OBSERWATORZY

poniedziałek, 2 stycznia 2023

To będzie długi post.

Zacznę jednak od życzeń noworocznych dla wszystkich mnie odwiedzających. Życzę Wam  wszystkiego czego sami pragniecie, żeby się spełniło. Życzenia powinny być indywidualne dla każdego, a że nie wszystkich znam, więc tylko tak napiszę.

Pokażę dzisiaj sporo prac. Są to głównie znowu prezenty świąteczne. 

Na początek choinka z bombkami ozdobionymi frywolitką. Włożyłam w to dużo serca, bo i osoba dla której ten upominek jest przeznaczony jest kimś wyjątkowym.

Następne 2 prezenty to swetry-płaszcze. Pierwszy przeznaczony dla mojej synowej. Wykonałam go na drutach nr4 z włóczki Flowers Alpaca od YarnArt. Robiłam z 3 motków, ale jeszcze bardzo dużo zostało. Sweter ma 110cm długości na 80cm w biodrach.
I drugi sweter dla "jeszcze nie synowej" z włóczki Superlana Midi Ombre Batik od Alize. Robiłam z 2 motków na drutach nr 5. Też sporo włóczki zostało. Długość swetra 90cm na obwód bioder 110. Nie mam niestety dotychczas zdjęć "na ludziu", ale oczywiście pokażę jeżeli je otrzymam.
Na koniec ostatnia skończona praca, czyli czapka z włóczki Merino 70 od Langa. Na drutach nr 4,5 wykorzystałam niecałe 3 motki.
I kończąc bardzo pragnę podziękować za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne przesłane różnymi drogami. Najbardziej za kartki, bo ja w te minione święta z nimi nawaliłam, ale postaram się poprawić, tym bardziej, że Nowy Rok zaczynam z postanowieniem żeby trochę zwolnić.
Najpierw pokażę Wam karteczkę od wnusi z odbitą jej  stópką i samą Helenkę w świątecznym wydaniu.
A teraz podziękowania za karteczki świąteczne. Naprawdę z serca dziękuję.
Akrimeks
Magdzie
Dorocie
Teni
Marzence
Ewelinie
Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze, życzenia i wszelkie dobro, które otrzymałam. Święta były bardzo udane, radosne, chociaż jak zwykle trochę męczące. Czas przedświąteczny i cały styczeń to dla mnie bardzo pracowity czas. Święta, Nowy Rok a w dodatku urodziny starszego syna, męża i teściowej która za 2 tygodnie będzie świętować 94 urodziny. Prawie wszystkie te uroczystości wymagają mojej częstej jak nie stałej obecności w kuchni, bo jedzonko, bo torty. Dużo pracy , ale i radosnych chwil mnie czeka, więc jak zwykle dam radę.
Wszystkim udanego tygodnia i całego 2023 roku życzę i do napisania.

13 komentarzy:

  1. Jak pięknie.
    Mimo wszystko jak zawsze najbardziej podziwiam frywolitki.
    Wszystkiego dobrego, Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolitowa choinka cudo !
    Płaszcz cudowny!
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko, zdrowia i nieustającej weny twórczej życzę w tym rozpoczętym właśnie roku:) Prace oczywiście cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego.Udziergi cudowne, swetry dla dziewczyn cudowne a malutka przesłodki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Janeczko:
    1. Czy ktoś Ci mówił, że Helenka jest bardzo podobna do Ciebie? ja mówię.
    2. Synowa jest śliczna, a w tym płaszczyku jeszcze śliczniejsza.
    3. Choinka z frywolitkowymi bombkami cudowna.
    4. Nie wysłałam karteczki ( święta i czas aktualny spędzam z ciężko chorym bratem), ale Ci życzę szczęścia z całego serca.
    5. Bardzo się cieszę widząc róże na Twojej ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie styczeń też jest zwykle cały zabiegany - moi chłopcy mają urodziny, a rodzina przyjeżdża nie na chwilę tylko na cały weekend, więc żeby było gdzie spać to przyjeżdżają na raty :) i co weekend mam gości. Twoje prace są piękne- szczególnie te frywolitki :) pozdrawiam serdecznie i ciepło . akrimeks

    OdpowiedzUsuń
  7. Janeczko, choinka jest wspaniała. Wnusia piękna (i jaka już duża). Życzę Ci aby wszystkie postanowienia noworoczne udało się zrealizować. Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego na ten nowy rok. Piękna wnusia. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne jak zawsze! Płaszcz dla synowej zachwycił mnie! Synowa też piękna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż można napisać: kobieta wielu talentów! Za co się nie weźmiesz, to cuda tworzysz. Wszystko, co robisz, jest piękne, starannie wykonane i widać, że jest w tym Twoje serce, co potwierdzają opisy poszczególnych prac. Tak wiele miłości dajesz innym, tak wiele dobra. I to dobro wraca, często od innych, niż od nas dobro otrzymali, czego najlepszym dowodem są wszystkie kartki, które Ty dostałaś.
    Życzę wszelkich błogosławieństw w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne i pracochłonne , wszystkie prace Janeczko.
    Piękna synowa, ale najcudniejsza wnuczusia, chyba podobna do babci.
    Dalszej weny robótkowej, zdrowia przede wszystkim, ciepłej słonecznej pogody, oraz wszystkiego co najlepsze, w tym Nowym 2023 Roku Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz śliczną Helenkę, podobna do babci, oby i talent odziedziczyła :-))) Choinka frywolitkowa cudo. Frywolitką to Ty w ogóle robisz genialne rzeczy. Ja mam naszyjnik i wszyscy mi zazdroszczą :-))) Płaszcze wełniane genialne. 13 obchodzimy wujka 86 urodziny. Torcik kupię , bo nie umiem upiec, ale ogromnie się cieszymy. W zeszłe lato wykopał 2 wisienki. Powiedział,że nie myślał, że ma tyle siły, hehe. Uczy mnie prac na działce i o dziwo ma dużo cierpliwości do mnie. Ale fakt, od dziecka mnie lubił, hehe. Janeczko życzę dużo zdrowia dla całej rodziny. Buziaki mocne :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)