OBSERWATORZY

poniedziałek, 25 maja 2015

Kwiaty, kwiatki,kwiatuszki....

Miniony tydzień z różnych powodów nie był zbyt bogaty w robótki. Mam nadzieję, że w obecnym tygodniu to się zmieni. Powstały tylko kolejne dwa bukiety z kwiatów wykonanych na szydełku. Zdjęć sporo, bo chciałam pokazać moje prace z każdej strony.
Zdjęcia zrobiłam zaraz po skończeniu pracy, więc wybaczcie, że jeszcze widoczny jest niewyschnięty klej.
Będąc w temacie kwiatów, teraz pokaże część tych żywych z mojego otoczenia. Miejsca na rośliny ozdobne mam niewiele, więc wykorzystuję każdy możliwy skrawek. Najwięcej jednak kwiatów rośnie w doniczkach.
Na koniec trochę inne robótki. Kolczyki frywolitkowe z metalicznej nitki z różyczkami z korala i sznur koralikowy ze srebrnych TOHO, przeznaczone na prezenty.
Dzisiaj trochę krócej niż normalnie, ale może to i dobrze, bo ostatnio i odwiedzin i komentarzy mniej. Za wszystkie bardzo dziękuję. Cieszę się, że do moich obserwatorów dołączyła kolejna osoba. Witam serdecznie.
Mika  surfinii i bakop nie zimuję. Późną jesienią z bakop robię sadzonki i te staram się aby przeżyły zimę. Surfinie czasami pod koniec zimy sieję na rozsadę.Niestety i sadzonki bakop i siewki surfinii nie zawsze się udają w domowych warunkach.
Małgorzata z Poznania dziękuję Ci za te słowa. Osoba zamawiająca misia prosiła abym zrobiła takiego, którego od pierwszego wejrzenia chciałoby się przytulić. Twoje słowa potwierdzają więc, że udało mi się to zrealizować
gosmar mój Maciek wszystkie egzaminy maturalne miał skomasowane w krótkim czasie, bo zdawał tylko trochę dłużej niż przez tydzień, więc już dawno po wszystkim. Nowe nerwy pojawią się pewnie tuż przed ogłoszeniem wyników egzaminów pisemnych i rozszerzeń,więc za jakiś miesiąc. Mam nadzieję, że też będzie pozytywnie. Na razie cieszymy się ustnym polskim (90%) i ustnym angielskim (100%)

I jeszcze małe  przypomnienie, że można  się jeszcze przez ten tydzień zapisywać na moją Rocznicową rozdawajkę. 

Życzę Wam udanego tygodnia i tego aby wreszcie pojawiła się prawdziwa ciepła wiosna. Poniedziałek to zawsze bardzo zajęty dzień, więc uciekam do obowiązków i do napisania.   

38 komentarzy:

  1. Janeczko, bukiety szydełkowe cudne, a ten pierwszy to szczyt marzeń....

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty szydełkowe i te żywe śliczne.miłego i słonecznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten koszyczek z kwiatami jest zjawiskowy- trudno oderwać wzrok od niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z pierwszym komentarzem:) Pierwszy bukiet to po prostu mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty szydełkowe prześliczne zwłaszcza ten pierwszy bukiecik wygląda jak żywy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zajrzałam do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy bukiet cudny. Janeczko, a na rynnie to masz jakieś specjalne uchwyty do doniczek. Bardzo mnie zaintrygował sposób ich zawieszenia, chętnie wykorzystam pomysł, jak go tylko zdradzisz :)) serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kwiatki zrobione przez Ciebie piękne, ale niazapominajki naj naj : ) Co to za piękna roślina na zdjęciu pod aksamitką? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko cudne te Twoje bukiety

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też bardzo podobają się stokrotko-margaretki z niezapominajkami są śliczne a z żywych moje ulubione goździki, nawet czuję ich zapach ha, ha, zdolna kobieto!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite te bukieciki szydełkowe, Twój talent powala :) Szacunek i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kwiatuszki wydziergałaś :) i cudne te w Twoim otoczeniu :) biżuteria zachwyci nowych właścicieli :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że Twoje szydełkowe, kwiatowe kompozycje są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te Twoje bukiety,nie liczy się ilość ale jakość :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kwiaty, te naturalne jak i stworzone twoimi zdolnymi rękoma, na kolana powalił mnie bukiet w koszyczku, jest boski :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bukiety śliczne:)i te szydełkowe i te w doniczkach:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Biżuteria bardzo elegancka, szydełkowe kwiaty w koszyczku do złudzenia przypominają naturalne, ale widzę Janeczko, że do żywych kwiatuszków też masz dobrą rękę, tak kolorowo u Ciebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czesc Janeczko ,Nie bylo mnie ostatnio ale nawal pracy nie pozwolil mi na buszowaniu po necie.Dzis juz spokojniej wiec weszlam sobie do Ciebie w odwiedziny a tu prosze same cukierasy:)Kwiatuchy bukietowe sliczne i to z kazdej ogladanej strony.Ma sie wrazenie ze az pachna:)Ogromnie mi milo slyszec ze Mackowi matura przeleciala bezproblemowo ,trzymam kciuki za reszte:)O widze ze kwiatuchy ogrodowe w pelnym rozkwicie.U mnie takze kwitnie co tylko moze,szkoda tylko ze chwast wygrywa w przedbiegach z inna roslinnoscia juz ta wlasciwa:)Bizytka zachwyca jak zwykle.Mam sentyment do frywolitkowej wiec na niej dluzej oko zawiesilam ale inna tez podobywuje sie bardzo:)Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kwiatki wydziergałaś,te w ogrodzie równie piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne bukiety wydziergałaś, a zwłaszcza ten pierwszy zachwyca! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne bukiety i biżuteria wspaniała :)) Ogrodowe same ślicznotki tylko te podlewanie w tych doniczkach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię kwiatki, ale nie mam takiej dobrej ręki do kwiatów, a na domiar złego prawie wszystkie aksamitki jakie wsadziłam, zjadły mi ślimaki :( Dosadziłam nowe i obsypałam środkiem przeciw ślimakom, trochę działa, ale widzę że i tak się przedarły przez moje anty-ślimakowe zasieki :( Ciekawe czy któryś zdąży zakwitnąć...
    Srebrne biżutki prześliczne, zwłaszcza sznur koralikowy przypadł mi do gustu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak się nazywa ten kwiatek pod aksamitką? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie różności. Kwiaty szydełkowe piękne i te prawdziwe też:) Biżuteria bardzo mi się podoba.

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolczyki już dotarły, od rana chodzę z bananem na twarzy:) Listonoszkę spotkałam idąc na pocztę, a tam ... szok TWOJA SIOSTRA :))) Mam nadzieję, że mój drobiazg też ci się spodoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nadal jestem pod wrażeniem bukietów, a pomysł na rynnę w kwiatach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Janeczko,to że masz kwiatki cudne w ogrodzie to już wiem :) To nie ulega wątpliwości :)
    Ale,że takie wydziergałaś pięknoty własnymi łapkami,to aż mnie zatkało :)
    W sumie nie powinno,boś Ty przecież bardzo zdolna kobietka :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  28. Margerytki (czy rumianki?) jak żywe.
    Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale szydelkowe bukieciki. Ale i zywe kwiatki rowniez piekne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne te twoje kwiatki i te szydełkowe i te z ogrodu-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Szydełkowe kwiaty jak żywe :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje kwiaty są coraz piękniejsze , jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. cudne szczególnie niezapominajki

    OdpowiedzUsuń
  34. Janeczko... kwiaty przepieknej urody ! jak zywe
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  35. cudneee jak zawsze twe prace - kwiaty są żywe Janeczko - te frywolitki i ogólnie wszystko cuuudowne - mam takie skromne pytanie do ciebie - jal mozesz w miarę swego czasu wolnego mi dać znać coś - obojętnie gdzie - czty widzisz mego bloga?- bo ja nie widzę nic - pisze do każdego z tym zapytaniem
    - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne Twoje prace, wciąż podziwiam Twoją pracowitosc! Pozdrawiam goraco !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudności jak zwykle. Kwiaty piękne. Te szydełkowe i te naturalne!

    OdpowiedzUsuń
  38. naśladowanie natury idzie ci nadzwyczajnie dobrze
    stokrotki szczególnie mnie urzekły.... jako żywe :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)