OBSERWATORZY

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Czapkowo, tęczowo i wciąż świątecznie

Tak, dzisiaj to już będzie normalny długi post i dużo zdjęć. Rozkręcam się i powoli wracam do szybszego tempa pracy. Najpierw pokażę śmieszne czapki wykonane na szydełku. Jako pierwsza czapka straszydło w jedynym słusznym kolorze dla 5 latki. Wykonana na podstawie zdjęcia przesłanego przez zamawiającą. Te dzisiejsze czapki a jeszcze bardziej czapki, które pokażę w następnym poście to prawdziwe  wyzwania. Łatwo nie było ale chyba dałam radę.
Druga czapka miała być dinozaurowa. Podobnie jak poprzednią zrobiłam ją szydełkiem na podstawie zdjęcia, dla chłopca prawie 5 letniego.
Do czapki w komplecie miały być rękawiczki, też dinozaurowe. Zrobiłam je na szydełku a ściągacze na drutach.
Drugi temat to moje tęczowe prace. W poprzednim poście pokazałam tęczowy szal dla mnie, więc dzisiaj prezentacja "na ludziu" , czyli ja w szalu i okularach.
Żeby tęczą się podzielić i sprawić radość urodzinowymi prezentami zrobiłam najpierw frywolitkowy naszyjnik według własnego pomysłu.
A potem wykorzystując ten sam kordonek zrobiłam tęczową bransoletkę.
Mam nadzieję, że prezenty wywołały uśmiechy na twarzach obdarowanych.
Jak widać na niektórych zamieszczonych zdjęciach u mnie wciąż świątecznie bo choinka stoi nadal. Dlaczego?? Ona  chociaż ścięta to jakby rosła, bo widać jasne wypuszczone pędy.
Zresztą w moim rodzinnym domu i obecnej rodzinie także, choinka ubierana jest w Wigilię Bożego Narodzenia i jeżeli się  da to stoi aż do gromnicznej. No chyba że się wcześniej obsypie z igieł, ale w tym roku na to się nie zanosi.
Mam tez zamówienie na następne szydełkowe bombki. Czas mnie nie goni to wymyśliłam nowe wzory. Ciekawe czy się spodobają. Dla każdej z bombek zrobiłam po 2 zdjęcia, żebym w razie potrzeby mogła je odtworzyć.
I już na koniec małe aniołki zrobione na wzór dużych.
Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarze. To właśnie komentarze cieszą najbardziej. Trudno uwierzyć ale niedługo znowu kogoś obdaruję za tym razem 17 tysięczny komentarz. Przygotowuję prezent co 1000 komentarzy.
Lidia moja wada wzroku nie jest duża, a że to pierwsze okulary, więc są trochę słabsze niż być powinny. Za 2 lata to się zmieni
Joanna ja nity kupowałam tu http://allegro.pl/rewelacyjne-nity-skrecane-kaletnicze-3-kolory-i4972473086.html ale na allegro jest wielu sprzedających właśnie nity
Ewa Bera przepis na tort węgierski zamieszczę jak będę miała więcej wolnego czasu, byc może za tydzień bo wtedy zaczynają się u nas ferie
Kętrzynianka większość przepisów znajduje się w zakładkach obok i będę dodawać następne

Aha i jeszcze jedna sprawa. Wiem, że zagląda do mnie dużo osób anonimowych. Pewnie więcej niż tych blogujących. W zeszłym tygodniu zmieniłam ustawienia komentarzy a że spam jakoś przestał atakować, więc tak  na razie zostanie. Anonimki kochane - możecie wiec także komentować.
I to tyle dzisiaj. Życzę Wam udanego tygodnia i pozdrawiam serdecznie :)

62 komentarze:

  1. Bardzo twarzowy szaliczek oraz okulary. Super czapki, z pewnością bardzo podobają się właścicielom.
    Dzięki za umożliwienie komentowania anonimowym osobom zaglądającym na bloga.
    Pozdrawiam serdecznie.
    regian z zachodniopomorskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw Janeczko Ty miałaś zaległości przez internet, a potem ja, dlatego dopiero dziś dziękuję Ci za radę. I fajnie,że masz kącik z poradami. Bardzo ładnie Ci w okularach. Teraz są takie ładne oprawki, że okulary mogą być ozdobą. No, ale szal śliczny!!! Bombeczki super - najbardziej podoba mi się ta kwiatowa.No to nieźle jak już trzeba zamówienia świąteczne składać :)))) To komunijne na Boże Narodzenie? (Taki żarcik). U nas w łódzkim też ferie za tydzień. Trochę będzie można odpocząć,,, Pozdrawiam i udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapki stanowiły duże wyzwanie. Podziwiam Twój talent!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudne czapki :D !!!!, szkoda, że moje zdolności szydełkowe kończą się na szalikach i prostych czapkach, a i tak nieraz jakieś oczko mi zniknie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznę od naszyjnika tęczowego - jest cudnie rewelacyjny, nie da sie opisać i sprawił przeogromną radość. Czapki podziwiam, chociaż nie jestem fanką takich "przebieranek" (no chyba, że na specjalna okazję), doceniam jednak trud i talent wykonania. Janeczko cokolwiek by nie napisać to i tak za mało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapkami mnie powaliłaś. Ta " luzowa ", jak mawiała moja najmłodsza, jest odlotowa. Okularki, to jest to, czym płacimy za nasze hobby, a raczej konieczność noszenia ich. I tak dość późno musisz ich używać. Popatrz na zdjęcia ze spotkań pozytywnie zakręconych, bez okularków jest zdecydowana mniejszość . Wyglądasz radośnie i młodzieżowo, ja Cię proszę zmień awatarek :) Mam nadzieję, że po zmianie ustawień, będę mogła dodawać komentarze bez problemów.
    Pozdrawiam i owocnego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma zdjęć czapek "na ludziu". Obie z pewnością zrobią furorę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapki rewelacja!!! W szalu bardzo Ci do twarzy ( i fajnych kręconych włosków i okularów). Już wpadła mi w oko bombka!!!!! Też czekam za przepisem na tort!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe czapki :-)
    Nowe wzory bombek - śliczne - bardzo mi się podobają :-)
    Ślicznie wyglądasz w okularach i swoim tęczowym szaliku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapki wykonane świetnie, ale jakoś mnie nie przekonują takie wzory - ale ja starej daty jestem ;) Nie potrafię sobie wyobrazić dziecka w takiej czapce :) , ale pewnie jakbym zobaczyła to bym sie przekonała :)
    Świetnie Tobie w tęczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne czapki.Coś pięknego i bardzo orginalnego.Super wyglądasz w okularkach i tęczowym otulaczu.Bardzo miłego tygodnia życzę.Pozdrawiam z pięknego zimowego lasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace fantastyczne.Pięknie wyglądasz w okularkach,szal świetny.Zazdroszczę tak dużego talentu!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Janeczko, te czapki to po prostu rewelacja, po pierwszym zdjęciu, które u mnie na blogu sie pojawia, myślałam, że zrobiłaś po prostu maskotkę, gdy zajrzałam do Ciebie - szok, masz fantazję!
    Co do pozostałych prac - wszystkie chętnie bym zaadoptowała, frywolitkę już opanowałam, teraz chyba pora na koraliki, bo pięknie się prezentują. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Janeczko od miesiąca noszę nowe okulary, progresywne....Strasznie nie mogę się do nich przyzwyczaić!
    Rewelacyjne pomysły przychodzą Ci do głowy o wykonaniu nie muszę pisać bo wiadomo, że jesteś bardzo uzdolniona! ;)
    U mnie choinka o dziwo też jeszcze stoi i w ogóle się nie sypie....
    Ciepełka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapki po prostu genialne, jak ty to robisz? U mnie choinka to już po 6 stycznia jest rozbierana . We Włoszech tylko tyle stoi :(.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. i miło tak kolorowo zacząć tydzień u Ciebie

    pozdrowienia z uśmiechem posyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapuchy genialne! I tobie jak ładnie w tym szaliczku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Janeczko jesteś po prostu niesamowita!!! Te czapki i rzeczy dla dzieci, dzisiaj mi dzień ulepszyły! Podziwiam bardzo wszystko co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zabawne kolorowe czapki, akurat na karnawałowy styczeń. Zazdroszczę pomysłów i pracowitości. Aniołki, frywolitka i nowe wzory bombek, tyle tego ...
    Ja od dawna w okularkach, wieczorne szydełkowanie odpada a przecież tylko wieczory mam wolne, cóż...
    Powodzenia i dużo uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te czapeczki,wesołe i kolorowe,tęczowy szalik śliczny a tęczowa biżuteria powaliła mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  21. czapki na podstawie zdjęć, no jestem pod wrażeniem!!!, w okularkach wyglądasz świetnie, zresztą z takim uśmiechem na twarzy bije od Ciebie radość
    nowe wzory bombek- BOMBOWE
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne prace i Ty śliczna i uśmiechnięta!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze pokazałaś ogrom pięknych prac i jeszcze wyglądasz tak, jakbyś wyłącznie odpoczywała. Czapki są najbardziej niesamowite, dzieciaki pewnie nie posiadają się z radości, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak miło wyglądasz!!!
    Sliczne te nowe bombki,
    A te czapeczki to już w ogóle hit nad hity.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję że mogą komentarze dodawać anonimki.Pani Janeczko twarzowo Pani wygląda w okularkach szaliczek też piękny .A czapki powaliły mnie na kolana są prześliczne tak jak nowe wzory bombek pozdrawiam Ziuta.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czapy niesamowite!!! Mój synek pewnie też by się z takiej ucieszył :))
    W tęczowym kolorze i okularkach Ci do twarzy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czapki są po prostu zabójcze! ta pierwsza szczególnie rewelacyjna.:) Piękna tęczowa biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko piękne ale czapki to rewelacja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Komplet dinozaur rewelacja. :) Pozostałe robótki oczywiście też piękne. Twój uśmiech jest dopełnieniem tęczowego szala. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jak zwykle Twoje prace Janeczko są cudne - mnie jako mamie dwóch chłopaków najbardziej się podoba dinozaurowa czapka i rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje prace Janeczko jak zwykle perfekcyjne,
    ale dzisiaj najpiękniejsze zdjęcie to Twoje w tęczowym szalu i z pięknym uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaglądam tutaj co poniedziałek,bardzo lubię wpisy i przepisy kulinarne .Lubię też kiedy pokazujesz co tam rośnie w ogrodzie i w doniczkach.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo Ci do twarzy w okularach :)
    Nie mogę napatrzeć się na czapy, które zrobiłaś na podstawie zdjęć - są powalające! Dzieciaczki na pewno będą zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  34. super wyglądasz w okularach , prace piękne , bombeczka w margerytki rewelacyjna .Tęczowe prace zachwycają , ale dzisiaj nr jeden to czapka różowa lwica .

    OdpowiedzUsuń
  35. czapaje są mega fajne !!! jesteś Genialnie Zdolna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Janeczko, bardzo fajnie Ci w tych tęczowych kolorkach, no i okularki twarzowe. Z nowych wzorków bombeczek, ta z rombami w środku mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ mnie dzisiaj zaskoczyłaś! Czytam tytuł o czapkach, a tu jakiś stwór, prawie się przestraszyłam. Potem jakaś miła pani, Janeczko to naprawdę Ty? Bardzo Ci ładnie w okularkach, i aż mam ochotę pocałować tę kochaną buzię. Tęczowo - ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Czapki są rewelacyjne! Podziwiam talent! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Różowa czapusia to normalnie powaliła mnie na kolana.Ty Janeczko to talent masz niesamowity.A tęczowy szaliczek na 'ludziu" cudnie się prezentuje.Mam nadzieję Janeczko ,że w tym roku uda nam się spotkać bo zeszły przeleciał i się nie złożyło.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne czapeczki świetne miałaś pomysły i te aniołki i biżu wspaniałe :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Różowy:)!!!hit malych modnisi.Wiem co mówie bo moja taka jedna mała koleżaneczka ma w takim kolorze wszystko - na peczki doslownie.Ona w dodatku jeszcze za sówkami...........no ale ja tu nie po to oczywiscie żeby o koleżaneczkach:)
    Janeczko witam Cie w tym miejscu od dluższego czasu dla mnie niedostepnym ponownie.:)Czapachy dwie robia wrażenie powalajace i juz sobie wyobrażam jakie powalające wrażenie zrobią na ulicy. ech móc to na własne oczeta zobaczyć.
    Ludziu chcę powiedzieć że w okularkach bardzo Ci jest do twarzy a szaliczek to nie powiem robi wrażenie:)O jakie fajne bombki:)super wzory ,będą chodliwe bo prezentują sie fajnie ,anioly to klasa sama w sobie a prezenciki to......mniam,mniam .Podziekowała raz jeszcze moja osóbka:)Muszę Ci powiedziec ze u mnie choinka też do Gromnicznej stoi ,taka tradycja u nas:)Niestety sztuczna wiec nie zauważyłam zeby co wypusciła:).A takie pytanko mam zna z Was kobitek któraś takie forum co to ma w sobie nazwe czarownica i szydelkami sie zajmuja??????Obiło mi sie o uszy ze fajne ale nijak znaleść nie moge.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Na Twoim blogu jak zwykle same cudeńka. Jestem jak zwykle pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu.Wszystko przepiękne-czapki to rewelacja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ilekroć zaglądam do Ciebie, tylekroć się zastanawiam ile trwa Twoja doba???bo chyba nie 24 h?! Serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  44. nonono:)))czapki z głów przed czapkami:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. No, czapki to nie lada wyzwanie, podziwiam.
    Dobrze wyglądasz w tym szaliku i tak w ogóle ;) masz zaskakująco jasne brwi, nie zastanawiałaś się nad jakąś henną?
    Fajnie zobaczyć nowe bombki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Uroczo wyglądasz w okularkach :) Piękne nowe bombeczki wymyśliłaś :) ja też mam zamówienie na bombki ale moje srebrne, nie na święta tylko jak najszybciej mam je zrobić. Aniołeczki cudne :) A czapek dzieci nie zechcą zdejmować z głów :) dzięki za namiary na sklep :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne prace!
    Każda z nich taka dopracowana w każdym szczególe ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z niecierpliwością zawsze czekam na poniedziałek, żebym mogła zachwycać się Pani wspaniałymi pracami i coraz nowymi pomysłami. Jest Pani wszechstronnie utalentowana i widać jak całe serce wkłada Pani w każdą pracę. Lubię podglądać inne blogi, bo można tam wiele się nauczyć, ale nigdy nie miałam odwagi założyć swojego bloga, chociaż też robię różne robótki. Wymieniacie się też swoimi pracami, robicie sobie prezenty...Jeszcze raz Pani dziękuję za wszystkie przepiękne prace, gorąco pozdrawiam. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  49. czapki sa super ,zwłaszcza ta pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  50. Zachwycona jestem tymi czapkami. Szczególnie podoba mi się zestaw dinozaurowy! Świetny jest! Tęczowa bransoletka też piękna i pasuje do frywolitkowej kolii :) Cieszę się, że jeszcze ktoś pokazuje świąteczne dekoracje, bo już się bałam, że zostałyśmy z mamą na szarym końcu z naszymi wciąż bożonarodzeniowymi postami :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniałe czapki wydziergałaś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje prace sa po prostu codowne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Absolutnie wszystkie!!!!!!!!!
    Bombki to bym Ci podkradła :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Podziwiam Twoją pomysłowość i zdolności twórcze. Czapy są niebywale fantastyczne, "superaśne", zaskakująco radosne. Ślicznie wyglądasz w szalu, cudownie rozjaśnia Twoją twarz. O pozostałych pracach napiszę tylko jak zwykle piękne. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak zawsze wszystkie prace piękne i dopracowane w każdym szczególe ale ta różowa czapka jest powalająca.Super kobietka z Ciebie,zmień zdjęcie profilowe bo wcale jesteś na nim do siebie nie podobna i dodaje Ci lat.

    OdpowiedzUsuń
  55. Januś, okularki dodają Ci jeszcze więcej wdzięku. Ślicznie wyglądasz. Czapki mnie powaliły, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Czapki niesamowite! W okularach Ci do twarzy:)) a i szalik świetny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Odlotowe czapki, cudne bombki i anioły które uwielbiam oglądać

    OdpowiedzUsuń
  58. Janeczko od dawna czytam Twojego bloga i dopiero dziś postanowiłam się "ujawnić". Podziwiam Cię z całego serca. Twoje wytwory szydełkowe i kulinarne są przepiękne i zadroszczę talentu. Każdy wpis i zdjęcia to uczta dla zmysłów. Zazdroszczę i podziwiam. Cudowności tworzysz. Będę podpatrywać nadal i cieszyć oko. Pozdrawiam. Patil0

    OdpowiedzUsuń
  59. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)