OBSERWATORZY

poniedziałek, 19 grudnia 2022

To już dotarło.

Dzisiaj pokażę wykonane przeze mnie upominki, które już dotarły na miejsce przeznaczenia. 

Zacznę od malutkich szklanych bombek ozdobionych frywolitką, przeznaczonych do ozdobienia szklanej choinki. Gdy kupowałam tą choinkę, to do kompletu były załączone gotowe bombeczki, które wcale mi się nie podobały. Zresztą zależało mi aby prezent był wykonany moimi rękami. 

Wyszło tak.

Następny prezent to serwetka z metalicznego nowosolskiego kordonka nr4. Użyłam szydełka 1,1 a serwetka ma ponad 55cm rozpiętości.
I ostatnia dzisiaj praca to męskie skarpety w kolorze czerwonym. Raczej do śmiechu niż do noszenia. Druty nr2 a włóczka to Jawoll Superwash od Langa.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. 
Staram się jak najbardziej wykorzystać każdą chwilę, bo ciągle jestem w niedoczasie. Pewnie większość tak ma. Jak już wcześniej wspominałam w tym roku nie robiłam i nie wysyłałam kartek świątecznych. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Tym bardziej jestem wdzięczna za kartki, które otrzymałam. Z serca dziękuję za pamięć.
Kasi
Basi
I Justynie
Nie wiem kiedy teraz się pojawię z nowym postem. Na pewno będę miała dużo do pokazania, bo dzieje się. 
I na koniec pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Niech Mała Miłość, która się narodzi w żłóbeczku przyniesie Wam miłość, spokój i pogodę ducha. Tylko to co jest robione z miłością jest coś warte. Wesołych Świąt!!

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta mała choinka, skarpety takie lubię.Zdrowych ,Wesołych Świąt Janeczko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze bombki wyszły !!
    Serwetka majstersztyk 🙂😀
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy.
    Ja prawie tez nie wysyłam kartek niestety.
    Błogosławionych Świąt 🌟

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace Janeczko, a ciepłe skarpety to skarb. Życzę zdrowych i radosnych świąt, błogosławieństwa Bożej Dzieciny oraz opieki Świętej Rodziny na cały nadchodzący nowy rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty Janeczko :) Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt Droga Janeczko :-)) Skarpety marzenie :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nic nie wysłałam Janeczko, przygnieciona ciężką chorobą pozostającego pod moją całkowitą opieką Brata. Przyjmij więc tą drogą najszczersze życzenia błogosławionych Świąt dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym dniu radosnym, oczekiwanym, gdzie gasną spory,
    goją się rany, życzę wam zdrowia, życzę miłości,
    niech mały Jezus w sercach zagości, szczerości duszy, zapachu ciasta, przyjaźni, która jak miłość wzrasta,
    kochanej twarzy, co rano budzi i wokół pełno życzliwych ludzi.

    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace! Radosnego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)