OBSERWATORZY

środa, 18 grudnia 2019

Serweta, serwetki, serweteczki na szydełku.

Dzisiaj trochę opóźniona  bo  to środa wieczór a nie poniedziałek, ale postanowiłam pojawić się z tym postem bo zdjęć sporo, a będzie ich jeszcze więcej, bowiem dużo nowych prac powstało.
Zacznę od czegoś największego czyli obrusa szydełkowego. Wymiary to 115x230 cm, wykonany z Muzy 10 szydełkiem 1,1.z elementów. Zdjęcie na dywanie, bo tylko tam było miejsce aby w całości go pokazać.
To teraz 2 serwetki okrągłe o średnicy 50cm. Zrobiłam je z kordonka bawełnianego nowosolskiego z dodatkiem srebrnej niteczki szydełkiem 1,3. Słabo niestety widać tą błyszczącą niteczkę.
Z takich samych nici i tym samym szydełkiem zrobiłam też serwetkę owalną o wymiarach 70x40cm
I jeszcze jedna serwetka owalna. Niestety nie zapamiętałam wymiarów, bo szybko poleciała do osoby zamawiającej. Nici to Multi 10 szydełko 1,1
I jako ostatnie wytworki zgadzające się z dzisiejszym tematem - małe serweteczki a właściwie podkładki o średnicy około 13cm. Zrobiłam je z podwójnej nitki bawełnianej z dodatkiem srebrnej przędzy i usztywniłam nierozrzedzoną  Ługą.  Wzór wymyśliłam sama.
Tyle o serwetkach. Czas na kartki świąteczne, bo zaczelam już je otrzymywać.
Dziękuję Mirce,Lidzi,Beacie,Eluni i Dorocie.
`I u mnie też podczas nieprzespanej nocy powstało trochę kartek.
Byłam tak zmęczona, że nie jestem pewna czy wszystkie udało mi się sfotografować. Trochę opóźnione ale poleciały juz do Was.
A teraz na koniec  zdjęcia od mojej klientki, w tunikach, które niedawno robiłam i pokazywałam.
Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Witam nowe obserwujące, bo wydaje mi się że ktoś znowu przybył.
Zacisze Lenki  W mojej suszarce nie ma ustawienia temperatury a tylko warzywa układam w tych jakby tackach i przekładam w miarę potrzeby, bo dolne lepiej schną niż te na górze.

To tyle dzisiaj. Pracy mam dzisiaj jeszcze sporo, więc uciekam. Mam zamiar pojawić się w poniedziałek, bo przecież życzenia świąteczne trzeba złożyć. Pozdrowionka.

13 komentarzy:

  1. Podziwiam obrus z elementów. Wiem jak czasochłonna jest to praca. Efekt warty każdej poświęconej minuty. Sama zrobiłam tylko dwa pełnowymiarowe obrusy z elementów. Początkowa radość z patrzenia jak powiększa się praca i eksponowany jest wzór, ustępowała zmęczeniu i znużeniu przy wykonywaniu kolejny raz tego samego elementu. Przy dwusetnym była to już dla mnie męczarnia. Dlatego szczerze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och lato :-D serweta pierwsza mnie zachwyciła, ale wszystko piękne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne i eleganckie :))
    Ale tuniki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się nadziergalas.Tuniki rewelacyjne .Karteczki od serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś zdecydowanie mistrzynią szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów całe mnóstwo super rzeczy obejrzałam :) Fajne te zdjęcia w tunice, ta biała tunika sliczości...

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności pokazujesz Janeczko.:) Podziwiam ilość włożonej pracy, szczególnie przy obrusie. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tuniki niepowtarzalne. Masz prawdziwy talent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace zachwycają, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrusik cudny.
    Wszystkie prace rewelacyjne .
    Modelka super. Jak pięknie pięknie wygląda ta Pani, w strojach jakie wykonałaś Janeczko.Dopiero na sylwetce widać jak świetnie leżą i pięknie się prezentują.

    Zdrowych, pogodnych , wesołych Świąt Bożego Narodzenia .
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)