OBSERWATORZY

poniedziałek, 18 lutego 2019

Czarny płaszczyk na drutach

Z tygodniowym opóźnieniem, spowodowanym moją chorobą sweter w końcu zrobiony i już cieszy się nim właścicielka. Płaszcz całkowicie według mojego pomysłu w kształcie litery A, na około 120cm w biodrach. włóczka to Nako Nakolen kolor czarny. Poszło prawie cale 1,1kg tej włóczki. Druty nr 4,5. Kolor jest piękny, głęboko czarny, ale niestety ciężki do fotografowania. W dodatku nie miałam nikogo kogo mogłabym wykorzystać jako model do prezentacji. Sweter więc na moim stole, na którym się nie bardzo mieścił, na płasko. Zdjęcia fatalne, bo i pogoda pochmurna za oknem, ale mam obiecane zdjęcia na właścicielce, więc powrócę jeszcze do tego tematu.



Oprócz swetrzyska zrobiłam też kartki, które potrzebne były na już.
I biżuteria.
Najpierw zwyklaczek czyli kryształek Swarovskiego w kształcie serca z zawieszką ze srebra.
Naszyjnik z malutkich koralików w kolorze białym, srebrnym i przezroczystym na nitce monofilowej wykonany na szydełku.
Powoli po chorobie wracam na normalne tory pracy. Trochę jednak czasu upłynie zanim nadrobię wszystkie zaległości. Najbliższe robótki to przede wszystkim chusty na drutach. Pierwsza powstaje ściegiem mozaikowym i mam nadzieję, że uda się pokazać ją za tydzień.
Bardzo dziękuję za odwiedziny na blogu i życzenia zdrowia. Szczególnie dziękuję za komentarze, które zawsze stanowią pozytywny bodziec do pracy.
Uściski posyłam serdeczne i do napisania.

11 komentarzy:

  1. piękny ten sweter :)czarny jest okropnie ciężko sfotografować :))sama się z tym borykałam:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazane prace zachwycające.
    Zdrowia życzę. Mnie samą dopadła grypa i nie mogę się wykurować.
    regian

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, ile to musiało być dziergania, ale jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawał pieknej pracy,warkocze mniejsze i większe,cudeńko,a naszyjniki cudowne,

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny ten sweter. Czekam na zdjęcie na Właścicielce :)
    Takie koraliki w masie wyglądaja zawsze bardzo atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. takim płaszczem to bym nie pogardziła,superowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że Cię widzę Janeczko :-) Mnie oczarował naszyjnik z malutkich koralików :-) I wszystko co robisz z resztą też, hehe Buziaki mocne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik jest przecudny- ogromnie Ci dziękuję Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace, zwłaszcza płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny płaszczyk, a naszyjnik rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten naszyjnik, jak mgiełka i taki bardzo kobiecy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)