OBSERWATORZY

poniedziałek, 22 lutego 2021

Boże Narodzenie i Wielkanoc.

Mój blog niedługo będzie miał 11 lat a po raz pierwszy zdarzyło mi się jednocześnie wykonywać zamówienia na oba najważniejsze święta. Żeby nie było za bardzo nudno, zacznę od tych świąt których oczekujemy czyli wielkanocnych.

Powstały nieduże kurki z kolorowych kordonków.

Większe kurki z białego kordonka według trochę przeze mnie zmienionego wzoru Splocika.
I koronkowy baranek ozdobiony perełkami.
Wyjątkowo dużym powodzeniem w minionym okresie bożonarodzeniowym cieszyły się moje bombki z zawartością. Ostatnio znowu zrobiłam na zamówienie 5 sztuk bombek ze św. Rodziną.
Bardzo lubię robić prezenty. Dla kogoś bardzo sympatycznego na urodziny powstał szal i kartka.
I to tyle mam dzisiaj do pokazania. Serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze. Mam nadzieję, że pojawię się za tydzień, chociaż to nie jest pewne, bo w trakcie dziergania są spore prace i nie jestem pewna czy je skończę.  
Udanego tygodnia życzę i do napisania.

16 komentarzy:

  1. Kochana Janeczko ja się wcale nie dziwię że Twoje bombki cieszą się zainteresowaniem, bo są po prostu cudne :) pozdrawiam serdecznie i dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokoszki urocze , bombki mają powodzenie ale ten szal jest mega piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, podziwiam nieustannie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal jest śliczny, wzorek wydaje się prosty, ale jakże szykowny:))
    Nie znam tego wzoru, byłabym Ci wdzięczna Janeczko za podpowiedź.
    Kokoszki wprowadzają taki prawdziwie wiosenny nastrój, a bombeczki przypominają, że za 10 m-cy będzie kolejne święto Bożego Narodzenia:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurki bardzo optymistyczne. Twoje bombki jak zawsze klasa.
    A szal śliczny - bardzo ciekawy wzór!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Janeczko, kolejny raz sprawiłaś mi ogromną radość. Szal jest cudowny, cudowny, cudowny, karteczka przepiękna, a Ty Kochana, Kochana, Kochana. Już się pochwaliłam na moim blogu. Stokrotnie Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne wszystkie prace.
    Bombki jak zwykle rewelacyjne. Białe kurki przecudne.
    A szal też wyszedł piękny i oryginalny .
    Serdecznie pozdrawiam i życzę ciepłego, słonecznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. O matulu, ile tego... niesamowite i piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow:)dopiero było bożenarodzenie a tu już stado kurek się zleciało i do świąt wielkiejnocy sie szykują:)))super stadko:))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne stadko kolorowych kurek. Zauroczyły mnie. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałości Janeczko. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace!Jesteś mistrzynią:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudne są takie kolorowe kurczaczki. Piękne wszystkie prace, ale kurczaczki zamówię za rok dla wnusia:-))) Uściski Janeczko :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko, kocham Twoje robotki!

    OdpowiedzUsuń
  15. świąteczne prace są piękne a szak po prostu zachwyca 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach te kureczki, baraneczki i bombeczki! Ach! A szal i kartka OCH!!!
    To okrzyki zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)