OBSERWATORZY

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Znowu kwiaty szydełkowe i koraliki

Chyba spodobały się moje szydełkowe bukiety z kwiatów, bo wciąż pojawiają się nowe zamówienia na nie. Dzisiaj kolejne. Zamawiająca sporo czasu musiała wyczekać. Przepraszam i mam nadzieję, że było warto. Kolory z góry ustalone. Szkatułka także wykonana na szydełku.  Zdjęć dużo, bo nie wiem, które pokazać i tak nie oddają rzeczywistości. Część zrobiona w domu a część na powietrzu.
Sporo czasu zajęło mi także wykonywanie sznurów koralikowych. Przeważnie były wykonanie tak jak w poprzednim poście z resztek koralików. Oto wszystkie razem a potem kolejno.
I jeszcze kolczyki frywolitkowe w kolorze granatowym, czego raczej nie widać zdjęciu, bo kolor przekłamany.
Co jeszcze robiłam?? Ano nadal trochę świętowałam. Zapraszam na imieninowe słodkości.
Będąc w temacie imieninowym bardzo dziękuję za wszystkie życzenia przesłane mi różnymi drogami. Z serca dziękuję Ewelinie za wspaniałą niespodziankę, pamięć i prezenty. Zobaczcie jakie cuda dostałam. Ewelina, może czas powrócić do blogowania i pochwalić się swoimi dziełami w szerszym gronie??
Oprócz imienin o także czas zapraw. Najbardziej lubiane przez moją rodzinkę są truskawki, więc zrobiłam dżemy, kompoty i soki. Oto malutka ich część.
Minie kilka miesięcy zanim będą gotowe obecnie nastawione przeze mnie nalewki.
Truskawkowa
I po raz pierwszy różana.
Witam serdecznie kolejnych dwóch obserwatorów i jednego żegnam. Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i oczywiście za komentarze. Już wkrótce ktoś zamieści na tym blogu 18000 komentarz. Wierzyć się nie chce, bo to ogromna liczba.

Czarownico nie mogę się już doczekać
Iwona fryzura Brysi to dzieło mojej kuzynki. Ja ją tylko utrwalałam
KasiaN kwiaty o które pytasz to rzeczywiście hortensje. U mnie też niestety nie wszystkie które miałam przeżyły ale to przez kaszubski mróz
kabyr miejsca wokół domu na rośliny ozdobne jest bardzo mało, więc dbam bardzo o każdą którą uda mi się posadzić
Joanna jesteś osobą, którą bardzo bym chciała poznać w realu. Gdy już ustalimy termin i trasę podróży na Śląsk to ewentualnie dam znać gdyby były możliwe odwiedziny.


W tym tygodniu mam zamiar wysłać prezenty niespodzianki  do osób, które wygrały dwie moje rozdawajki, bo jak już wspomniałam zbliża się okazja do kolejnego obdarowania. Zresztą kilka sympatycznych osób wkrótce także bardzo się zdziwi. Myślę, ze się niczego nie spodziewają hi, hi
Dzisiaj już kończę, bo obowiązków dużo a tydzień zapowiada się bardzo intensywnie i mocno muszę się sprężyć aby ze wszystkim zdążyć. Miłego tygodnia i do napisania :)

39 komentarzy:

  1. Nioooo kwiatuszki równie pięknie się prezentują jak te poprzednie.Co do wyboru miałabym ogromny dylemat,zresztą jak zawsze co do twoich prac,pewnie zabrałabym oba bukiety hihi Zastanawiam się nad pudełeczkiem z którego się wysypują czy to robione bo jakoś nie umiem zgadnąć.Koraliczki fajowe takie co do wszystkiego będą pasowały i rozweselały,a nalewki- mniam mniam-na pewno skosztuję!!!! Mało miejsca masz Janeczko na kwiatki ale ogród prezentuje się na fotkach pięknie,tak bardzo w nim zielono-kwiatowo,widać że z sercem opiekujesz się tymi roślinkami. Pozdrowionka:) Czarownica.

    OdpowiedzUsuń
  2. A życzeń z okazji imieninek składałam ci już miliony,pozostało tylko cię wycmokać jak się spotkamy!!!!! Czarownica hihi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście piękne te szydełkowe kwiaty. A w dalszej części jakie pyszności:) mmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace, a ich ilość zawstydza:)
    podziwiam nieustannie, bo u mnie jakiś nieurodzaj :D
    miłego tygodnia życzę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że zamawiają, prześliczne są! Świetnie wykorzystałam resztki koralików a dla mnie naj tym razem granatowe frywolitki.
    Pozdrawiam serdecznie
    ps; strasznie ciekawa jestem tej rżanej nalewki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała szkatułeczka :) Sznury koralikowo-szydełkowe mi nie wychodzą, muszę gdzieś dokładniej przyjrzeć się, jak je robić, bo u mnie za bardzo jednak widać nitkę. A specjalnie kupiłam młynek do nawlekania koralików. Te słodkie kuleczki wyglądaja przepysznie :) Podobnie jak Oxi jestem ciekawa tej różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Janeczko, Ty zawsze tworzysz cuda...na zakończenie roku szkolnego założyłam naszyjnik przez Ciebie wydziergany, śliczne polne kwiaty, jak ja go lubię. Nikt takiego nie ma. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka jak zawsze :) Gdybym nie wiedziała, że naprawdę Ty to wszystko sama robisz to bym pomyślała, że to dzieło całej armii krasnoludków :D Co tydzień hurtowa ilość wspaniałych prac a ja jedną czapkę męczę tydzień albo dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło do Ciebie zaglądać, zawsze coś ciekawego i pięknie wykonanego się zastaje. Wszystko piękne a kwiaty wyszły super!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kwiaty szydełkowe to prawdziwie misterna robota :) Jak zwykle podziwiam wszystkie dzieła i Twoją pracowitość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te kwiaty!!!Wszystko cudne!!!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne korale. O kwiatkach to już nawet nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin ;)

    Piękna jest ta szkatułka z kwiatami ;)
    Biżuteria też prześliczna ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Najserdeczniejsze życzenia imieninowe :-) Spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia :-)
    Przepiękna szkatułka :-) Cudne kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje szydełkowe kompozycje są swietne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twój wszechstronny talent- bukiecik przepiękny,sznury korali bardzo ładne. Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudowności .
    Wszystkiego najlepszego Janeczko Ci życzę .

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne prace :) Janeczko, ja równirż chciałabym Cię poznać :) czekam na dobre wieści i jeszcze raz zapraszam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająca kompozycja, piękne kwiaty. Sznury korali też piękne. Podziwiam Twoją wszechstronność. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kwiaty, a że uwielbiam margerytki to tym piękniejsze .Bardzo pracowita jestes , robotki , wypieki i zaprawy . Pelna podziwu jestem .

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj! Tyle pracy było, że nawet nie zauważyłam, że przegapiłam komentarz do dwóch postów! Niestety nie mogę ich dodawać z telefonu - co utrudnia mi życie. Piękne kwiaty, koraliki, ciasta i nalewki wyglądają smakowicie. Mam nadzieję, że bal Brysi udał się. Wyglądała pięknie! Zdaje się, że jutro wyniki matur! Trzymam kciuki! I niedługo będzie też wiadomo, czy Brysia dostała się do wymarzonej szkoły. Ja również czekam na wyniki mojej córki do 3 VII. Pozdrawiam i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szydełkowe niezapominajki to prawdziwy majstersztyk:) Wszystkiego najlepszego Janeczko z okazji Twojego święta - pamiętam i nawet coś tam dla Ciebie szykowałam, ale miałam mały wypadek w kuchni i teraz to mogę sobie najwyżej jednym palcem po klawiaturze postukać :) No i nacieszyć oczy Twoimi pięknymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Janeczko wszystkiego najlepszego,piękności

    OdpowiedzUsuń
  24. Znowu kwiaty, znowu koraliki i znowu wszystko u Ciebie piękne i niepowtarzalne.
    A na żywo jeszcze piękniejsze, ehhh.
    Pozdrawiam, stonesik:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejny raz się zdziwiam i pytam - ile trwa Twoja doba, Janeczko?? bo z pewnością nie tyle co moja ;))) ja przez tydzień nie zdziałam tego, co Ty w jednym dniu, serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne kolczyki i kwiatki. Nalewki chętnie bym spróbowała....
    Wszystkiego dobrego z okazji imienin

    OdpowiedzUsuń
  27. Janeczko Twoje prace jak zawsze zachwycają :) a nalewki kwiatowej to bym z chęcią spróbowała, bo pierwszy raz o takiej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne kwiatki oraz biżuteria ;) potwory zimowe to wspaniała rzecz, też wolę "swoje" pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Janeczko poczęstuję sie tymi słodkosciami, Stęskniłam się za nimi (no dobrze, za Tobą bardziej:)). Nieustannie podziwiam Twoje frywolitki, ale tym razem uginam kolana przed kwiatkami. Szczęka mi odpada na tempo Twojej roboty (a może nie sypiasz? albo ktoś Ci czas podrzuca?) Tęskno mi za spotkaniem z Tobą.... Pozdrawiam , sciskam, tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna szkatułka z kwiatami i cudne sznury koralików :)
    mniam ale smacznie a ja nic nie mam dziś do kawki ;) o takich nalewek nie znam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. ale mam zaległości u Ciebie!!!! ta szkatułka z kwiatami jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne wytworki Janeczko !
    nalewka... no własnie... dobrze, że mi przypomniałaś... też muszę zrobić - spirytus stygnie !
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  33. bukiety piękne czynisz, zapachem psiknąć i jakoby prawdziwe były

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiesława Fabisz5 lipca 2015 23:13

    Janeczko, kolejne piękności pokazałaś. Dziękuję bardzo za prezent, którego się w ogóle nie spodziewałam.:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze cudne pozdrawiam Krysia Trejtowicz

    OdpowiedzUsuń
  36. I co tu komentować ,poezja w wydaniu Janeczki pozdrawiam trejtka.

    OdpowiedzUsuń
  37. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam a jaka jest cena takiego bukietu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)