OBSERWATORZY

poniedziałek, 24 października 2022

Następny szal i narzutka maryjna.

Szal z włóczki Singolo od Zitrona powstał już jakiś czas temu. Włóczka ta ma przecudne, bardzo delikatne przejścia kolorów. Nie pokazywałam go, bo był przeznaczony na prezent, a mogłam podejrzewać, że choćby przypadkiem osoba obdarowana mogła tu zajrzeć i zepsułbym niespodziankę. Szal zrobiłam na drutach nr 4 i wykorzystałam 2 motki tej włóczki. Szal po blokowaniu ma wymiary 200x50cm. 

Następną sporą wykonaną przeze mnie pracą jest, nie wiem która już z kolei narzutka maryjna. Tym razem przeznaczona na Dzień Wszystkich Świętych, a potem może na Wielki Post. Prawdziwy kolor jest inny niż pokazany na mojej Maryjce, bo bardziej fioletowy, pokutny sporo ciemniejszy. Narzutkę zrobiłam z kordonka Maxi na szydełku 1,1mm i wykorzystałam niecałe 3 motki tych nici. Moja figura jest duża mniejsza niż ta, która ma być ubrana w tą narzutkę.
Z potrzeby chwili zrobiłam też 2 kartki.
Pierwsza urodzinowa.
I druga na rocznicę ślubu.
A na koniec wykonany przeze mnie tort o smaku ananasowym na urodzinki dzieci Brysi, która przez kilkanaście lat była u nas w rodzinie zastępczej.
To tyle zdjęć dzisiaj. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. 
Wszystkim tu zaglądającym udanego nadchodzącego czasu życzę i do napisania.

10 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo utalentowana. Szal, narzutka... zachwycają. Widać, że kochasz uszczęśliwiać. :) Najserdeczniej pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wzór na szału rewelacja, ostatnio sporo narzutka maryjnych robisz, każda piękne.Wszystkiego dobrego dla dzieciaczków Brydzi,tort mega piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny szal.
    Narzutka tez piękna, choć ja na Wszystkich Świętych dałabym białą, a tę na Dzień Zaduszny.
    Tort bajka :).

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zawsze serce na dłoni:) Wszystkie prace są bardzo piękne. A ja przyznaję, że chętnie bym się nauczyła robić taką narzutkę dla Maryi, ale bez instruktażu odnośnie kształtowania to by baaardzo długo trwało.
    Wszystkiego wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór na szalu jest cudny. Wszystkie prace fantastyczne , ech, jak ja Ci zazdroszczę talentu Janeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny raz nas zachwycasz Janeczko. Uwielbiam szale które mi podarowałaś i chustę, są cudowne. Narzutka dla Maryjki przepiękna. Brysia wybrała piękne imiona dla Dzieci, niech rosną szczęśliwie pod opieką ich Patronów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny szal i kartki wspaniałe a tort łał wygląda bardzo apetycznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace Janeczko, podziwiam różnorodność Twoich talentów. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny szal:) Nigdy nie widziałam takich narzutek na figurę Maryji, wygląda ślicznie. Taki tort sama bym przygarnęła . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)