OBSERWATORZY

poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Ocieplacz na dzbanek i szal zygzakowy na drutach.

Tak naprawdę to mam sporo więcej rzeczy zrobionych niż wymienione w tytule posta, ale na razie nie mogę ich pokazać,po prostu żeby nie psuć niespodzianki. Przygotowałam się już bowiem robótkowo na 60-te urodziny mojej siostry, no i prezenty "na zajączka" też się robią.

Dzisiaj zacznę od kolejnego już bajkowego domku, czyli ocieplacza na dzbanek. Nie pamiętam dokładnie, ale to już trzecia a może i czwarta wersja podobnego ocieplacza. Tym razem prawie całkowicie wykonany został z bawełnianych nici Softfun firmy Scheepjes na szydełku nr 2,3. Szczegółów sporo, to i zdjęć dużo.

I drugi przedmiot przeze mnie zrobiony i też bardzo kolorowy, to szal zygzakowy. Jego wymiary jeszcze przed blokowaniem, bo nie zdążyłam tego zrobić przed wysłaniem do właścicielki, to 180x40cm, Włóczka to 3 motki Jawoll Magic Degrade od Langa. Użyłam drutów nr 4. Jeszcze sporo włóczki zostało. Szal pokazałam w dwóch połówkach, bo nie miałam gdzie go rozłożyć w całości. Planowałam zrobić zdjęcia na powietrzu, ale niestety jak to u nas jak to zwykle bywa wiatr był za duży.
To tyle zdjęć dzisiaj. Na pewno zjawię się za tydzień, Tak sobie postanowiłam, że wracam do cotygodniowej poniedziałkowej publikacji postów. Nie podoba mi się to co było ostatnio. Zawsze jak coś robię to co najmniej na 100 procent albo wcale. Trzeba między innymi wrócić do publikacji moich nowych przepisów kulinarnych, bo wiem, że są osoby które na to czekają.
Bardzo dziękuję za wszystkie dobre życzenia i gratulacje z okazji zostania babcią. 
Udanego tygodnia  życzę i do napisania.

9 komentarzy:

  1. Piekny kolorowy ocieplacz, wiosenny .Szal cudowny, chyba masz motorek w rękach, u mnie tak szybko nie dzierga się.Pogoda też wietrzna.Wracaj Janeczko, lubię tu wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podobają mi się takie bajkowe ocieplacze. Zawsze chciałam sobie taki zrobić. Ale jakoś mam chyba za małą wyobraźnię. Szal ma cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bajkowy ten ocieplacz :) Wygląda jakby mieszkały w nim wróżki :) A szal też bajecznie kolorowy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten ocieplacz jest jak z bajki o wrozkach i elfach. Przepiekny! I szal tez fajniutki. Czekam z utesknieniem na Twoje przepisy, kilka z nich wyprobowalam, palce lizac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś Janeczko totalnie przepadłam u Ciebie na blogu! Ocieplacz skradł me serce!! BAAAAJKA!! CUUUDO!! I jeszcze muchomorki są, które kocham miłością wielką!! Wspaniały!!! Mogłabym bez końca pisać ochy i achy!:)) Szal również śliczny, piękne kolorki!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocieplacz bajeczny, a szal przepiękny Janeczko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ten ocieplacz jest niesamowicie cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie numery włóczek na szl

    OdpowiedzUsuń
  9. Janeczko, ocieplacz - domek to genialny projekt. Jestem zachwycona :-))) Rzadziej teraz zaglądam, bo też wnusiem się opiekuję trochę i wujkiem staruszkiem, bo samotny. Bardzo się cieszę, że już do takiej sprawności doszłam. Noga boli i kręgosłup, ale dużo mniej niż kiedyś. Powolna jestem, ale na razie szybsza od malucha rocznego, więc na spacer z nim wychodzę. Uściski serdeczne Janeczko, dużo radości :-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)