OBSERWATORZY

poniedziałek, 16 stycznia 2023

Ocieplacze.

Ta zima jest jakaś dziwna ale i tak ludzie potrzebują ocieplaczy. Ostatnio wykonywałam na zamówienie przyjaciółki komplet składający się z chusty i czapki.  

Najpierw więc o chuście. Zaczęłam 2 motki włóczki Dipinto od Langa w różnych kolorach, bo były to jedne z ostatnich motków w sklepie i 3 motki włóczki Mille Colori Baby o tym samym numerze, od tego samego producenta. Pierwszej włóczki zostało ponad pół motka a drugiej tylko trochę. Całość robiłam na drutach nr 3,5. Najdłuższy bok chusty ma 190 cm. Chusta jest ciemna a zdjęcia przekłamują, bo są rozjaśnione

Chusta była bardzo pracochłonna, ale świetnie się bawiłam przy jej dzierganiu. Do kompletu zrobiłam czapkę . Tym razem wykorzystałam po 1 motku włóczki Yak i  Cashmere Premium od Langa. Włóczki zostało po małym kłębuszku. Czapkę robiłam też na drutach 3,5

Dostałam w prezencie cudny motek włóczki Phoenix od Langa. Jakoś to ostatnio mój ulubiony producent. Dodałam koraliki i na drutach nr 7 powstał podwójny komin dla mnie. To była mordęga, bo nie lubię grubych drutów, ale efekt jest ok.
I na koniec tort węgierski na urodziny męża.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
BasiaW,  jajołki pomysłowe sporo osób mówi, że Helenka jest do mnie podobna, ale ja prawdę mówiąc ja tego nie widzę.
To tyle dzisiaj. Udanego tygodnia życzę i do napisania

12 komentarzy:

  1. Piękne robótki i bardzo fajnie że ktoś chce je nosić . Ja też robię ale nikt tak bardzo ich nie łapie. A te Twoje torty są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta wygląda nietypowo i to jej dodatkowy plus.
    Komin super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny komplet i Twoj otulacz a tort rewelacja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz tak dużo energii, tyle w sobie miłości, że każda Twoja praca cieszy. One są śliczne, a ten tort.... Ty chyba nawet cukiernikiem jesteś. Inspirujesz. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne tworki, a tort wygląda tak smakowicie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobna, podobna i tak ma być :-) Piękne produkty Janeczko, ale ja już wiosny wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te robótki, a tort po prostu palce lizać! Rzeczywiście zima jest dziwna, ale ostatnio tyle rzeczy jest dziwnych.... trzeba iść do przodu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam sweterek , którym mnie zainspirowałaś. Zerknij do mojego bloga. Świetne prace , a tort bomba. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta! I ta czapka- super wzór! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może już pisałam wcześniej te słowa, ale znów, na widok chusty mam potrzebę powiedzieć: ta jest wyjątkowo zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)