złożyć Ci życzeń na fb, to składam teraz... odrobinę spóźnione, ale tym serdeczniejsze :-) Spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia i szczęścia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Janeczko,dużo,dużo zdrowia życzę!!! Przepiękne prace!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Janeczko kochana wszystkiego co najlepsze CI życzę. Prezenty dostałaś fantastyczne. Naoglądałam się i napatrzyłam i było oko na czym zawiesić, same super rzeczy nam pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co ja widzę same piękne prezenty i w dodatku załapałam się na słodkości, mniam. Życzę wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam Zosia i zapraszam na czwartkowa kawusię u Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Janeczko dużo zdrowia! milion pomysłów już masz, więc czasu Ty życzę na to by wszystko zrealizować! Podziwiam nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne dzieła, piękne prezenty i apetyczne ciasta a do tego wiosenne kwiaty, dziękuję że mogę podziwiać tak utalentowaną kobietę, która nie tylko budzi podziw ale daje wskazówki każdej z nas, jak można spożytkować codzienny życia czas. Dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Janeczko, w ostatnią niedzielę podczas zalipiańskiej " malowanej chaty" zachwyciła się frywolitkowym naszyjnikiem pewna pani ze Śląska. Myślała, że to ja tak potrafię, ale wyprostowałam jej myślenie. Twoja biżuteria należy do moich skarbów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Na przepis na ten kasetowy to i ja będę czekać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)