OBSERWATORZY

poniedziałek, 30 maja 2022

Jakby powtórka.

Dzisiaj będzie podobnie jak w poprzedni poniedziałek, bo znowu pokażę sweter i drobiazgi dla wnusi. Wszystko na drutach. Zacznę od swetra. Włóczka to Nako Ombre. Wykorzystałam trochę więcej niż 400g  na drutach 5,5. Sweter robiony także od góry bezszwowo.


A dla Helenki kolejne buciki z resztek włóczki Cashmerino od Langa na drutach nr 2,5
I czapeczka z bawełny Golf na drutach 2,5. Przerobiłam cały motek czyli 50g. Kolor najbardziej zbliżony do prawdziwego to zdjęcie nr 2, czyli taka ciemniejsza morelka prawie pomarańczowy.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Mam nadzieję, że następny post będzie ciekawszy, bo mam zamiar pokazać coś innego niż ostatnio, czyli już nie tylko dzierganie na drutach. 

Bardzo dziękuję także Lidzi za za pamięć i urodzinową e-kartkę i Beatce za maila z życzeniami. 

26 maja 2010 roku napisałam pierwszy post na tym blogu. Minęło więc już 12 lat. Z różnych powodów czasy świetności i popularności ma już za sobą. Traktuję go obecnie jak pamiętnik tego co powstaje w moich rękach. Dziękuję wszystkim którzy nadal odwiedzają mój robótkowy świat, za te wszystkie lata, za dobre słowa, za nie tylko internetowe znajomości i wszelkie dobro które otrzymałam od blogowego świata.

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza. Mimo tego dużo uśmiechu i udanego tygodnia życzę i do kolejnego poniedziałku. 

10 komentarzy:

  1. Sweter piekny a słodziaki dla Helenki bajkowe, sl7czne ubranka , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, Janeczko!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) Śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od kilku lat podziwiam pani prace,poprostu złote ręce.Moja teściowa też tak robiła na drutach ja tylko podziwiam.pozdrawiamZosia z Torunia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweter i piękne cudeńka dla Małej Księżniczki. Janeczko życzę Ci wszelkiego dobra, dużo zdrowia i radości. Gratuluję pięknej rocznicy blogowej i życzę coraz większej liczby aktywnych obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie Janeczko jak zawsze ogrom różnych prac, wciąż niezmiennie Cię podziwiam. Ja ostatnio nie mam czasu na nic, zaglądam na blogi, ale komentuje sporadycznie. Nawet na robótki brak mi czasu, bo spędzam go w pracy. Może to się kiedyś zmieni, ale póki co musiałam wiele sobie odpuścić i wielu rzeczy zaprzestać. Szkoda, ale takie jest życie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka Babcia to skarb!
    Urocze to, czapusia słodka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Janeczko gratuluję tak zacnej rocznicy bloga :) mój starszy syn ma mniej lat niż Twój blog :) ja swój blog też już bardziej traktuję jak robótkowy pamiętnik i tylko boję się żeby to wszystko nie przepadło, jak tak wciąż kombinują z tym blogerem.
    A udziergi dla Twojej wnuczki bardzo chętnie oglądam i podziwiam. Pozdrawiam serdecznie- to pisałam ja -akrimeks

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace na drutach - podziwiam bo ja słabo umie na drutach ...
    Sto lat w blogowym świecie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)