OBSERWATORZY

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Prezenty, prezenty, prezenty...

Dużo będzie dzisiaj o prezentach. Zanim jednak o nich, to żeby nie zapomnieć, pokażę tak z kronikarskiego obowiązku co jeszcze powstało. Nadal królują szydełkowe grzybki i bombki.
Teraz o prezentach wzajemnych czyli wymiankowych. Najpierw o wymiance na moim ukochanym  forum maranciaki. Temat był następujacy "Mój region, moja okolica" Prezenty wykonywałam dla Dżastii
Oto co powstało. Oczywiście dołożyłam drobiazgi z Kaszub.
 
Dla mnie prezenty robiła Krakowianka. To bardzo zdolna kobieta.  Oto co dostałam.
Bardzo dziękuję za prezenty a Ani duże brawa za organizację.
Drugą wymiankę w której ostatnio brałam udział to wymianka świąteczna, którą organizowała Joanna. Oczywiście nie mogło mnie zabraknąć. Mocno czarowałam podczas losowania i moją parą wymiankową została Deco Wena . Oto co do niej poleciało.
Do mnie przyleciała duża paczka z prawdziwymi cudownościami. 
Bardzo dziękuję za prezenty a Tobie Asiu za super organizację.
A teraz będzie o niespodziewajkch. Niby zbliżają się święta i jest to czas obdarowywania siebie na wzajem a jednak w nawale pracy przesyłki z upominkami zaskoczyły mnie bardzo.
Jako pierwsza przyleciała do mnie przesyłka od kochanej Bożenki. Każda jej praca zachwyca. Tak jest i teraz. 
Moja Droga bardzo Ci dziekuję.
Przesyłkę od Bożenki dostałam około 13 a wieczorem przywędrowała do mnie paczuszka od Wiesi. Mają ze mną dużo pracy nasi listonosze. Ostatnio zjawiają się 2 razy dziennie, hi, hi... Zobaczcie jakie cudo przysłała mi Wiesia. Mam już kilka jej dzieł i za każdym razem przyglądam się z ciekawością i zachwytem nieznanej mi technice.
Z całego serca dziękuję za prezent i oczywiście za pamięć.
Następnego dnia przyleciała przesyłka od Kasi.
Jak zwykle u Ciebie karteczka jest wspaniała a przydasie na pewno będą wykorzystane. Bardzo, bardzo dziękuję
I jeszcze muszę bardzo podziękować Angeli i Joli. Wy już wiecie za co. Musiałam to napisać hi, hi...

I jeszcze jedna sprawa. Przez Artsajke zostałam wyróżniona Liebster Blog Award.
Bardzo za nie dziękuję. Na pytania oczywiście odpowiem, ale z reszty zobowiązań się wyłamuję. Po prostu nie mam czasu na układanie swoich pytań i szukanie blogów, które przyjęłyby wyróżnienie.

1. Co byś chciała zrobić, a boisz się?
Bardzo żałuję, że w młodości nie zrobiłam prawa jazdy. Teraz bardzo by mi się przydało, ale obawiam się, że obecnie jest po prostu za późno, choćby ze względu na wzrok
2. Twój ulubiony sposób na relaks? Wolisz się ruszać czy leżeć na kanapie?
Mój najlepszy relaks, to oczywiście robótki a najlepiej zgłębianie nowej techniki rękodzielniczej.
3. Czy czujesz, że odnalazłaś swoją drogę w życiu? 
Plany życiowe były inne ale oswoiłam to co było mi przeznaczone.
4. Gdybyś wygrała milion to..
Kupiłabym sobie owczarka niemieckiego, bo to by znaczyło że stać mnie na ogrodzenie domu i ogrodu.
5. Czy oczekiwanie Bożego Narodzenia to dla Ciebie magiczny czas czy przedświąteczna gorączka? 
Gorączka przedświąteczna, (byle bez przesady) też jest magiczna 
6. Co robisz żeby polubić zimę? A może nic, bo już ją lubisz? 
Lubię zimę, ale taką białą i mroźną. 
7. Gdybyś dostała tydzień tylko dla siebie, jak byś go spędziła? Możliwości nieograniczone. Zabraniania się pisać, że nadrobiłabyś zaległości w porządkach, itp. ;-). 
Gdyby to ode mnie zależało to od rana do wieczora przyjmowałabym gości.
8. Czy lubisz malować paznokcie? Jeśli tak, to jak najbardziej? 
Malowane paznokcie to tak jak makijaż tylko na większe wyjścia. 
9. Co myślisz kiedy rano wstajesz? Jak dobrze zacząć dzień? 
Gdy rano wstaję to najpierw dziękuję Bogu, ze ten nowy dzień jest mi dany.
10. Co byś zmieniła gdybyś mogła cofnąć czas? 
 Chyba dobrze, że nie można tego zrobić.
11. Twoja ulubiona książka. Lub chociaż gatunek literacki. Jeśli nie lubisz czytać możesz podać film.   
Bardzo lubię czytać, ale nie mam ulubionej książki, bo to się zmienia z wiekiem i czasu brak na taką przyjemność. Najczęściej czytam pozycje raczej przypadkowe, czyli przez kogoś polecone lub podarowane.

Witam serdecznie kolejne 3 osoby obserwujące a jedną żegnam i dziękuję, że jakiś czas tu zagadała. Wszystkim bardzo, bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze
gosmar Saizen Kreatywne-hobby  pierniczki są miekkie bo z dodatkiem ziemniaków. Tu znajduje się przepis
http://prl-kuchniadanusi.blogspot.com/2013/11/pierniczki-miekkie-golaski.html
Małgorzata z Poznania skąd wiedziałaś że te pierniczki miały być jak "frywolitkowe"

A teraz szybko uciekam, bo każda chwila jest cenna. Wciąż walczę z serwetą z elementów, która ma mieć docelowo wymiary 1,2x3m. Muszę ją skończyć, zblokować i jeszcze tak wysłać aby zdążyła przed świętami dotrzeć do właściciela. Za tydzień będzie już wiadomo czy dałam radę. (Muszę!!!!!)
Pozdrawiam serdecznie:)

41 komentarzy:

  1. Witaj Janeczko, po pierwsze muszę Ci się przyznać, że Twoje grzybki tak mi wpadły w oko, że podkradłam Ci pomysł (mam nadzieję, że się na mnie nie pogniewasz), po drugie, nie wiem, co najbardziej mi się spodobało, wszystko takie misterne, dopracowane w każdym detalu, jesteś szczęściarą, że potrafisz takie cuda wyczarować, a prezenty - boskie. Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w dzierganiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Janeczko jak zwykle szalejesz i pracujesz do samego końca, ale dasz radę, chociaż czasu jak zwykle mało. Piękne prezenty, ale to na pewno podziękowanie za dobre serce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzybki są śliczne jak zawsze. Gratuluję udanych wymianek. Piękne frywolitkowe śnieżynki wykonałaś. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Januś za miękkie pierniki!!!! Rewelacja! Upiekę na Wigilię do LO córki. Mam zrobić pierogi i ciasteczka - będą miękkie pierniki. Wszyscy żyjemy Twoimi ślicznymi robótkami świątecznymi, a Ty masz jeszcze wielką serwetę do skończenia! Powodzenia! Myślałaś może o audiobukach? Udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to widzę, że kolejny pracowity tydzień masz za sobą. Trzymam mocno kciuki za obrus, bo to mnóstwo pracy przy takim rozmiarze ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i świątecznie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknymi pracami się obdarowałyście :)
    A twoje bombki i muchomorki są niesamowite.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace urocze, jak zwykle. Grzybki są śliczne i nigdy dość:) Wymianki świetne. Ta lalka krakowianka mnie zauroczyła:)
    Pozddrawiam serdecznie i miłego przedświatecznego nastroju. Wspaniałych Świą!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. HO-HO-HO... świąteczny czas nastał...
    nic tylko oko cieszyć prezenciorkami
    buźka Janeczko

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam, podziwiam i podziwiam zdolności, pracowitości i wytrwałości Nie mogę się doczekać serwety na pewno będzie śliczna. Pozdrawiam serdecznie
    Ps. Nigdy nie jest za późno na spełnienie marzeń ( ja chodziłam na prawko razem z moją synową 3 lata temu - byłam najstarsza - i zdałam za pierwszym razem a prowadzić można w okularach - więc odważ się Janeczko!). Gośka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha jakie cudne prezenty! Ale co się dziwić jak szanowne grono takie zdolne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za udział w zabawie, pomimo braku czasu. Miło było dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego.
    Prace, jak zwykle, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym, co pokazałaś, można się tylko zachwycać.:) A w twoich muchomorkach jestem zakochana i w przyszłym roku zgłoszę się do ciebie z zamówieniem - jeśli będzie można:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle wysyp, prawie jak jesienią w urodzajnym lesie. Mikołaje w tym roku wyjątkowo hojne, to i listonosze mają więcej pracy :) Uśmiałam się z wygranej w totolotka. A jeśli chodzi o moje rano, to myślę, że jak mi się uda dodać ten komentarz to będzie cud, bo od nie pamiętam kiedy, nie mogę tego zrobić, bloger całkiem ześwirował !
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne wymianki i prezenty :) a z Ciebie to jest ale pracowita mróweczka :) tylko nie zapomnij dbać w międzyczasie o siebie, bo pracoholizm czasem szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale!!!Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne podkładki z chabrami. Śliczne. Może warto spróbować jednak zrobić prawo jazdy. Teraz szkoły jazdy mogą zabierać i odstawiać kursanta z domu i do domu. To duże ułatwienie, szczególnie na wsiach. Jeszcze to przemyśl. Wczesna wiosna to dobry czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U ciebie jak zwykle dużo i pięknie Jestem pełna podziwu skąd bierzesz na to wszystko czas a z serwetą syczę żebyś zdążyła ;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ ten listonosz ma sie z tobą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasu mam mało. ale do Ciebie musiałam zajrzeć, nacieszyć oczy :)pozdrawiam przedwiecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, miało być przedświątecznie, tak to jest jak się człowiek śpieszy :)

      Usuń
  22. Wspaniałości :-) Cudne prezenty wysłałaś i dostałaś :-)
    Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje grzybki Janeczko są śliczne a prezenty, którymi się obdarowałyście wspaniałe. Wszystkie, bez wyjątku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojojoj ale prezentowo! wspaniałe wymianki!!! a grzybusie są cudowne i nie dziwię się, że stały się tak popularne

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle Janeczko u Ciebie same wspaniałości, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Janeczko :) Twoje ozdoby jak zawsze zachwycają swym urokiem :) cudeńka dostałaś i sama też cudeńka wysłałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji „Dekoracje świąteczne” na zBLOGowanych. Codziennie wiele osób szuka u nas pomysłów na własnoręcznie przygotowane ozdoby..

    OdpowiedzUsuń
  28. u Ciebie jak zwykle pięknie, i Twoje prace i prezenty....muchomorki mają w sobie coś - przypominają stare czasy....:) a przepis na pierniczki patrzę i kto wie może się jeszcze skuszę....Twoje wyglądają pięknie z tym lukrem....i takie małe są rewelacyjne, choć zdaję sobie sprawę że pracochłonne....dziś taka zbiorówka w jednym komentarzu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne te szydełkowe grzybki i bombki, nie wspominając o przeuroczych prezentach! Perfekcyjnie wykonane! Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  30. to taki magiczny czas:))dobro dajesz dobro otrzymujesz:))))

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowności i wspaniałości:) miło do ciebie zaglądać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Janeczko nie mam obaw,ze z serweta na pewno zdążysz! Wspaniałości wymiankowe !!! A teraz wezmę przykład z Twojego poprzedniego postu i lecę zdobić pierniczki na biało...o ile Monia mi da, bo ona jak zwykle musi mieć kolorowo i różowo!!;)Pozdrowionka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. piekne prezenty dostałas i zrobiłas, mnie jak zawsze najbardziej fascynuja twoje grzybki

    OdpowiedzUsuń
  34. Miło się czyta i ogląda. Tak juz świętecznie sie zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniałe ozdoby i przepiękne prezenciki dostałaś :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. nie mogę się napatrzeć na szydełkowe grzybki, są tak ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie oryginalne i niedrogie prezenty dla najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie zastanawiam się prezentem dla mojej przyjaciółki weganki i myślałam o naturalnych kosmetykach. Jednak takie robótki też byłyby świetnym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)