OBSERWATORZY

poniedziałek, 7 listopada 2022

Sweter, czapki i baktus.

Nie było mnie znowu 2 tygodnie i chyba wejdzie mi to w nawyk, a to dlatego, że mam same spore prace do wykonania i niekoniecznie uda się je wykonać w ciągu jednego tygodnia.

Dzisiaj zacznę od sweterka dla siostry, który zrobiłam na podstawie przysłanego przez nią zdjęcia. Włóczka to Calico od Langa. Druty od 3,5 do 4,5 i szydełko na babcine kwadraty nr 2,9. Całość waży 640g.

Siostra zadowolona a to najważniejsze.
Oprócz swetra zrobiłam baktus na szyję o wymiarach 200x40cm z włóczek Alpaca dziewiarkowa i Metal Toreador od ISPE. Zużyłam niecały nawój alpaki i 2 motki włóczki metalicznej na drutach nr 4,5. Zdjęcia przekłamane, ale robione przy sztucznym świetle, bo u nas dzisiaj bardzo pochmurnie i ciemno przez to w domu, Prawdziwy kolor włóczek to taka gorzka czekolada.
I na koniec jeszcze 2 czapki, których zdjęcia były robione w tych samych warunkach co baktus. Ich prawdziwe kolory są dużo ciemniejsze, Zrobiłam je z 1 motka włóczki Cloud od Langa na drutach nr 5. Wyglądają całkiem inaczej a to przez dodanie nitki dodatkowej. Do pierwszej czapki dodałam Kid Silk Dropsa w kolorze petrolowym a do drugiej Lace od Langa w kolorze zielonym. Już się robią do tych czapek do kompletuj chusty. Jedna będzie w tonacji turkusowo petrolowej a druga w zielonościach.
To tyle dzisiaj. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Dużo uśmiechu życzę i pozdrawiam serdecznie.

9 komentarzy:

  1. Pozdrawiam, sweterek mnie zauroczył, aż się roześmiałam. Zrobiłaś mi dzień Janeczko. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały sweter, dobrze mieć taką siostrę, czapki fantastyczne, szybko dziergasz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny sweter- moje marzenie :-) Mam nadzieję, że kiedy w końcu zoperuję drugie oko z zaćmą to może sobie zrobię? Czapeczki także super, zresztą wszystko co robisz Janeczko jest piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Janeczko, jak zawsze pięknie, a sweterek rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy sweter, ciekawe polaczenie, czapki super,podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z kolorowymi rękawami. Nauczę się w końcu robić kolorowe kwadraty, bo wszystko widać jak :-) Czapunie sprawiają,że zima jest cieplutka, milutka, puszysta, aż się czeka na nią,żeby je założyć :-) Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter wyszedł rewelacyjnie i baktus. Czapki wyglądają na bardzo ciepłe i są niesamowicie kolorowe, a przez to wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Babcine kwadraty zawsze beda mialy urok. Sweterek wyszedl super. Wykonczenie dekoltu jest bardzo ladne. Baktus i czapeczki tez wyszly uroczo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)