OBSERWATORZY

sobota, 12 marca 2011

Naszyjniki

Dzisiaj krótko. Mało ostatnio robię, bo doszłam do wniosku, ze muszę trochę odpuścić. Miałam wrażenie, że zbliża się przesyt robótek. Wróciłam więc do moich kochanych książek. Czytać w domu jest mi trudniej niż dziergać. Dlaczego??  Ano dlatego, że jak ja czytam to mnie nie ma i czasami po prostu nie słyszę co dzieje się w domu. Jestem wtedy w innym świecie. Moi domownicy tego nie lubią. Żeby  więc za bardzo nikogo nie drażnić dzielę czas między robótki a książki. Nie mam ostatnio żadnych zamówień. Szkoda , bo lubię jak mam dużo pracy. Wtedy jestem lepiej zorganizowana. No właściwie w weekend to nie mogę narzekać, bo zajęć mam sporo choćby ze sprzątaniem. Zaczyna świecić mocniej słoneczko a przez to coraz bardziej widać, że będą wkrótce potrzebne generalne wiosenne porządki. Chcę też przygotować się na poniedziałek, bo chce mnie odwiedzić grahasil. Bardzo się cieszę na te odwiedziny. Brakuje mi kontaktu z ludźmi pozytywnie zakręconymi.  Muszę na dłużej zagościć na jej blogu, żeby trochę lepiej ją poznać i przez to jak najlepiej ugościć. Cieszę się bardzo. W perspektywie także następne spotkanie robótkowe w Gdańsku. Odbędzie się ono 20 marca o godz 16 w hotelu Scandic. Wybieram się tam i zapraszam wszystkie osoby chętne.
A oto moje ostatnie prace.
Skończony naszyjnik sutaszowy w brązach ze złotymi dodatkami

Frywolitkowy srebrny naszyjnik z dodatkiem czarnych koralików.

I jeszcze jedno. Przybyło mi ostatnio wielu nowych obserwatorów. Witam wszystkich serdecznie . 300 obserwatorem jest dittolina . Chciałbym Cię czymś obdarować ale nijak nie mogę się z Tobą skontaktować przez profil.  Odezwij się więc i prześlij mi swój adres na maila. Miłego weekendu wszystkim życzę i słonecznie pozdrawiam

43 komentarze:

  1. Dwie różne prace ,śliczny delikatny frywolitkowy naszyjnik i sutaszowe cudo .

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne naszyjniki! Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne naszyjniki!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sutasz powalił na kolana:-)
    A frywolitka subtelnie piękna!
    Gratuluję
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Sutaszowy naszyjnik jet po prostu BOSKI !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe naszyjniki, ten sutaszowy po prostu zapiera dech.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne naszyjniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjniki są super :))) Ten pierwszy robi naprawdę wielkie wrażenie :))) Janeczko, jesteś wszechstronnie uzdolnioną osóbką :))) A z książkami mam to samo :))) Pozdrawiam wiosennie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow Janeczko!!!! Ten sutasz przecudny. Dobrze, ze dalej dłubiesz w tej technice, bo coraz lepiej Ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Janeczko rozpędziłaś się w sutaszu niczym rakieta! Ten naszyjnik to arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam jak prędko doszłaś do perfekcji w nowej dziedzinie! Piękne te naszyjniki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sutasz rzuca na kolana. Przepiękny naszyjnik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja twardo zachwycam się frywolitkami, to jest tak delikatne i tak pełne wyrazu dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie również należy się miły weekend - czego Ci serdecznie życzę.
    Śliczne są Twoje prace.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sutaszowy naszyjnik - dzieło mistrza - cudowny. Frywolitkowy w innym stylu - delikatny i też piękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi się wierzyć nie chce że dopiero zaczynasz z sutaszem, a co do książek to mam to samo. jestem w takim równoległym świecie i nic do mnie nie dociera, jak kiedyś przeczytałam w jednej z książek "cala jestm z liter"

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo, piękne oba naszyjniki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój sutasz jest zupełnie inny, wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne naszyjniki.
    Ja również bardzo się cieszę, że będę miała okazję Cię poznać.
    Szkoda, że nie będę mogła zostać w Gdańsku do niedzieli, chętnie bym wpadła na spotkanie.
    Muszę wracać, nasz klub morsów zaprosił inne kluby na oficjalne zakończenie sezonu kąpielowego.
    Do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój naszyjnik sutaszowy mnie zachwyciła :-)) Masz talent ;-))

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowita jesteś!!! Takie sutaszowe cudo stworzyłaś, a na dokładkę drugie, frywolitkowe.
    Cudeńka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. kolejna technika, którą opanowałaś, BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Naszyjnik sutaszowy niezwykle oryginalny:-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne naszyjniki. Sutasz jest naprawdę niezwykły. Twoje frywolitki są piękne (już to nie raz mówiłam) :)
    Nie chciałabym wprowadzać zamętu, ale chyba 300 obserwatorem jest "słoneczko" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjnik i sutasz mnie powalił...gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Janeczko cudowne naszyjniki! Napiszę maila z pytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale odwaliłaś bombe jest cudowny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie ciągle zachwycają frywolitki...

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle powstały cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. naszyjnik jest nieziemski!!ale właśnie widziałam u Aniołka koronę -bajka!!...Janeczko juz sie wpisałam do Twoich obsertwatorów...masz bardzo zdolne łapki:)..zapraszam tez do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne naszyjniki:)Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. 313 obserwator wita serdecznie :) mam nadzieję, że nie będę pechowa hihi
    a naszyjniki sa śliczne!! aż się chce je założyć na szyję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. wow... przecudne... brak słów po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Naszyjniki są piękne. Oj zdolne rączki masz;-)))i bardzo pracowite.
    Dziękuje za odwiedziny na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zawsze Twoje frywolitkiNormalnie słow brakuje kochana Janeczko piekne :) serdecznie pozdrawiam dziergajacy kriss

    OdpowiedzUsuń
  36. Janeczko piękne naszyjniki . Interesują mnie dwie rzeczy , jak się robi kolczyki 3-d . I mam prośbę czy możesz coś więcej napisać o tym spotkaniu w Gdańsku .

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekny naszyjnik po prostu FANTASTYCZNY!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sutaszowe ozdoby mnie powalają są dla mnie magią i to czarną magią. Piękne.
    Czy mogę prosić o jakieś bliższe informacje na temat Gdańskiego spotkania, czy można się podłączyć? Jesli tak, to na jakiej zasadzie?

    OdpowiedzUsuń
  39. Janeczko, jaki piękny sutasz! Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)