OBSERWATORZY

poniedziałek, 6 czerwca 2022

Trochę innych technik.

Ostatnio przeważnie dziergałam na drutach, więc z przyjemnością wykonałam co nieco w innych technikach. Dzisiaj będą filcowanki i filet na szydełku.

Moja siostra kupiła sobie nową torebkę z filcu i poprosiła aby ją ozdobić filcowankami w których dominować będzie kolor niebieski. Trochę musiała poczekać, ale w końcu powstało takie coś. Siostra zadowolona a to najważniejsze.

Odkąd przeszłam na emeryturę raczej nie przyjmuję "obcych" zamówień. W większości, to co wykonuję jest przeznaczone dla rodziny, przyjaciół i znajomych. Czasami robię wyjątki, gdy dotyczy to dawnych znajomych blogowych lub stałych klientów. Przy następnej pracy coś takiego właśnie się wydarzyło. Dawna blogowa znajoma poprosiła mnie o wykonanie firaneczki z jamnikami. Szukanie schematów i dostosowywanie ich do niewielkiej zazdrostki zajęło mi więcej czasu niż same szydełkowanie. Użyłam mojego ulubionego szydełka 1mm i kordonka Babylo 20. Na firankę i dodatkowo serduszko zużyłam 120g tych nici. Firaneczka ma rozmiar 110x40cm.
Powstało także filetowe serduszko.
Było filcowanie i szydełkowanie to na koniec mała praca na drutach. Wczoraj odwiedziłam moją królewnę, więc nie mogło zabraknąć kolejnego prezenciku, czyli na szybko zrobionej czapeczki. Została ona wykonana z bawełnianej włóczki Golf na drutach nr 2 i wykorzystałam 1 motek tej włóczki.
To tyle dzisiaj. Bardzo dziękuję za odwiedziny komentarze i za życzenia z okazji rocznicy bloga. Czeka mnie dzisiaj bardzo pracowity dzień. Łatwo nie będzie ale muszę dać radę. Udanego tygodnia życzę, do obowiązków uciekam i pozdrowionka przesyłam.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe pracę, torba bajeczna a czapka słodki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Ta zazdrostka - nieprawdopodobna. Torebeczka cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Janeczko wszystko "powala na kolana". Uwiodła mnie zazdrostka, jest cudowna. Jesteś bardzo uzdolnioną kobietą :) Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna czapeczka Janeczko, torba też śliczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace - szczególnie torebka mi się podoba :) może dlatego że też jestem szczęśliwą posiadaczką torby od Ciebie :) pozdrawiam serdecznie- akrimeks

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko, jak zwykle u ciebie, Janeczko, piękne, ale firanka z jamniczkami to już mistrzostwo świata! Jestem nimi zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta firaneczka to istne cudeńko. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)