OBSERWATORZY

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Nie tylko prywatna wymianka z Loreną

Zacznę znowu od podziękowań. Dostałam kolejny prezent urodzinowy. Tym razem od Madzi y forum Maranciaki. Jeszcze raz Ci Madziu bardzo, bardzo dziękuję. Serweta już leży na swoim miejscu i cieszy oczy.


Pan listonosz, który przynosi do mnie przesyłki  ma dużo pracy. Dzisiaj też przyniósł paczuszkę. Dostałam prezent od Loreny, która jakiś czas temu zaproponowała mi prywatną wymiankę. Dzisiaj dostałam takie cuda. Bardzo, bardzo Ci kochana dziękuję. Twoje hafty są niesamowite.Można zazdrościć.


Lorena zażyczyła sobie mojego anioła w niebieskościach. Więc dostała   takiego.

Wszystkie wysłane przesyłki z różnych okazji dotarły, Większość to były zalegające u mnie zapasy biżuteryjne,ale jedna z wygranych w moim rocznicowym candy chciała coś innego. Otóż Aneta poprosiła o torebkę. Prezent dotarł na miejsce i podoba się , więc  pokazuję Wam co powstało.


No to na dzisiaj tyle nowości. Wkrótce o kolejnej bardzo interesującej  prywatnej wymiance . Sweter dla sąsiadki robi się. Może jutro uda mi się skończyć, tak samo jak prezenty na wymiankę u moteczka, bo dopiero dzisiaj zauważyłam, że trzeba wykonać dwa różane przedmioty. Gapa ze mnie. Dobrze, że jeszcze nie wysłałam prezentu.

mika78  bardzo chętnie wymienię się z Tobą roślinkami. Wyślę ci kawałek mojego kwiatka jak tylko przestanie kwitnąc. Trochę to potrwa, bo pąków było kilkanaście. Prześlij mi na maila swój adres
Jomo moja droga ja szczaw robię tak. Zbierałyśmy go z Brysią, potem był przebrany i dokładnie umyty. Moje chłopaki nie lubią "śmieci" w zupie, więc w zeszłym roku zmieliłam liście w maszynce do mięsa. Ponieważ zostały mi jeszcze od zeszłego roku słoiki, więc tym razem pokroiłam je drobno. Dalej postępuję tak samo obojętnie jak szczaw jest rozdrobniony, czyli na dno garnka trochę wody, wsypuję szczaw i sól. Soli ma być tyle, żeby ją dobrze było czuć, ale bez przesady bo potem zupa będzie za słona. Wszystko zagotowuję. Robi się taka zielona "plepa" jak mówi Brysia. Nakładam to do słoiczków(ja po przecierze pomidorowym). Moja mama już ich nie pasteryzuje, ale ja tak, bo wszystkie zaprawy pasteryzuję, więc szczaw także.

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i miłe słowa w nich zawarte. Niektóre z nich łapią mnie za serce, a ponieważ nie wszystkie zapasy biżuterii upłynniłam, więc być może zrobię komuś niespodziankę za taki komentarz. Lecę do mojego swetrzydła. Nudna ta robota okropnie. Dobrze, że nie muszę patrzeć na to co robię, bo to ścieg półangielski. Na razie nie wygląda ciekawie, bo wiadomo wełna z odzysku.
.

29 komentarzy:

  1. Wspaniałe skarby, wszystkie prześliczne, i te Twoje i dostane! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty świetne! zarówno te otrzymane, jak i te wysłane. Ale cóż się dziwić Janeczko - za serce każdy odpłaca sercem.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prezenty..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się dzieje u Ciebie! Gratuluję prezentów i własnoręcznie wykonanej cudnej torebki. Jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś:) Anioł w niebieskościach jest śliczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prezenty!!!Anioł anielsko śliczny,muszę kiedyś na takiego "zapracować".
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne prezenciki:-) Cudowny jest ten aniołek... Taki niebiański...;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie, jak zwykle piękności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołek jak zwykle zachwycający, ale dzisiaj powaliła mnie torba WOW fantastyczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty piękne, z obu stron. A aniołek zachwycający. Ściskam Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności dostałaś i troszke niteczek - dla Ciebie chyba najcenniejsze? Piękny anioł, ale torba BOMBA!!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wymiankę z Loreną sobie zorganizowałyście; hafty Loreny i Twoje anioły są prześliczne, więc cudo za cudo:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenciki śliczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj trafiłam na Twój blog i pozwoliłam sobiie go trochę zwiedzić.
    Twoje prace są wspaniałe. Różnorodność rzeczy jakie Twoje rączki zrobić potrafią jest niesamowita!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i Tobie ,i osóbce,która otrzyma skarby od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Janinko, przede wszystkim dziękuję za odwiedziny w Zaciszu. Wpadłam z rewizytą i utonęłam w morzu zachwytów nad tym co potrafisz wyczarować z delikatnych niteczek. jestem urzeczona Twoimi aniołkami, są naprawdę przecudnej urody. Inne rzeczy równie piękne. Pozwoliłam sobie rozgościć się na Twoich włościach i zapewne będę tu częstym gościem. Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Janeczko,niesamowite prezenciki dostałaś,a w aniołki w Twoim wykonaniu są zniewalające:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prezenty! Zarówno te otrzymane jak i cuda którymi obdarowałaś innych. Serdeczności posyłam Janeczko :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Janeczko kochana wspaniałe Twoje dzieła i prezenty też! Same zdolne rączki u Ciebie goszczą.
    Za przepis bardzo, bardzo dziękuję!!
    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba i aniołek to istne cudeńka! Zresztą w Twoim wykonaniu nie mogły być inne ;)
    A prezenciki bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za anioła jest CUDOWNY!!! wszystkim się podoba:)
    I bardzo mnie cieszy że moje prezenty ci się podobają:)
    Pozdrawiam Lorena

    OdpowiedzUsuń
  22. Och Janeczko, zatem wszystkiego naj w dniu urodzin i wybacz, że nie będzie karteczki ode mnie wraz z wymianką!!!! Za pózno spojżałam do bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny prezent:)
    Zapraszam do mnie na moje Candy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Janeczko. Trafilam do Ciebie przez przypadek. Póżniej mialam klopoty z internetem i nie mialam dostepu. Ale wszystko juz dziala i mogę ucztować u Ciebie. Szcaw napewno zrobię, Rzeczy tworzone sa śliczne i bardzo dokladnie wykonane. Zastanawiam sie czy Ty sypiasz wogole? No i jeszcze malutka prosba, chcialabym wybrac sie na wasze spotkanie, napisz wczesniej kiedy planujecie "sabat" w Scandicu. Serdecznie pozdrawiam. gaga1957 Niestety nie pisze blogu, moze kideys.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękna torba, oczy mi wyszły :D

    Pozdrawiam i zapraszam na swoje candy

    http://nitkinikitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowności dostałaś i zrobiłaś - torba podoba mi się najbardziej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)