OBSERWATORZY

poniedziałek, 1 lutego 2016

Jeszcze fioletowo i koty

Dzisiaj dalszy ciąg fioletowego zamówienia. Na początek bukieciki z róż krepinowych. Tutaj moje szydełko pracowało tylko obrabiając drewniane kubeczki, które służą jako wazoniki.
Następne zdjęcie to jakby przejście z tematu fioletowego na temat koci, czyli moja Ruda w roli odbiorcy jakości kolejnej fioletowej szydełkowej serwety.
Teraz więc o kocich gadżetach wykonanych na szydełku. Najpierw breloczki. Jeden z nich jest fioletowy.
Przez pochmurną pogodę jeszcze trudniej niż normalnie było zrobić zdjęcia. Po breloczkach kocie szydełkowe  mitenki.
I jeszcze kocie etui na telefony tez oczywiście szydełkowe.
Kolejna moja praca to szydełkowa szkatułka z kwiatami. Dawno ich nie było. Ta ma też elementy fioletowe. Dotarła już na miejsce przeznaczenia ale nie wiem czy się spodobała.
A na koniec szydełkowe ubranka dla lalki. Poprzednio pokazywane pasowały, więc mam nadzieję, że i teraz tak będzie.
Wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. Nie wiem czy przybyli jacyś nowi obserwatorzy, bo nie da się śledzić tego dokładnie gdy jednocześnie w krótkim czasie ubywa kolejnych 10 osób obserwujących. Komentarze dają dużo radości i powodują, ze chce się dalej działać.
Pogoda w tym tygodniu raczej nie zapowiada się obiecująco, więc mimo wszystko życzę żeby nadchodzące dni były udane i pełne radości. Ściskam i do napisania:)

34 komentarze:

  1. Bukiety cudne! Bardzo pracowity ten tydzień miałaś - ciężko robić takie drobniutkie rzeczy. Ubranka super! Pozdrawiam i udanego tygodnia - już lutowego!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności jak zwykle, najbardziej urzekły mnie ubranka dla lalek, jak dla dzieci,moje nie są takie ładne, bukieciki super.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się narobiłaś kobieto! ta szkatułka jest taka piękna...ale rozłożyły mnie na łopatki te rajtki dla laki - no bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I must say "Meow" that lots of cute cat items very cute! makes me smile to see you handy work!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite prace, jesteś Mistrzem pracowitości i kreatywności Janeczko. A już kabaretki dla lalki są szczytem pomysłu. Śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Janeczko kiedy Ty znajdujesz czas na to wszystko. Mi się wydaje, że ja już duzo robię, ale przy Tobie to się chowam :) Kociaki są słodziaki a cała reszta suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ubranka dla lalek? czego Ty jeszcze nie robiłaś Janeczko?

    piękne

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciła mnie serweta.Ja nie jestem kociarą , ale Twoje podejscie do kota jest wspaniale . Tyle roznorodnych ujec tego samego stworzenia . Brawa za kreatywnosc.Cudo jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko takie pomysłowe. Ale ubranka dla lalki najlepsze chyba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko, przecudnej urody szkatułka dotarła, zachwyca mnie i moją Córę - w sobotę zachwyci :)) swoją nową właścicielkę :)) Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace zrobiłaś,podrap kotka za uszkiem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Koci temat bardzo Ci się rozwinął:))) ale dziwię się, koty to cudne stworzenia:)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te breloczki kocie i serwetka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prace! Szczególnie spodobała mi się fioletowa serweta z kotem :) Moja kotka też lubi wpychać się na fotografowane prace.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze, zachwycam się Janeczko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Duuuzo prac, mozna jak zwykle nabawic sie... kompleksow :-) buziaki Janeczko dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, ta serweta się błyszczy? Super!
    Wesołe te kocie breloczki :)
    A kwiaty z krepiny są po prostu wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mitenki rewelacyjne a kocia rodzinka że ho,ho

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudeńka... Serweta cudna...

    OdpowiedzUsuń
  20. serweta cudna ! kotka takoż ;-) mogę przygarnąć obie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Prac wykonanych mnóstwo i wszystkie piekne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czesc Janeczko,rajtki rzadza:)Podobywuja mi sie bardzo jak i tez sukienki dla lalek.Co tam lalki ja w takich smigalam majac lat dwa lub cos kolo tego:)Teraz moja sasiadka corcie urodzila i takie fajne kapcioszki jej zrobila szydelkowe i kapelutek wiec musze jej dopowiedziec o takiej sukience.Jak sobie tak patrze za tymi kocimi wytworkami to az mi zal ze kocura nie mam.Bo tak bez kota paradowac z takimi fajnymi rzeczami toz to jak mylenie tropow normalnie:)Ktos sie moze nabrac ze czlowiek kociara:)a tu prosze niespodzianka:)Wszystko sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Znowu pięknie i różnorodnie, och Janeczko, chciałbym mieć Twoje tempo.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prace, a ile ich jest -kociaki super stworzone :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej w tym tygodniu podobają mi się kocie mitenki i koszyczki. Cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, fioletowo :-)
    Kocie breloki wspaniałe. Szkatułka w Twoim wykonaniu to mistrzostwo świata :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko piękne jak zawsze u Ciebie
    ale....
    takie pomysłowe mitenki widzę po raz pierwszy - GRATULUJĘ
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Janeczko:)mi też ubyło obserwatorów,ale to chyba bloger czyści nieaktywne strony:)
    zawieszki śliczne,a te ubranka dla lalki:))mega :)myslałam,że to dla małej dziewczynki:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Janeczko, co do Ciebie zajrzę to oko nacieszę, z nutką zazdrości że Tobie praca się w rękach spala :) Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pogodnie, spokojnie - i taaak pracowicie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ile tu cudownych rzeczy, zwróciłam szczególną uwagę na ubranka dla lalek - świetne, zwłaszcza rajstopki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne robótki!
    Ale szydełkowymi kotami jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)