OBSERWATORZY

poniedziałek, 9 marca 2020

Trochę już wielkanocnie.

Zacznę od wielkanocnych prac, chociaż tak naprawdę jest ich mniej niż tych jeszcze jakby zimowych. Mam jednak z całego serca dosyć zimy a właściwie dosyć takiej jesiennej zimy.
Na początek dwa jaja akrylowe 20 cm ubrane w pastelowe ubranka. Zrobiłam je inspirując się zdjęciem z jakiejś bieżącej gazetki robótkowej. Jednak większość, oprócz kolorów jest po mojemu bo i jajo większe i nici dużo cieńsze. Zastosowałam w większości kordonek "Kaja" bo on ma także takie fajne pastelowe barwy. Na zdjęciach niestety kolory wypadły całkiem blado, ale zamawiającej bardzo się spodobały i będzie ich dużo więcej.
Następne świąteczne zamówienie to białe kurki. Zrobiłam je według schematu splocika  ale oczywiście mocno po swojemu.
To teraz czas na ocieplacze. Jako pierwsza to kamizela z "Nako Artist " wykonana na drutach nr 6 z ponad 700 g nici. Zdjęcia znowu nie oddają prawdziwego nasyconego koloru, czyli dominującego rudego.
Ścieg to półpatent z wykończenia ścieg francuski. Mam nadzieję, że dostanę zdjęcia na właścicielce to będą ciekawsze niż te na płasko.
Kolejna praca to komin dla mnie. Włóczka to połączenie "Alize superlana klasik" i "Paillettes Lana Gatto". Zużyłam 200 g pierwszej włóczki i 70 g drugiej. Druty nr 4,5. Szkoda że nie widać maleńkich połyskujących cekinów. Zrobiłam go do nowego różowego płaszczyka. Nie wiem jakie macie zdanie na ten temat, ale ja bardzo lubię jasne kolory i nie mam zamiaru zmieniać upodobań tylko ze względu na już babciowy wiek.
Z potrzeby chwili powstały dwie kartki.
I na prezent bransoletka.
To tyle dzisiaj. Bardzo dziękuję za odwiedziny i cieszące serce komentarze.  Tradycyjnie wszystkim udanego tygodnia życzę i do napisania.

22 komentarze:

  1. Janeczko jak zobaczyłam jajeczka (cudne) to zastanawiałam się gdzie Ty taki balon "jajeczny" znalazłaś - a to na jaju akrylowym zrobiłaś :) Świetny pomysł! Wszystkie Twoje prace cudne! A tak, nie ważne ile ma się lat, jak chcę założyć różowe to chcę i kropka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujące jajo, kolorki pastelowe idealne. Moje jaja w tym roku jednokolorowe, ale może coś pomyślę.
    Kamizela i szalik w moich kolorkach, wszystkie Twoje prace jak zawsze piękne, na pewno ucieszą właścicieli.
    Moje kurki czekają na usztywnienie, omijam te prace szerokim łukiem, brr nie lubię tego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ różnorodność prac. Koraliki, karteczki, szalik, kamizela i szydełkowe dekoracje wielkanocne. Czy to wszystko powstało w krótkim odstępie czasu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace jak zwykle, kurki są śliczne. Janeczko wiek nie gra roli, ja jestem babcią a nie ubieram się po babcinemu tylko zasuwam w dżinsach i adidasach. Ubierajmy się na co mamy ochotę! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój otulacz śliczny i do tego płaszczyka pięknie pasuje. Kamizelka, urzekła mnie ta plISA. Wszystko piękne. Zmodyfikowane kurki super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace, te kurski są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno ten cukierkowy komin super wygląda z jasnym płaszczykiem, jest prześliczny. A właśnie dobrze robisz ubierając się w ten sposób, bo jasne kolory odmładzają. Kamizelka też ma świetne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako fajne i kurki ,a kolory komina z tym różem bardzo mi się podobają:) Według mnie lepiej nosić to co się lubi, a nie koniecznie to co modne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pięknych prac i wszystkie jak zawsze wykonane perfekcyjnie. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne prace i ciężko się mi zdecydować, jaki mój faworyt. :) Nie ważny jaki wiek, lubisz jasne kolory i już. Najważniejsze, że jesteś sobie wierna i to jest moim zdaniem wielka sztuka, coś niesamowicie ważnego i pięknego. :) Pozdrawiam serdecznie, życzę szczęśliwych dni. :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurki bardzo mi przypadły do gustu, są śliczne 😍😍😍😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wspaniałe prace Janeczko!! :)) Jajka w tych pastelach są CUDOWNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace :) a pastelowe jajeczka wymiatają.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Janeczko dziś zachwyciły mnie szydełkowe ubranka na jajeczkach i Twój komin. Babciowy wiek wcale nie zobowiązuje do burych kolorów. Ja też noszę pastelowe barwy chociaż jestem podwójną babcią. I bardzo dobrze mi z tym i w nich. Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. świątecznie i w kolorze.usmiechy zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. I always admire your beautiful works🦋

    OdpowiedzUsuń
  18. Akrylowe sweterki na jajkach są urocze. Wszystko piękne, a komin przepiekny w tych kolorach z delikatnej włóczki. Ja już nic nie robię. Talent prysł :-( ale pociesza mnie Zurineczka, ze wróci, muszę odpocząć. Czytam teraz więcej dla odmiany i o dziwo pamięć i kojarzenie jest lepsze niż 10 lat temu. Mówią, że to dzięki temu, że depresja minęła. Całuję Cię mocno Janeczko :-D Wszystkiego dobrego :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie prace cudowne Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  20. miło podziwiać twoje prace

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)