OBSERWATORZY

poniedziałek, 28 grudnia 2020

Jeszcze świątecznie

Bo dzisiaj pokażę wykonane przeze mnie prezenty świąteczne. Wcześniej nie mogłam tego zrobić, żeby nie psuć niespodzianki. Zacznę od kompletu dla przyjaciółki. To chusta, czapka i mitenki. Główna włóczka to merino połączone z jedwabiem kupione na szpuli z Allegro. Jako dodatek resztki Malou Light Color Langa i Air Dropsa. Druty nr 4 a szydełko do czapki nr 2,3

Drugi prezent był przeznaczony dla dziewczyny mojego młodszego syna czyli bransoletka koralikowa z dwóch rodzajów koralików Toho, w jedynym słusznym dla młodzieży kolorze czyli czarnym.
To jeszcze jedna kartka świąteczna, tym razem w kształcie książki.
Święta upłynęły spokojnie i radośnie, chociaż intensywnie. Wigilię spędziliśmy tylko z młodszym synem i teściową. W pierwsze święto przyjechała niedawna młoda para a w drugie święto byliśmy w komplecie najbliższych. Oprócz tego uczestniczyliśmy w chrzcie świętym córeczki Brysi. Wykonałam z tej okazji taka pamiątkę.
I jeszcze pragnę serdecznie podziękować za kolejne kartki świąteczne, które dotarły przed świętami od Kasi i Marii
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny na blogu a szczególnie za komentarze, które pozwalają na  wrażenie jakiegoś bliższego kontaktu z Wami.
Ten rozpoczynający się tydzień znowu nie jest zwyczajny, bo zacznie się przecież kolejny rok. Nie robię większych podsumowań, ale czuję, że to mimo wszystkich nieciekawych uwarunkowań, mimo panującej pandemii, kończący się rok był udanym rokiem. Zdrowie odpowiednie go wieku dopisywało, zostałam teściową i emerytką, no i odnowił się kontakt z Brysią. Plusów było dużo więcej niż minusów. 
Życzę wszystkim tu zaglądającym aby nadchodzący rok był jak najlepszy. Życzę żeby zdrowie i humor dopisywały a marzenia się spełniały. Wszystkiego dobrego kochani.

16 komentarzy:

  1. Janeczko, wszystkiego dobrego dla Was! Posyłam uściski. Cieszę się szczególnie z tego odnowionego kontaktu z Brysią. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, karteczki wyborne, cieszę się że z Brysià się układa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wszystko tak misternie wypracowane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace Janeczko. Życzę Ci dużo zdrowia i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że tyle dobrych wieści od Ciebie. Oby Nowy Rok był jeszcze bardziej sprzyjający Tobie i Twoim bliskim.
    Piękne prezenty zrobiłaś, ten komplet dziergany cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Janeczko, że rok był dla Ciebie udany. Życzę Ci, by nadchodzący był jeszcze lepszy, byś zaznała dużo radości i szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace!!! Pozdrawiam i życzę wspaniałego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Kochana:)))do mnie też dotarła Twoja piękna karteczka z życzeniami:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Janeczko, ogromnie się cieszę, że jednak dużo plusów w tym roku miałaś! ja też, mimo wszystko, dużo spraw załatwiłam pomyślnie hehe. Komplet dla przyjaciółki w tym kolorze bardzo piękny wyszedł ;-) Najważniejsze: Ogromne dzięki, że przysłałaś mi kartę świąteczną!!!! Ja wiem, ze piszę o niezbyt popularnych rzeczach i tym bardziej doceniam czyjąś życzliwość. tak jak uczył papież :współczucie ponad ideologię. Okazujesz tyle serca, ze musi Ci się wszystko pomyślnie układać. Jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie i rodziny :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. serdeczne pozdrowienia i usmiechy zostawiam. Oczywiście moc dobrych noworocznych zyczeń też podrzucam. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, szczególnie chusta i pamiątka ze chrztu.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wkroczenia w Nowy 2021 Rok.

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze z wielką przyjemnością oglądam Pani prace. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Janeczko, kolejne piękne prace pokazujesz!!!
    Cieszę się, że i Ciebie rodzinnie i spokojnie. Ja też pomimo wielkich trudności uważam ten rok za dobry. Wiele mnie nauczył, pokazał prawdziwe wartości. Pozdrawiam i życzę, by 2021 rok też przyniósł wiele dobrego:))
    Dziękuję za życzenia i karteczkę świąteczną:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego i zdrowego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)