OBSERWATORZY

poniedziałek, 3 stycznia 2022

To był bardzo intensywny czas

no i taki jest nadal, bo grudzień i styczeń oprócz najważniejszych uroczystości, czyli Bożego Narodzenia i Nowego Roku w mojej rodzinie obfituje w różne i liczne uroczystości. Wiąże się to czasami z wykonywaniem prezentów, a jeszcze częściej z dyżurem w kuchni. 

Dzisiaj pokażę zaległości, czyli prezenty świąteczne. Będzie sporo zdjęć. 

Zacznę od kompletu składającego się z 3 części czyli czapki, mitenek i szala.

To najpierw czapka wykonanej z podwójnej włóczki Vip z dodatkiem Alpaki z e-dziewiarki.
Mitenki z pojedynczego Vip-a i Alpaki
I szalonego szala z wielu włóczek, czyli Vip, Calico, Alpaca, Peppin, Pailettes, Jeans, Quarzo, Denim Washed, Dolly, Scintilla, Marlene, Certo i Andes
Następny prezent to znowu 3-częściowy komplet składający się z czapki, podwójnego komina i rękawiczek. To znowu kolor czarny. Niepojęta jest dla mnie miłość do tego koloru. Ja wręcz go nie lubię a i praca z nim to średnia przyjemność.
Czapka z podwójnej nitki Calico z dodatkiem Alpaki i Peppin
Podwójny komin z pojedynczej nitki Calico plus Alpaca i Peppin
I rękawiczki z Calico
Następny prezent to dwuczęściowy komplet biżuterii frywolitkowej

Kolejny prezent to naszyjnik z przezroczystych koralików toho na cieniowanym kordonku, czyli sznur szydełkowo-koralikowy
I ostatni prezent czyli dwuczęściowy komplet dla dziewczynki. Włóczka to Calico, Baby Merino i Quarzo
Uff... To tyle o prezentach przeze mnie wykonanych.
Teraz pragnę podziękować wszystkim za życzenia świąteczne i noworoczne przesłane różnymi drogami. Z całego serca dziękuję. 
Przed samymi świętami dotarły do mnie jeszcze karteczki od Lidzi z Kanady i od Mirki
A przed Nowym Rokiem od Eweliny
Wszystkim, wszystkim dziękuję za życzenia, a w Tym już Nowym Roku życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze, dużo radości i spełnienia planów i zamierzeń.

10 komentarzy:

  1. Bardzo pracowicie i piękne prezenty. Bardzo ciekawy pomysł na naszyjnik z przezroczystych koralików na cieniowanym kordonku.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze ślicznie Janeczko i pracowicie. Niech Nowy rok darzy Cię zdrowiem i wszelkim szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko, jak zawsze, dopracowane w szczegółach. Patrząc na ilość wykonanych prac, mam wrażenie, że czas rzeczywiście jest rozciągliwy. To chyba kwestia wprawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prezenty, to radość takie cudenka otrzymać a komplet dla maleństwa przeslodki
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku .

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam wszystkie prace! Wspaniałego 2022 roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace. A widzisz, ja uwielbiam czarne ubrania i dodatki, zimą nie zobaczysz ich u mnie w innym kolorze. Stąd mój nick :) Na lato staram sie juz ubierać bardziej jasno i kolorowo, żeby nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty, ktoś się ucieszył.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałego pod każdym względem 2022 roku.
    Dziękuję za życzenia świąteczno-noworoczne przesłane na ślicznej karteczce:))
    Fantastyczne prezenty, takie z duszą od serca.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Och Janeczko, jakie Ty robisz cudowne prezenty, Tych dla mnie nie mogę się nadziwić :-) Jak byłam w Krynicy Zdrój oferowali skarpety z Alpaki, że takie cieplutkie. No to przywiozłam rodzince takie pamiątki :-) Buziaki serdeczne Janeczko

    OdpowiedzUsuń
  10. moda na czarne kolory, piękne prace. pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę Janeczko dla całej Twojej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)