OBSERWATORZY

poniedziałek, 23 grudnia 2019

Na zimne dni

Zrobiłam kilka rzeczy na chłody, chociaż prawdziwej zimy nie widać.
Najpierw oszukany golf z włóczki Lanagold w kolorze grafitowym. Wszystkie dzisiejsze zdjęcia przekłamują kolory. Ciężko jest fotografować ciemne rzeczy a jeszcze teraz gdy wciąż jest pochmurnie.
Na prezent natomiast zrobiłam taki komplecik z czarnej włóczki Gazzal Rock 'N' Roll  połączonej z cekinową Pailletten. Czapka i komin zrobione są na szydełku a mitenki na drutach.

Z potrzeby chwili powstały trzy karteczki na różne okazje
Dotarły do mnie kolejne kartki świąteczne. Bardzo za nie dziękuję
Edytce, Basi, Beacie i Bożenie
A także Kasi, Oli i Marii
Z serca za wszystkie życzenia jeszcze raz bardzo dziękuję.
W tak zwanym międzyczasie czyli wieczorami zatęskniłam za frywolitką i zrobiłam sobie prosty kołnierzyk do nowej sukienki. Żeby nie było wątpliwości to kołnierzyk jest czarny a sukienka miodowa.
To dzisiaj tyle. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Ciężkie i wypełnione po brzeg dni mnie czekają, ale chyba też tak macie Uciekam więc i życzę wszystkim tu zaglądającym i Waszym rodzinom świąt spędzonych w spokoju, bliskości i radości.Małe dziecko przychodząc na świat przynosi dużo radości w rodzinie a co dopiero rodzący się malutki Bóg. Życzę abyśmy wszyscy mieli w tej radości udział.

17 komentarzy:

  1. Piękny frywolitkowy kołnierzyk przywodzi na myśl lata dwudzieste, lata trzydzieste ubiegłego wieku. Misterny dodatek do prostej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace Janeczko, wszystko wykonane po mistrzowsku.:) Życzę Tobie i Twoim bliskim radosnych świąt oraz obfitych łask od Bożej Dzieciny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołnierzyk śliczny, frywolitki zawsze wydają mi się najładniejsze z tego, co robisz. A przecież i golf i ten komplet bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Janeczko kochana, dostałam dziś kartę od Ciebie i bardzo się wzruszyłam. Tam na Górze naprawdę mnie lubią, że mam w Tobie taką życzliwą osobę. Spełnia się powoli życzenie zagojenia ran i na Wigilię jadę do mamy :-) Bardzo Ci dziękuję za urocze dodatki do kartek, w tym roku, dzięki nim zrobiłam kilka kart :-))Niestety nie mam w tym roku pieniędzy,żeby uzupełnić zapasy do robienia kart, ani bombek, ale wiem, że ucieszysz się z samych moich serdecznych życzeń . Wesołych Świąt i życzliwości dla całej rodziny :-D Uściski :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kołnierzyk śliczny, frywolitka to frywolitka.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Janeczko, kołnierzyk jest cudny.
    Zaczynam żałować, że nie uważałam, gdy Zosia pokazywała jak robi się frywolitkę;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi zobaczyć Twoje nowe wyroby i jak zawsze takie piękne. Ty to motywujesz do działania, za co tylko podziękować. :) Życzę fantastycznych świąt z bliskimi serca. Niech każde z serc przepełnia ogromna radość. Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności. Golf cudowny a kołnierzyk to mistrzostwo.Wesołych Świąt .

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko życzę zdrowych i pogodnych Świąt Narodzenia Pańskiego ! oraz wielu pomysłów na wszelkie robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne prace. Także przesyłam dla całej rodziny najlepsze życzenia świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieustannie podziwiam Twoje prace :) Wesołych Świąt Janeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kołnierzyk wspaniały. Dobrych i radosnych świąt Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Janeczko:) Tobie i Twoim bliskim życzę wspaniałych
    Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy,a kołnierzyk cudowny.Pozdrawiam i życzę szczęśliwego NOWEGO ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kołnierzyk cudny!!! Karteczki piękne i pozostałe dziergadełka również. Szyjogrzej, jak to nazywa moja koleżanka przydał by mi się bardzo i myślę wydziergać, ale jakoś tak czas między placami ucieka 😀
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz wreszcie moge napisac, golf cudowny, milutki i bardzo cieply. Pieknie zrobiony. Ciesze sie nim jak dziecko i z calego serca dziekuje. Serdecznie pozdrawiam i zycze wszystkiego, co najlepsze na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)