OBSERWATORZY

poniedziałek, 20 czerwca 2022

Nie tylko sweterek z imieniem.

Ale od tego sweterka jednak zacznę, bo kosztował mnie sporo pracy. Gdyby włóczka była grubsza to pewnie wyszedłby sweter dla dorosłej osoby. Tym razem jednak ten sweterek powstał z włóczki Fantomas od Langa, na drutach nr 2,5. Wykorzystałam prawie 5 motków po 50 g włóczki w kolorze petrolowym i trochę tej samej włóczki w kolorze turkusowym. sweterek przeznaczony jest dla chłopca 3-4 letniego.

Moja przyjaciółka poprosiła mnie także o wykonanie przedmiotów przeznaczanych na pomoc dla kotów. i tak powstały najpierw breloczki. Są zrobione według mojego pomysłu z nici bawełnianych
A także dwa komplety składające się z komina i czapki z włóczki Bellissimo od YA. Jeden motek tej włóczki to jeden komplet. Będzie jeszcze jeden komplet, bo kolejny motek tej włóczki czeka, ale później, bo na razie inne zamówienia wcisnęły się bez kolejki. Robiłam na drutach nr 5. Komin po złożeniu ma wymiary 60x28cm. Inne zamówienia to robótki związane ze zbliżającymi się chrzcinami mojej wnuczki Helenki. Trochę będzie się działo.
I na koniec pragnę podziękować  Basi za pamięć i przemiłą niespodziankę, która spotkała mnie w minionym tygodniu. Imieniny mam dopiero w piątek, więc niespodzianka była tym większa. Kochana jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. 
To tyle dzisiaj. Planuję zjawić się także za tydzień ale raczej to będzie po południu, bo mamy wyjazd od rana do Gdańska. Udanego uśmiechniętego tygodnia życzę a kto ma za dużo słońca niech prześle je na Kaszuby, bo u nas mocno wieje i ręce marzną od robótkowania w cieniu na moich schodach. Pozdrawiam serdecznie.

8 komentarzy:

  1. Sweterek jest przepiękny, pracowita jesteś, jeszcze komplety zimowe a kociki słodkie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace, sweterek jest ekstra, ale kociaki dziś wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek wspaniały, komplecik na pewno się przyda a gromadka stworków urocza - świetne prace Janeczko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam wszystkie prace od miesiąca i jestem zachwycona. Breloczki z kiciusiami super. Podziwiam Cię od lat Janeczko i zaskakujesz mnie pomysłami. Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę sobie poradzić z komentarzem Janeczko, więc piszę jako anonimowy. Wszystkie Twoje prace piękne, ale sweterek wymiata!
    W tym roku poczta " zaszalała" i wszystkie moje przesyłki z tego dnia dotarły nazajutrz, a nieraz idą tydzień. Miłego imieninowego weekendu Kochana, Basia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace Janeczko - szczególnie podobają mi się komplety czapka-komin. Czekam na prace z chrztu, bo sama dopiero jestem tydzień po chrzcinach mojej drugiej siostrzenicy. Pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne prace, masz bardzo ciekawe hobby

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)