OBSERWATORZY

poniedziałek, 17 października 2022

Komplecik dla Helenki i chusta Peruwianka.

Znowu po dwóch tygodniach, ale niestety w poprzednim tygodniu po prostu nie miałam co pokazać. Miałam kilka prac zaczętych a prawie nic nie skończyłam. Zresztą nie wszystko mogłam pokazać bo robiłam na prezent. 

Wczoraj odwiedziłam rodzinkę mojego starszego syna, no i najważniejszą osobę, czyli moją wnusię Helenkę. Babcia oczywiście nie mogła jechać z pustymi rękami. Powstał komplecik składający się z płaszczyka, czapeczki i bucików. Wszystko wykonane na drutach, głównie na nr 4,5 z włóczki New Jersey od Sesia. Wykorzystałam do prawie ostatniego centymetra 6 motków tej włóczki w kolorze miętowym i 1 w kolorze białym. Na wykończenie bucików zabrakło mi trochę białej włóczki, więc dodałam jakieś resztki innej. Pompon jest w takim samym kolorze, tylko trochę ciemniejszym, a na zdjęciach wygląda inaczej.

I teraz na właścicielce.
To teraz czas na moją chustę Peruwiankę, która uczestniczy w konkursie chust w sklepie e-dziewiarka. Chusta powstała z 2 motków Clouda od Langa, 2 motków Enya połączonych z Amuletem (aby dopasować grubość włóczki), a na żakardy Merino+ i Calico. Chusta wykonana na drutach nr 6. W najszerszym miejscu ma 220cm.
To tyle dzisiaj. Zapowiada się u mnie kolejny pracowity tydzień. Mam jeszcze co nieco do pokazania, więc raczej zjawię się za tydzień.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.

Anonimowy do środka wymienionego bloga nie wchodziłam, ale chyba udało mi się go usunąć z moich obserwowanych 
Akrimeks Dużo robię i raczej ręce mnie nie bolą, Gdy coś w nich zaczyna szwankować biorę witaminę B6 i to mi pomaga. Ktoś mi to poradził i u mnie działa.

Udanego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie.


10 komentarzy:

  1. Pani Janeczko piękny komplecik ale modelka to cudo skarb największy💝💝💝

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki komplet dla słodkiej wnusi, bajecznie wygląda.Chusta bardzo mi się podoba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka słodziutka ta Pani wnusia,a komplecik prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam cudne prace, jak zawsze! Wnusię masz przesłodką! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś cudowną Babcią, komplecik prześliczny, a Helenka jest PRZEUROCZA. Peruwianka też przepiękna. Babcia pozdrawia Babcię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplecik dla cudnej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny komplecik a wnusia sama słodycz ❤️ Peruwianka prezentuje się imponująco, brawo

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik dla małej księżniczki :) I sama księżniczka też cudna :) Buziaki od cioci :* Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik wykonałaś dla Helenki. Wnusia wygląda uroczo. Ta chusta jest w moim guście , bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie wnuni w niebieskim kompleciku. Helenka to taka słodzinka. Super, że tyle radości macie. Chusta fantastyczna. Wyrobienie kolorowych wzorów to naprawdę mistrzostwo. Podziwiam niezmiennie Janeczko. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)