OBSERWATORZY

poniedziałek, 13 czerwca 2022

Nadal buciki na drutach i szydełku.

Tym razem te dziecięce wytworki są na zamówienie a nie dla mojej wnuczki Helenki. Zacznę od bucików. Wszystkie wykonane z włóczki Calico . Na 3 pary wykorzystałam 3 motki tej włóczki. Na niektóre poszło mniej a na inne więcej, ale w sumie 150g. Pierwsze 2 pary wykonałam na szydełku nr 2,3 a ostatnie różowe na drutach nr 2,5

Buciki są przeznaczone na prezent, więc do nich wykonałam pudełko.
Następne dziergadełko to sweterek dla chłopca na 3-4 latka. Włóczka to 2 motki Nako Ombre i druty nr 4,5 i 5,5
To tyle dzisiaj. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Jestem na bieżąco z pokazywaniem moich robótek. W trakcie w pracy kolejny sweterek dla chłopca, a potem będzie coś innego. Mam też w planach wykonanie czegoś dla siebie. Dużo różnych planów w głowie. Mam nadzieję, że starczy mi czasu i sił na zrobienie wszystkiego. Pogoda na razie taka jaką lubię czyli ciepełko, więc dziergam na moich ukwieconych schodach. Udanego tygodnia życzę i do napisania.

4 komentarze:

  1. Urocze. Aż trudno znaleźć słowa zachwytu. chciałby się mieć kogoś, komu takie cuda się założy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancie, słodkie buciki ,sweterek piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki chyba zrobiły furorę? Są wspaniałe. Mi najbardziej podobają się drugie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki słodziaki a sweterek cudny przepięknie się ułożył :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)