OBSERWATORZY

poniedziałek, 21 marca 2022

Zostałam babcią

i bardzo, bardzo się z tego cieszę. Moje serce przepełnione jest nową wielką miłością. Jedyne co mnie trochę smuci to odległość, bo Helenka, która przyszła na świat 1 marca mieszka z rodzicami ponad 100km od nas. Niby to nie aż tak daleko ale  i nie blisko.

Oto malutka w kombinezonie zrobionym przeze mnie.
Częściej teraz będą powstawały dziecięce ciuszki, ale takie jak będą chcieli rodzice, bo nic na siłę. 

To teraz czas na pokazywanie moich wytworków powstałych w czasie od poprzedniego postu. Zacznę od szala z włóczki Filigran o wymiarach 200x50cm. Wykorzystałam niecałe 2 motki tej włóczki na drutach nr4.

Inną pracą wykonaną na drutach jest chusta. Zrobiłam ją z 2 motków włóczki Regina i motka włóczki Bloom podobnie jak szal na drutach nr 4.
I jeszcze jedna drutowa praca czyli sweterek dla mojej synowej. Włóczka Alize Angora Gold Star plus włóczka Harmony. Na drutach nr 4 wykorzystałam trochę więcej niż 2 motki pierwszej i niecały motek drugiej. Kolor niestety jest mocno przekłamany. W rzeczywistości to jakby kolor waniliowy z żółtym  odcieniem.
I na koniec komplecik z koralików Toho w kolorze bardzo ciemno śliwkowym, takim bakłażanowym. Na zdjęciach kolor znowu przekłamany. Nie zdążyłam przed wysłaniem zmierzyć długości sznura, ale ma na pewno dużo ponad 1 metr.


I to tyle zdjęć dzisiaj. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Czas ciężki, ale życzę wszystkim zdrowia i uśmiechu. Do napisania.

23 komentarze:

  1. Gratuluję wnuczki i życzę dużo zdrowia dla malutkiej, jej rodziców i dziadków.
    Twoje prace jak zawsze wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ❤️

    Piękności tworzysz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wnusi, niech się zdrowo chowa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wnusi, niech się zdrowo chowa. Taka teściowa jak Ty to skarb, sweterek cudny zrobi ,ciuszek dla maluszka.Masz rację, rób to co chcą mlodzi bo oni mają inne potrzeby, u mnie głównie to były kocyki, male skarpetki, szyjogrzeje .Masz dziewczynkę to będą sukienki .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne gratulacje! A prace perfekcyjne, jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacja :) Zdrowia dla Helenki i jej mamusi . Prace piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję i życzę aby Malutka zdrowo rosła. Moj Wnusio 1 marca skończył dwa latka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję babciu !!!! Piękna wnusia. Prace jak zwykle wyjątkowe. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Zdrowia dla wnuczki i rodziców :) Sweterek, szalik, chusta jak zwykle piękne.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Janeczko :) Wszystkiego dobrego dla wnusi i całej rodzinki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Ci Janeczko, jaka piękna wnusia, niech rośnie zdrowo :) Komplecik dla Niej śliczny zrobiłaś. A mi najbardziej spodobała się dziś ta czarni szara chusta, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super. Ogromnie Gratuluję.
    Obie Panie cudnie wyglądają.
    Zdrówka i cierpliwości dla całej rodzinki.
    Babcia będzie miała kogo uczyć, różnych technik kobiecych.
    Wszystko dzisiaj piękne, jednak najpiękniejsza synowa z dzieciątkiem.
    Aż sama się cieszę,że też dzisiaj dopiero zobaczyłam posta.
    Jeszcze raz wszystkim gratuluję ,serdecznie pozdrawiam i ciepłej ,słonecznej ,pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wnuczki i podziwiam cudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  14. serdecznie gratuluję, podsyłam do posłuchania :D bo teraz przyda się szczególnie. https://youtu.be/iOsB7Jrcr9c Pozdrawiam serdecznie Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje- niech się mała zdrowo chowa. 100 km to tylko godzinka drogi, ja do moich rodziców mam prawie 3 godziny... A Twoje prace jak zwykle pracochłonne i piękne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Janeczko gratulacje, będziesz wspaniałą babcią. Wszystkiego najlepszego dla wnusi i jej rodziców. Kochana ja już czekam na piękne sukienusie w twoim wykonaniu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję C Janeczko, bycie babcią to cudowna sprawa. Ja mam dwóch wnuków w domu, dwójkę 10 km od domu, to już jestem babcią na pełnym etacie:-).Helence życzę zdrowia, a Tobie jak najwięcej wspólnego czasu z Wnusią.

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne gratulacje babciu :-))) Helenka pięknie wygląda w kompleciku :-) Już nie mogę się doczekać następnych ubranek dla maluszka. Wszystko co robisz jest takie cudne :-))) Wnusia niebawem sama będzie się dopominać o wizyty u babci kochanej :-)) Ucałowania :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Janeczko gratuluję :))) Ojej u ciebie jak zwykle wspaniały wysyp różności cudne udziergi kombinezon miodzio :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla świeżo upieczonych rodziców i babci :)). Niech Helenka chowa się zdrowo!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)