OBSERWATORZY

poniedziałek, 12 grudnia 2022

To co mogę pokazać.

Dużo więcej mam zrobione, ale dzisiaj pokażę tylko to co nie będzie psuć niespodzianki. Taki to czas, że moje robótki, to przeważnie prezenty. 

Zacznę od dawno nie robionych i nie pokazywanych moich małych aniołków. Zrobiłam je z kordonka Maximum na szydełku nr1, usztywnione cukrem i ozdobione koralikami. 

I śnieżynki. To samo szydełko i kordonek, ale usztywnione Ługą
Kolejna robótka to broszka.
I ostatnie zamówienia, czyli komplet chusta z czapką. Wykonałam go z włóczki Times Square od Lana Gatto. Do czapki dodatkowo dodałam Mohair Royal. Druty nr 4 i 5. Kolory na zdjęciach przekłamane, to zdjęć dużo.
I na koniec 3 czapki męskie z włóczki Merino70 od Langa. Na drutach nr 4 wykorzystałam na nie 8 i trochę motka.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. 
Lawenda  moje ostatnie chusty to najprostsze z prostych, bo robione od rogu. Zaczynam od kilku oczek i potem zawsze z tego samego brzegu robótki, dodaję na prawej stronie po 1 oczku i tak do końca, aż będzie odpowiednia wielkość, albo włóczka się skończy.

Bardzo pracowity teraz czas dla nas wszystkich. Udanego tygodnia życzę i dużo uśmiechu, bo z nim łatwiej żyć. Do napisania.

9 komentarzy:

  1. Dawno już u Ciebie nie byłam ale zawsze ładnie. Aniołki cudne i ten wisiorek nie czego sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo pracowitą kobietą i zgadzam się, że teraz pracowity czas, niech ta praca nas cieszy, jak tylko może. ;) Wspaniałości stworzyłaś, naprawdę ciężko wybrać byłoby faworyta. :) Pozdrawiam i życzę pięknych dni. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace !
    Kiedyś dostałam od Ciebie takiego Aniołka ale dziecię wyniosło mi do szkoły i już nie wrócił 😩

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego, Twoje aniolki są przesliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności Janeczko, wybacz, w tym roku pewnie nie wyślę kartek, ale od miesiąca opiekuję się moim bardzo chorym Bratem i nie mam wcale swojego życia, ani możliwości wyjazdu, ale to taki Adwent, który uczy wielkiej pokory...

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię kochana, ja nawet teraz będąc na zwolnieniu nie jestem wstanie zrobić tyle :) Wszystko jest śliczne i zawsze jak oglądam Twoje prace to zazdroszczę umiejętności :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnorodne i piękne prace. Podziwiam zawsze. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowitość to na pewno Twoje drugie imię. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)