OBSERWATORZY

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Cztery pory roku szydełkiem.

Długo mnie tu nie było, ale przełom roku to dla mnie zawsze bardzo pracowity czas, bo i zamówień więcej i uroczystości rodzinnych dużo. Zresztą cały ten nowy rok zapowiada się bardzo interesująco i  bogato w wydarzenia i chyba nie będę się nudzić. Oby tylko sił na wszystko starczyło.
Dodatkowo pod koniec roku zachorował nasz najstarszy kot czyli Książe i teraz już wiemy, że to rak kości. Walczymy więc i na razie jest dobrze.
To teraz czas na zaległe robótki. Najpierw zamówienia jeszcze zimowe , poświąteczne.
Bombki ze św Rodziną
Kolejna girlanda
I jeszcze podziękowania za karteczki.
W ostatni dzień roku dotarła kartka świąteczna od Lidzi z Kanady. Bardzo dziękuję, że zawsze pamiętasz
A w minionym tygodniu otrzymałam karteczkę od Aliny. Dziękuję bardzo
Było zimowo, to teraz cofając się będzie jesiennie, czyli serwetki na słoiki z grzybkami.
I lato czyli serwetki z pszczółkami na słoiki z miodem. Do wszystkich serwetek tak dobierałam wzór, aby bylo sporo dziurek dzięki którym można dopasować przykrycie na każdy słoik.
No i na koniec wiosna, czyli moje baranki wielkanocne.
Tyle zdjęć dzisiaj. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny na blogu i komentarze. Dziękuję także za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne. Mam nadzieje że się spełnią a ja sprostam wyzwaniom. Teraz uciekam życząc wszystkim udanego tygodnia. U mnie dzisiaj świniobicie, więc zajęć mi nie zabraknie. Pozdrowionka.

22 komentarze:

  1. Zakochałam się w pszczółkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żal będzie otwierać słoiki z tak pięknymi zamknięciami.
    Szopka bożonarodzeniowa w koronkowej bombce - oryginalny pomysł i mistrzowskie wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam niezmiennie, pszczółki wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rzeczy tworzysz. Ta bombeczka ze stajenką jest zachwycająca, może i mi kiedyś uda się zrobić coś podobnego (ale bardzo wątpię). Trzymam kciuki za leczenie kota, mam w tym temacie niefajne doświadczenie więc dużo zdrówka dla Księcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała masa śliczności Janeczko. Święta Rodzina w bombce wymiata, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama cudowna Drobnica .Dekoracje na słoiki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. grzybki zaskakujące, pierwszy raz widzę. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się pomysł na serwetki na słoiczki-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności u Ciebie Janeczko, nie potrafiłabym wybrać co najpiękniejsze. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko jesteś Kopalnią pomysłów, nieustannie zadziwiasz talentem i pomysłem. Uwielbiam Twoje prace.
    Powodzenia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. serweteczki na miód mega:)))))niesamowite:))))i te grzybkowe:)świetny pomysł:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pszczółki są absolutnie genialne!
    Wszystko inne oczywiście śliczne, ale pszczółki - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te serwetki z grzybkami i pszczółkami mnie powaliły na kolana, jakie superanckie. No i te bombki ze żłóbkiem są przepiekne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful as always 💐love your posts ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombki podobają mi się najbardziej, choć pomysł serwetek z grzybkami czy pszczółkami jest bombowy.No i baranki. Jejuniu, no wszystko jest bardzo ładne:) Też mam kota już trochę starszego , w marcu będzie miał 14 lat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko piekne. Jesli chodzi o te grzybki, to jestem na serio pod wrazeniem. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace,wszystkie po prostu CUDO. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace, tobie też wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace, a najbardziej mnie urzekły serwetki z pszczółkami, hehe i grzybkami. No świetny pomysł !!! Życzę Ci dużo sił, żebyś mogła nacieszyć się uroczystościami. I Zdrówka dla Księcia, oby sie udało, wyleczyć. Trzymam kciuki. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)