OBSERWATORZY

poniedziałek, 10 grudnia 2018

Nadal świątecznie

Powoli finiszuję z robótkami świątecznymi. Zrobiłam oczywiście jak zwykle więcej niż dzisiaj pokażę bo nie miałam czasu wszystkiego obfocić. Ostatni tydzień przed świętami planuję poświęcić na dom i przygotowania świąteczne dla mojej rodziny. Takie mam plany a co z tego wyjdzie to zobaczymy.
Dzisiaj zacznę od kolejnej bombki ze św Rodziną. Bardzo się cieszę ze wciąż się podobają.
Teraz śnieżynki. Będzie ich jeszcze więcej w następnym poście.
Zrobiłam też cztery kartki świąteczne w kształcie książek. Oj czeka mnie jeszcze dużo pracy nad kartkami, bo sporo ich co roku dostaję i chciałabym też nimi obdarować. Niestety doba nie chce się nijak rozciągnąć, ale mam nadzieje, że jeszcze zdążę.
Znalazły się też kolejne osoby chętne na moje nalewki w gwiazdkowych butelkach.
Dawno nie robiłam aniołów. Ten miał być z niezapominajkami. Nie miałam gotowych kwiatków, więc też zrobiłam je na szydełku.
I jeszcze jedna praca czyli naszyjnik, który jest prezentem świątecznym od męża dla żony.
A na koniec zdjęcia, które dostałam od klientki, dla której robiłam beżową tunikę. Więc teraz tunika na pięknej kobiecie we wspaniałym otoczeniu Aruby, gdzie spędza urlop.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Serdecznie witam kolejne dwie osoby obserwujące. Zachęcam do rozgoszczenia się.
Udanego tygodnia wszystkim  życzę. Mój będzie bardzo robótkowy, żeby wszystko co wykonam dotarło na czas przed świętami. Uściski serdeczne przesyłam i pogody ducha życzę.

21 komentarzy:

  1. Urzekła mnie kartka z jelonkami.
    Tunika rewelacyjnie prezentuje się na właścicielce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne karteczki i piękna kieszonka na opłatek, a aniołek prześliczny.:) Pozdrawiam Janeczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te trójwymiarowe kartki robią ogromne wrażenie.
    Wszystko inne śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Love everything and especially like Angel🕊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest boskie. <3 Ta bombka zachwyca, jaka unikalna, jaka pomysłowa. Wnętrza kartek mnie zszokowały, są absolutnie genialne. Podziwiam Twój talent, Twoją pomysłowość. :) Pozdrawiam, miłego tygodnia, dużo radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne śnieżynki!! a tunika na modelce wygląda także rewelacyjnie! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękności u Ciebie. Tunika oszałamiająca

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa forma kartek świątecznych :) a szydełkowe dzieła jak zwykle piękne, a zdradź Janeczko jak robisz sianko w żłóbku? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne co zrobiłaś,ale tunika na modelce cudo:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Maranciakach nic nie widziałam dawno ,więc tu zagladam. Mam nadzieję,że nie pomyliłam Janeczki? Jaki wysyp różnorodnych prac. Święta Rodzina bardzo mi się podoba,przymierzam się od jakiegoś czasu sama do zrobienia.
    Śnieżynki cudne i te kartki przestrzenne z lasem i jelonkami.
    Tunika prima sort! Zresztą coj a będę wymieniać, skoro wszystko jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko! Aniołek i Śnieżynki bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje prace Janeczko są cudne! A kartki piękne - muszę się wreszcie zabrać i robić własne kartki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne śnieżynki! Śliczne karteczki i piękna tunika na zgrabnej kobietce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są wspaniałe, ale karty świąteczne książkowe fascynujące :-) życzę Ci Janeczko, abyś zdążyła poświęcić czas na domowe świąteczne przygotowania, tak jak zaplanowałaś :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko, Twoje karteczki z kościółkiem i drzewami mają u mnie celującą ocenę. Tunika mnie urzekła, gdybym miała figurę tej Modelki, to już bym składała zamówienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję! Anioł jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam zdolności. Cos pieknego. W kazdy tydzień zagladam i podziwiam Pani prace. Spokojnych przygotowan do świat życzę

    OdpowiedzUsuń
  19. Tunika -cudeńko,unikatowe dzieło,gwiazdki stoją na baczność,kartki rewelacyjne,pracowita kobieta jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moc pracy za Tobą, a efekty niesamowite. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tunika przepiękna! A bombkaz szopką to już klasyk :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)