OBSERWATORZY

poniedziałek, 14 października 2019

Komplet dla noworodka i rocznicowy exploding box.

Dzisiaj pokażę tylko dwie prace,ale zdjęć będzie dużo. Na początek komplecik wykonany na drutach na rozmiar 0-3 miesiące. Włóczka Himalaya Angel 64%wełna i 36% poliamid 555metrów w 100g.. Robiłam podwójną nitką drutami 4,5. Komplecik składa się z czterech części, czyli sweterka, śpioszków, czapeczki i bucików.
A teraz po kolei. Najpierw sweterek. Jest robiony bezszwowo od góry raglanem
Śpioszki zrobiłam oczywiście tymi samymi wzorami. Nogawki są nieco dłuższe niż wynikałoby to z wymiarów, ale zawsze można je podwinąć. Guziki będą doszyte na szeleczkach. Tu też jest możliwość regulowania wielkości i dostosowania do rozmiaru dziecka. Śpioszki też są robione bezszwowo. Jest jeden mały szew w kroku.
Czapeczka ma jeden szew przy plisce służącej do wciągnięcia sznureczka do wiązania.
I buciki. Szew jest na podeszwie.
Odbioru technicznego dokonał nasz Duszek.
Druga praca to exploding box na 55 rocznicę ślubu. Eksploding box ma  wymiary 12x12x12cm. W środku jest drugi jakby exploding box o wymiarach 10x10x6cm w którym osoba zamawiająca chce umieścić zdrapki jako prezent. Uważam to za świetny pomysł.
A tu z karteczka na własnoręcznie wypisane życzenia.
I na koniec zdjęcie od zadowolonej klientki z zazdrostkami na jej oknie.
Tyle dzisiaj. Znowu nie wszystko pokazałam co powstało, ale nie wszystko zdążyłam obfocić a część to niespodzianka. Pewnie resztę pokażę za tydzień. Będzie powód do napisania posta. Mam obecnie zamówienia na same duże prace i nie jestem w stanie określić kiedy je pokończę. Powstaną dwie ażurowe tuniki, trzy zazdrostki i duży obrus z elementów.
Tymczasem dziękuję za dzisiejsze odwiedziny i komentarze..
U mnie oprócz robótek nadal są grzyby i warzywa. Większość suszymy a resztę albo w ocet albo zamrażam. Będzie dodatkowy zarobek. Dorabiamy oboje z mężem do jego renty chorobowej i jakoś dajemy radę. Chyba tak lepiej niz wyciągać rękę po zasiłek. Dzisiaj będziemy pakować w słoiki marchew i selery.. Pozostaną jeszcze tylko buraki. Udanego uśmiechniętego tygodnia Wam życzę. Pogoda zapowiada się całkiem niezła. Uściski.

13 komentarzy:

  1. Piekne rezcy i swietne pomosly,gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli czeka Cie Janeczko kolejny pracowity tydzień. Komplecik dla dziecka jest na prawdę śliczny i ma super wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fabulous knitting and the cat that matches is super adorable too! love the cards and your talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle piękne prace Janeczko ! A z ubrankami dla maluszka super inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś trafiam dzisiaj na same posty wspomnieniowe:))robiłam takie ubranka moim dziewczynkom jak były małe:)))i tak mi przypomniałaś:)))śliczne ubranko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik jest uroczy karteczka cudowna.Wszystko stworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace śliczne, ale komplecik dla maluszka jest przecudowny. Serdeczności Janeczko.:) Może zdradzisz przepis na marchew i seler w słoiki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak marchew w słoiki? też mnie to ciekawi :)
    A zazdrostki klientce zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko, przepiekny ten komplecik dla noworodka. A zazdrostki też mnie zachwyciły. Też jestem ciekawa jak robisz w słoiki marchew i seler? Napiszesz? Pozdrawiam bardzo serdecznie i zyczę pięknego i udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wszystko.Pozdr.M

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy niemowlęcy komplecik!!! Podziwiam również zazdroski!
    Proszę napisz więcej o tej marchewce w słoiku...
    Pozdrowienia przesyłam z promieniami jesiennego słońca:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiciuś bardzo pasuje do kompleciku :-) Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)