OBSERWATORZY

poniedziałek, 21 grudnia 2020

Kolejny raz zaległości.

Znowu czas przyspieszył. Ledwo nadążam. W poprzedni poniedziałek nie było postu, bo po prostu nic nie miałam do pokazania. Moje wytworki nie były pokończone. Dzisiaj za to będzie dużo zdjęć, więc to post dla tych co mają czas. Mam problem, żeby wybrać coś na początek. Nie będę wymyślać, tylko pokażę w takiej kolejności jak były zrobione zdjęcia. Na początek więc komplet "strzałka", czapka i mitenki. Tylko czapka wykonana jest na szydełku, bo reszta jest zrobiona na drutach. Włóczka to Malabrigo Lace i Stenli Cherga. Zamawiająca sama doda pompon do czapki.

Kolejna praca, to znowu chusta na drutach. Włóczki to Lace Dropsa i Trekking  Zitrona

Taki czas, że oprócz dziergania trzeba było jeszcze wykonać kartki świąteczne, bo przecież już sporo też ich dostałam.
Brysia poprosiła mnie o zrobienie zaproszeń na chrzest jej córeczki.   

A teraz pragnę z całego serca podziękować za kartki świąteczne, które otrzymałam.

Od Doroty, Gosi i Basi

Od  Lidzi i Eluni

Od Basi, Beatki i  Edyty
Będziecie ze mną w te święta. Dziękuję.
Powoli przygotowuję się do zbliżających się świąt. Łatwo nie jest, bo jestem z tym prawie całkiem sama. Wszyscy są bardzo zajęci i to ja upieram się żeby utrzymać świąteczny nastrój i tradycje. 
Dobrze, że ostatnie prace jesienne zakończyły się. Przyprawa warzywna gotowa, chociaż trochę jej mniej w tym roku, bo tylko około 5kg.
To oczywiście nie wszystkie skończone prace, ale na razie nie mogę ich pokazać, żeby nie psuć niespodzianki. Mam nadzieję pojawić się za tydzień, czyli już po świętach.
Póki co, bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze i składam wszystkim najlepsze życzenia świąteczne. 

14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Janeczko,radosnych i rodzinnych Swiat, oraz duzo zdrowia i szczescia w Nowym Roku zyczy ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace mega piękne, karteczki urocze.Wesolych spokojnych świąt dla Ciebie i rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia dla całej rodziny przesyłam. Życzę Ci Janeczko, aby spokój i serdeczność Was nie opuszczała. Uściski dla Brysi i dzieciątka. Oby się wam dobrze działo do końca życia :-) i zeby nigdy ręce i głowa nie odmówiły posłuszeństwa,żebyś zawsze mogła robić cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace Janeczko.:) Super hurcik karteczek. Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia, błogosławieństwa Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze u Ciebie zawstydzająco pracowicie ;). Podziwiam.
    Dużo radości.
    Moje kartki dopiero wyruszyły w podróż niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych,pogodnych Świąt Bożego Narodzenia,
    zdrowia oraz wielu szczęśliwych chwil i wszelkiej pomyślności,
    w nadchodzącym 2021 Roku.

    Wszystko piękne i bardzo pracochłonne, wykonałaś Janeczko> Ilość jarzynki mnie zaskoczyła.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy, jak zawsze zresztą :) A Tobie Janeczko chciałabym życzyć wszystkiego co najlepsze i spokojnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Janeczko myślałam, że moja karteczka dotrze do Ciebie przed świętami, ale widocznie za daleko miała :) więc życzę Ci kochana wszystkiego dobrego i dużo zdrowia i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające prace!
    Janeczko, wspaniałych, zdrowych świąt Bożego Narodzenia, niech Wam Dzieciątko błogosławi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez ladne to wszystko! Milych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne te Twoje robotki, jak zawsze. W swieta odpocznij troche... Radosnego swietowania zycze i moc serdecznosci. Niech Bog Wam blogoslawi i darzy zdrowiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace Janeczko. Ja życzę Tobie zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia oraz Błogosławieństwa Bożego na cały nadchodzący rok. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Janeczko, wzajemnie moc serdeczności, życzliwości i uśmiechu podsyłam. Prześliczne gwiazdki, które miałam od Ciebie taką życzliwość rozsiewają dookoła. Trzy śliczne bieluśkie ciągle, na próbę wzięły dziewczyny, które chciały spróbować swoich sił i przygotować je dla siebie. tym rozmowom zawsze towarzyszył uśmiech i serdeczna rozmowa. i życzliwe myśli posyłane w Twoją stronę. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam. Ala niezalogowanaalis

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)