OBSERWATORZY

poniedziałek, 28 lutego 2022

Ciągle drutowo i trochę biżuterii z koralików.

Zacznę od podziękowania Wszystkim za życzenia zdrowia. Nie przechodziłam covida ciężko, ale niestety trochę po nim niefajnego samopoczucia zostało, czyli zmęczenie i bóle stawów. Mam nadzieję że z czasem i to minie. Moje ręce muszą być zawsze zajęte, więc powstało sporo moich wytworków. Zacznę od czegoś innego czyli biżuterii. Na zamówienie powstał trzyczęściowy komplet. Użyte koraliki to Toho i bicone Swarovskiego.

No to teraz czas na to co spadło z moich drucików.
Najpierw ostatni chyba w tym zimowym sezonie komplet czapka z szalem. Znowu z bardzo ekskluzywnych włóczek. Na wszystko zużyłam 4 motki Cashmere Dreams, 2 motki Cashmerino i 1 motek cekinowej włóczki Vega. Druty 3,5 i 4
Kolejna rzecz to kamizelko-sukienka dla mnie wykonana z włóczki Flowers Alpaca na drutach 4. Robiłam jednocześnie z 3 motków tej włóczki ale sporo jeszcze jej zostało.
I na koniec Kocyk i kombinezon dla niemowlaka. Lada dzień a właściwie lada godzina zostanę babcią, więc się przygotowuję.
Najpierw kocyk z 3 motków włóczki Nako Baby o wymiarach 75x100cm na drutach nr 4
I kombinezon z 2,5 motka włóczki Lanagold na drutach nr4
Uff, dużo tych zdjęć, ale w końcu jestem na bieżąco. Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Biorę się do pracy, bo mnie tylko jedno w głowie. Czekamy, wciąż czekamy na malutką, Dobrego tygodnia mimo wszystko życzę i uściski serdeczne przesyłam.

13 komentarzy:

  1. Biżuteria wytworna i elegancka ,pomysłowa ta tunika a ciuszki dla wnusi słodkie, pozdrawiam.Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam ostatnio życzyć zdrowia, bloger odmawiał posłuszeństwa, nie mogłam pisać postów. Nie wiem o co chodziło. Ale trzymałam kciuki Janeczko za Twoje zdrowie.
    Bardzo pomysłowe to łączenie nitek bez i z cekinami super to wyszło, w szalu również. Najbardziej jednak cieszy,że w końcu myślisz trochę o sobie.
    To teraz trzymamy kciuki za synową.
    Serdecznie Was pozdrawiam, nie tylko zdrowia i ciepła tym razem życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko piękne! Jesteś mistrzynią, Janeczko, zarowno w tworzeniu bizuterii jak i w robieniu na drutach.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności.
    A te niemowlęce - to już w ogóle cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne super prace, to ubranko dziecięce jakie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon dla malutkiej to mistrzostwo świata - coś przepięknego. Pełen zachwyt.

    Zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności Janeczko, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon cudeńko. Oj będziesz wnusię rozpieszczać :-)
    Spokojnych dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne rzeczy zrobiłaś. Koralikowa biżuteria cudo. Kombinezon dla wnusia z białej włóczki przecudne cudo :-) Przypominam sobie, że jesteś już babcią u Gabrysi. Mam nadzieje, ze tam wszystko się układa, a Tobie serce rośnie choć z daleka. Jak to mówili "wszystkie dzieci nasze są", serduszka każdy potrzebuje. Nigdy nie wiadomo co się może przydać :-) uściski serdeczne Janeczko :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super protest "no war" zamieściłaś. Świat wspiera Ukrainę, a oni są twardzi, zawzięci. Kiedyś słyszałam , że to wada, okazuje się,ze to ogromna zaleta, Wszystko zależy do czego się wykorzystuje zakorzenione cechy :-)) Jeszcze raz wielkie, wielkie uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Janeczko jak zwykle cudne udziergi. Zdrowia i radości. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo tu zamieszczone:)